Nikde nečítam, že je to len pre veriacich. Prípadne si založ svoju vlastnú stránku a diskutuj si tam sám so sebou

Ale píše, lebo znovuzrodené srdce z Boha vstupuje do tohoto Božieho odpočinku v Kristu. Vykúpený skrze vieru vstupuje srdcom do večného kráľovstva spravodlivosti, pokoja a radosti v Duchu Svätom. Ak o tom nevieš, tak si nevstúpil do tohto odpočinku. Nie je to to isté, ako telesný odpočinok. Evanjelium Ježiša Krista je evanjelium pokoja a teda odpočinutia v Kristu. Práve preto je ta správa od Boha radostná a nič sa jej nevyrovná. Pri príchode Pána, Boh oblečie do osláveného duchovného tela to, čo je podstatou vykúpeného a teda je to to isté vedomie osoby, ktoré bolo znovuzrodené zo Svätého Ducha a sformovalo sa už tu na Zemi. Môžeš si to nazvať ako chceš, ale nič iné nevstane do osláveného tela, iba to isté vedomie osoby s tou istou duchovnou schránkou - srdcom. Rozdiel je len v tom: 1Kor13 12 Lebo teraz vidíme v zrkadle, v záhade, ale potom tvárou v tvár; teraz poznávam z čiastky, ale potom poznám dokonale tak, ako aj som poznaný.
Pomohlo striktné dodržiavanie fyzického odpočinku zákonníkom a farizejom, ak súčasne nevchádzali srdcom do Božieho odpočinku v Kristu – do kráľovstva Božieho? Dokonca hovorili o Bohu, ako o svojom Otcu a súčasne nenávideli Ježiša, lebo vraj im ruší sobotu a robí sa Bohom. No Ježiš sa nerobil Bohom, ale on Bol Bohom. Matúša 23:13 Ale beda vám, zákonníci a farizeovia, pokrytci, pretože zavierate nebeské kráľovstvo pred ľuďmi, lebo vy do neho nevchádzate ani tých, ktorí vchádzajú, nenecháte vojsť.Zachovávat sedmý den v sobotu znamená na prvním mistě fyzický odpočinek + oslavování jediného pravého Boha Otce, který nám tento jeho odpočinek dal k bohoslužbě tím, že jej sám požehnal a posvětil.
Nikto nepracoval a súčasne a to až doteraz neprijali Krista, takže mnohí ešte nevošli do Božieho odpočinutia. Ale aj tam má Boh svoj zostatok, ktorý svojím časom oživí v Kristu.V sobotu je podle Ježíše dovoleno komukoliv pomoct, pokud je to neidkladné a nepočká to na další pracovni den. Neplést si to z běžným zaměstnáním jakýmkoliv. Ježíš ani apoštolové a v podstatě nikdo v Izraeli v sobotu nepracoval a žili.
Podľa akého kritéria posudzuješ tieto veci a milióny činnosti človeka, čo je a čo nie je správne? Mnohí pracujú pre dobro druhých. Hrešia? Ježiš uzdravil a uzdravený niesol ležadlo. Prečo to vtedy vadilo zákonníkom? To je len príklad a nosenie lôžka uzdraveného bolo niečo, čo vadilo zákonníkom, lebo to podľa nich rušilo sobotu. Takto to môžeš uplatniť na čokoľvek a odsúdiť kohokoľvek, že porušuje sobotu. Ak už prišiel Kristus, tak vykúpený už vstúpil srdcom a to skrze vieru do Božieho odpočinutia v Kristu. Preto fyzický odpočinok je už pre spásu irelevantný, lebo naplnenie siedmeho dňa na rovine Božej je jedine znovuzrodením v Kristu.Jíst klasy v obilí není Bohem žádným jeho zákonem zakázáno stejně tak nošení vlastniho lůžka.
Je ti jedno, či tým pomáha druhým? To nie je výnimka, ale to je prikázanie od Ježiša. Máme a to nie len milovať a dobre činiť svojím bratom v Kristu, ale aj dobre činiť tým, ktorí nás nenávidia. Kedykoľvek Mikim a to aj v siedmý deň. A to nerobíme, tak máme hriech! Samozrejme má to byť nezištne. Ale ako môžeš odsúdiť niekoho, pre ktorého je pomáhať iným náplňom práce? Aj keď za to dostáva plat, tak často mnohí riskujú život pri pomoci iným. Daj pozor, aby si takúto pomoc v sobotu nepotreboval, ak teda podľa teba hrešia.
Takže, kto pomáha viackrát v siedmý deň, tak podľa teba hreší? A kto pomôže len jednorazovo, tak už nie? Beda, ak pomôže viackrát, že. No katastrofa Mikim. Skade si to nabral? Vidíš, kde ťa doviedlo to zákonníctvo. Zdravotníci a podobné profesie musia byť v strehu stále, hoci zasahujú jednorázovo tam, kde je to potrebné a kedy je to potrebné. Dostávajú za pohotovosť peniaze. Mnohé profesie sa pričiňujú o dobro mnohých – pečú chlieb a starajú sa o dopravu a pod. Tí všetci ľudia podľa teba hrešia, ak zasahujú aj siedmý deň fyzického odpočinku? Podieľaju sa o dobro svojích blížnych a celej spoločnosti. Je to tvoja nejaká zvrátená logika. Zhreší ten, ktorý odmietne niekomu pomôcť a to len preto, lebo je siedmý deň fyzického odpočinku.Jednorázová pomic v sobotu není hřích, protože to není běžná 8h práce.
Lebo si ako oni. Mikim nepracuje bežne v siedmý kalendárny deň – v nedeľu, lebo si myslí, že šiestý kalendárny deň, je ten pravý siedmý deň. Takže Mikim dodržiaval všetky Božie prikázania a do puntíku dodržiava aj fyzický odpočinok v ten správny siedmý deň. No nedodržiava prikázanie od Ježiša, že máme dobre činiť všetkým a to aj v siedmy deň. Žiadna jednorázová pomoc, ale stále, ak je to potrebné. Chceš byť spasený z dodržiavania zákona? No beda, ak si niečo z toho porušil. Týmto si porušil všetky prikázania. Jakubov list 2:10 Lebo ten, kto by zachoval celý zákon a klesol by v jednom prikázaní, previnil sa proti všetkým.Proc sem motáš stále nějaké zákoníky a farizeje? To měli desitky vlastních zákonů co mohli v sobotu dělat a co ne. To nebyly Boží ani Mojžíšova přikázání. Jejich porušení tak vůbec nebyl hřich.
Právě to, že tě ten záchranář nezajímá a že není tvůj problém JE TVŮJ PROBLÉM!
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní