Čí byly konference sdružení

Napísať odpoveď


Odpoveď na túto otázku je potrebná pre odlíšenie skutočného používateľa od automatizovaných pokusov registráciu.
Smajlíky
:) :D ::rofl:: ::mocking:: ;) ::nea:: ::rolleyes:: ::spiteful:: :( ::cry:: :O ::stop:: ::Cherna:: ::pitiful:: ::shhh:: ::fool:: ::noo:: ::fie:: ::good:: ::hi:: :acute: :dance2: ::boredom:: ::clapping:: ::dash:: ::ireful:: ::read:: ::reead:: O:-) ::diablo:: ::pleas:: ::scratch:: ::bye:: ::empathy:: ::phil:: ::jew:: ::rtfm::
Zobraziť viac emotikonov

BBCode povolený
[img] je POVOLENÉ
[flash] zakázaný
[url] sú POVOLENÉ
Smajlíky sú POVOLENÝ

Prehľad témy
   

Ak chcete odovzdať jeden alebo viacero súborov, vyplňte nasledujúce položky.

Zbaliť Prehľad témy: Čí byly konference sdružení

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa Lída Rohalová » 23 Jún 2019, 19:46

Milan napísal: 22 Jún 2019, 18:39 Zajímavá otázka: Co jsou fakta a co jsou dojmy.
U popisu, týkajícího se událostí, jednání určitého kolektivu, tedy dynamického procesu, rozumíme fakty jinou „materii“ než u popisu diamantu, papouška, nebo výroby papíru. Svou roli hraje i „neopakovatelnost děje“.
Popis události je vždy interpretací děje z hlediska pisatele. Výběrem slov, řazením dílčích jevů, popisem souvislostí mezi nimi, hodnotovým žebříčkem, který je součástí pisatelovy osobnosti. Záleží také na tom, zda je autor zároveň aktérem, nebo „pouhým nezaujatým pozorovatelem“, na „emoční angažovanosti“.. Pak je tu druhý činitel, a tím je čtenář (posluchač). Při čtení se nutně ptá nejen po vlastním ději, ale klade si také otázku k textu „Cui bono“. ::scratch::

Každá interpretace je tak vždy jen parciální, částečná. I při zachování maximální objektivity jsou zde limity dané pisatelem i čtenářem. Má smysl ptá se, jaká jsou fakta. Má smysl ptát se, jak jejich podání působí na druhé. A být si při tom vědomi, že se jedná o „měkká data“, závisející do značné míry na místě, kde stojí pisatel/čtenář, a kterým směrem se dívá.

Možná znáte příběh o kapitánovi a jeho prvním důstojníkovi: První důstojník se jeden večer, kdy neměl službu, opil „pod obraz“. Kapitán zapsal do lodní knihy: „První důstojník byl dnes zcela opilý“. Druhý den jej jeho podřízený požádal, zda by mohl záznam vymazat, měl totiž pro něj nepříjemné důsledky. „To jsou fakta“, odvětil kapitán. První důstojník pak během své služby napsal do lodní knihy: „Kapitán byl dnes zcela střízlivý.“ Na to kapitán reagoval obdobně: „Vždyť to vypadá, že jsem stále opilý, takže je třeba zapisovat stav, kdy tomu tak není“, rozčiloval se. „To, co jsem napsal, jsou fakta“, zněla odpověď prvního důstojníka…
Výstižný článek.

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa Milan » 22 Jún 2019, 18:39

Zajímavá otázka: Co jsou fakta a co jsou dojmy.
U popisu, týkajícího se událostí, jednání určitého kolektivu, tedy dynamického procesu, rozumíme fakty jinou „materii“ než u popisu diamantu, papouška, nebo výroby papíru. Svou roli hraje i „neopakovatelnost děje“.
Popis události je vždy interpretací děje z hlediska pisatele. Výběrem slov, řazením dílčích jevů, popisem souvislostí mezi nimi, hodnotovým žebříčkem, který je součástí pisatelovy osobnosti. Záleží také na tom, zda je autor zároveň aktérem, nebo „pouhým nezaujatým pozorovatelem“, na „emoční angažovanosti“.. Pak je tu druhý činitel, a tím je čtenář (posluchač). Při čtení se nutně ptá nejen po vlastním ději, ale klade si také otázku k textu „Cui bono“. ::scratch::

Každá interpretace je tak vždy jen parciální, částečná. I při zachování maximální objektivity jsou zde limity dané pisatelem i čtenářem. Má smysl ptá se, jaká jsou fakta. Má smysl ptát se, jak jejich podání působí na druhé. A být si při tom vědomi, že se jedná o „měkká data“, závisející do značné míry na místě, kde stojí pisatel/čtenář, a kterým směrem se dívá.

Možná znáte příběh o kapitánovi a jeho prvním důstojníkovi: První důstojník se jeden večer, kdy neměl službu, opil „pod obraz“. Kapitán zapsal do lodní knihy: „První důstojník byl dnes zcela opilý“. Druhý den jej jeho podřízený požádal, zda by mohl záznam vymazat, měl totiž pro něj nepříjemné důsledky. „To jsou fakta“, odvětil kapitán. První důstojník pak během své služby napsal do lodní knihy: „Kapitán byl dnes zcela střízlivý.“ Na to kapitán reagoval obdobně: „Vždyť to vypadá, že jsem stále opilý, takže je třeba zapisovat stav, kdy tomu tak není“, rozčiloval se. „To, co jsem napsal, jsou fakta“, zněla odpověď prvního důstojníka…

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa Tomáš Kábrt » 20 Jún 2019, 11:32

Hodnotil jste "článek", jaký "vyvolává dojem" atd. Věcná debata vypadá jinak, žel. Chcete-li takovou, zkuste třeba něco konkrétního k věci, k obsahu, fakta, ne dojmy

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa ambassador » 19 Jún 2019, 20:23

Ve svém komentáři jsem se nesnížil k osobnímu hodnocení jedince, jen jsem se zabýval cestou adialogu.
Pokud je adialog jeden člověk, pak by mohlo jít o osobní hodnocení.
Samotné články byli svou polaritou ke komentáři jen podkladem.
Naopak moji anonymitu zde vystrkuje pisatel komentáře.

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa Tomáš Kábrt » 18 Jún 2019, 19:45

Vážený anonyme "ambassadore", také se mi fakta popisovaná v mém článku vůbec nelíbí a také z nich nemám dobrý dojem. Jejich popíráním či odváděním pozornosti k osobnímu hodnocení pisatele, čtenářů, sdílejících atd. ale fakta fakty být nepřestanou, i když bychom všichni rádi. S nepěknými fakty je třeba se utkat, pokud možno věcně, a ty, kteří jsou za ně odpovědní, k této jejich odpovědnosti volat. Není to tak snadné, jako anonymně hodnotit ty, kteří na tato fakta upozorní, ale snadná není žádná změna k lepšímu, jen k horšímu.

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa ambassador » 13 Jún 2019, 13:38

Na adialog jsem se dostal náhodně a nějak jsem tomu začal fandit. Určitě jsou dobré nezávislé informace. Právě v tom je ten "zakopaný pes" - nezávislé. Nezávislost v informacích má nějaká přesná kriteria a co je nad rámec, tak to je na pováženou.
Předposledním článkem se adialog dostal do zvláštní role. Je to role, která v sobě zahrnuje soudní komplex.
K vynesení rozsudku je článkem povolán dav, který nezná slitování, tak to bylo v minulosti, přítomnosti a bude to i v budoucnosti. "Dav" má sklony lynčovat, ponižovat a brát lidské bytosti důstojnost. V izraelském prostředí bylo potřeba minimálně dvou očitých svědků. Pocity nejsou v soudním procesu rozhodující. Článek budí dojem "strašného" stavu v konferenčním jednání jehož hlavním aktérem je br. Pavlík. V tomto směru adialog opouští roli nezávislého informátora.
Postava předsedy církve byla již pošpiněna, dá se to pošpinění smazat a vliv článku?
Článek bude dál kolovat tradiční cestou "pověstí českých a slovenských".
Posledním článkem od Milana Müllera je možno vnímat, že je zde jakýsi pokus o návrat k nezávislosti. Jak dlouho vydrží ta snaha udržet "kormidlo" v nezávislosti?

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa Milan » 13 Jún 2019, 11:51

Děkuji za pokračování webu Adialog a věnování se osvětě pro členskou základnu , jaký je stav ČS Unie CASD. Běžní členové se k těmto informacím většinou nedostanou. Přeji mnoho sil a motivace k další službě. Máte můj obdiv.

S první větou i se závěrečným přáním souhlasím.
To, že se běžní členové k informacím nedostanou, je nejspíše lokální jev. Mám za to, že kdo chce, ten se dozví a dokáže si udělat i svůj vlastní úsudek. Záleží na tom, jaké informace jej zajímají.
A-dialog vnímám jako důležitý počin k diskuzi a sdílení se o dění a stavu církve. Ne se vším souhlasím, ale to patří k dialogu-otevírat témata k přemýšlení, pobízet k vytváření vlastních názorů, reagovat, dávat najevo nesouhlas a nabízet vlastní pohledy. K dialogu patří i respekt k protistraně. Kde spolu lidé mluví, obvykle spolu neválčí...

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa Milan » 13 Jún 2019, 11:41

To co udělal bratr Pavlík nelze ospravedlnit ani vysvětlit a obhájit. Je to něco tak ponižující, nemám slov. Zachoval se jako diktátor.
::rofl::
Za prvé: Než někoho nazveme diktátorem, zkusme získat nestranné a úplné informace o popisované situaci a zhodnotit ji také z hlediska odpovědnosti a povinností, nejen z hlediska pocitů a hypotetických možností
Za druhé: Jen více takových "diktárorů"! Bratr Pavlík má své limity, ale až na jednu nebo dvě osobnosti napříč celou ČS Unií nevidím nikoho, kdo by se mu ve službě církvi na postu předsedy Unie vyrovnal

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa mikim » 12 Jún 2019, 13:23

tOMÁŠ pLECAHTÝÝ napísal: 12 Jún 2019, 12:29
Hosť napísal: 12 Jún 2019, 11:29
Tomáš Plechatýý napísal: 12 Jún 2019, 11:20
Hosť napísal: 12 Jún 2019, 10:58 Mediální kampaň, která se vede na facebooku a jiných webech je běžná lidem, kteří mají nějaké cíle.
Žel jejich cíle se nenaplnili a důsledkem toho je hledání viníka. Některým lidem jde o rozumnou reorganizaci v návratu k jednoduchému sborovému rozeznávání darů. Jiní v tom shledávají možnosti, které jsou průhledné v kampani proti jednotlivým osobám v tomto případě proti br. Pavlíkovi.
Rozumný jedinec, který chce zůstat nestranný, má velké množství možností dostat se do autentického obrazu zápasu v církvi, aniž by ničil pověst někoho konkrétního.
Jsou vždy nějaké cesty kudy jít.
Jednou z cest je cesta pomlouvačné kampaně, která stojí na polopravdě.
Když pomineme potřebu změn, které jsou neustálou potřebou ve všech oblastech života, tak kampaň založená na poloviční, neúplné informaci je nejhorší možnou cestou v životě církve
Adialog se dostal touto cestou na rozcestí. Přešel od informační služby překladů a článku k zamyšlení do kampaně založené na poloviční pravdě. Začal dobře, ale začátek musí souznít průběžně s cílem.
Cesta adialogu není mou cestou.
Přátelé než si uděláte svůj vlastní závěr, tak počkejte s konstatováním odkud přichází pravda.
Hoste mám i jiné zdroje informací, než adialog, ale bez článků na adialogu by ty zdroje se to téma třeba vůbec neotevřely.

Jinak na tématu investic GK do zbrojního průmyslu a následné výměně názorů mezi Mikulášem Pavlíkem a Tomášem Kábrtem bylo možné si udělat představu jak kdo používá a ověřuje z více zdrojů a kdo uvádí ,,polopravdy".
Které konkrétní články máš na mysli?
Ten o zbrojním průmyslu:

http://www.adialog.eu/2018/03/norska-un ... e-aby.html

A o vzniku tkzv. ,,dozorčích výborů":

http://www.adialog.eu/2018/08/ustredi-c ... tvari.html
...od tOMÁŠ pLECAHTÝÝ

No to Tvoje jméno a příjmení je čím dál zajímavější, příště tam budeš mít uvedeno nejspíše "Placatý" :D

A jinak ty "miliardy" dolarů vybrané na desátcích co církev investuje do zbraní, stíhaček a jiných nepodstatných sraček bych osobně raději vůbec neřešil, abych kvůli sprostotě zase nezhřešil ::ireful::
Zkrátka kdo chce kam, třeba do pekla, pomož si tam sám, ode mne církev neuvidí ani kachli na nebiblických desátcích, nejsem blb, abych je dával, když je ani Pán Ježíš vč. apoštolů každý měsíc nedával a o jejich dávání mimo zemědělce a jejich plody 2x za rok, když byla úroda, nikdy nemluvil a raději volné peníze dám na postižené.

Re: Čí byly konference sdružení

od používateľa tOMÁŠ pLECAHTÝÝ » 12 Jún 2019, 12:29

Hosť napísal: 12 Jún 2019, 11:29
Tomáš Plechatýý napísal: 12 Jún 2019, 11:20
Hosť napísal: 12 Jún 2019, 10:58 Mediální kampaň, která se vede na facebooku a jiných webech je běžná lidem, kteří mají nějaké cíle.
Žel jejich cíle se nenaplnili a důsledkem toho je hledání viníka. Některým lidem jde o rozumnou reorganizaci v návratu k jednoduchému sborovému rozeznávání darů. Jiní v tom shledávají možnosti, které jsou průhledné v kampani proti jednotlivým osobám v tomto případě proti br. Pavlíkovi.
Rozumný jedinec, který chce zůstat nestranný, má velké množství možností dostat se do autentického obrazu zápasu v církvi, aniž by ničil pověst někoho konkrétního.
Jsou vždy nějaké cesty kudy jít.
Jednou z cest je cesta pomlouvačné kampaně, která stojí na polopravdě.
Když pomineme potřebu změn, které jsou neustálou potřebou ve všech oblastech života, tak kampaň založená na poloviční, neúplné informaci je nejhorší možnou cestou v životě církve
Adialog se dostal touto cestou na rozcestí. Přešel od informační služby překladů a článku k zamyšlení do kampaně založené na poloviční pravdě. Začal dobře, ale začátek musí souznít průběžně s cílem.
Cesta adialogu není mou cestou.
Přátelé než si uděláte svůj vlastní závěr, tak počkejte s konstatováním odkud přichází pravda.
Hoste mám i jiné zdroje informací, než adialog, ale bez článků na adialogu by ty zdroje se to téma třeba vůbec neotevřely.

Jinak na tématu investic GK do zbrojního průmyslu a následné výměně názorů mezi Mikulášem Pavlíkem a Tomášem Kábrtem bylo možné si udělat představu jak kdo používá a ověřuje z více zdrojů a kdo uvádí ,,polopravdy".
Které konkrétní články máš na mysli?
Ten o zbrojním průmyslu:

http://www.adialog.eu/2018/03/norska-un ... e-aby.html

A o vzniku tkzv. ,,dozorčích výborů":

http://www.adialog.eu/2018/08/ustredi-c ... tvari.html

Hore