BOŽIE MENO

Diskusia o vieroučných bodoch CASD.
Karol Schneider
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
Kontaktovať používateľa:

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa Karol Schneider »

mikim napísal: 08 Máj 2018, 23:21
log napísal: 08 Máj 2018, 20:51
Jiří Kupka napísal: 07 Máj 2018, 11:06 Co nám možná uniká, je fakt, že z tohoto úhlu pohledu bychom měli dát Karlovi za pravdu. Tedy že pro kohokoliv, kdo uvízl ve starém zákoně, rochní se v hebrejských textech či odvozuje svou věrouku ze starého zákona ... by mělo být lpění na božím skutečném jménu alfou i omegou (jako je tomu u židů či bylo u křesťanů ze židů v prvních stoletích), akorát že do sestrojení stroje času nebudou vědět, jak bylo vyslovováno. Je to mnohem více konzistentní, než učení některých církví, které všude do starého zákona tlačí Ježíše (Ježíš zabil a stáhl kůži z ovce a udělal Adamovi a Evě oblečení, Ježíš se mečoval s Jákobem a Jozuem a také Ježíš zabil Onana, protože se mu nelíbilo, co Onan dělal ... Ježíš oplodnil Marii a Ježíš se slitovává nad ženou cizoložnicí).
Alebo Jezis viedol Izraelcov na pusti, ako to chce vidiet Pavol ?
1 Nechcem, bratia, aby ste nevedeli, že všetci naši otcovia boli pod oblakom, všetci prešli cez more 2 a všetci boli v oblaku a v mori pokrstení v Mojžišovi, 3 všetci jedli ten istý duchovný pokrm 4 a všetci pili ten istý duchovný nápoj, lebo pili z duchovnej skaly, ktorá ich sprevádzala, a tou skalou bol Kristus. 5 Ale vo väčšine z nich nemal Boh zaľúbenie, veď popadali na púšti. 6 To sa stalo ako predobraz pre nás, aby sme neboli žiadostiví zla, ako boli žiadostiví oni. 7 Ani modlármi nebuďte, ako niektorí z nich; ako je napísané: „Ľud sa posadil, aby jedol a pil. Potom vstali a zabávali sa.“ 8 Ani nesmilnime, ako niektorí z nich smilnili, a padlo ich za jeden deň dvadsaťtritisíc. 9 Ani nepokúšajme Krista, ako niektorí z nich pokúšali, a zahynuli od hadov.

Ak teda v Numeri citame, ze reptali proti Hospodinovi (tetragrammaton) a Pavol vravi, ze reptali proti Kristovi, potom ak chceme verit obom, nie je mozne, iba ak to, ze Kristus je najvyssim Bohom, ktory vyviedol Izrael z Egypta. Preto znie jeho meno Jezis a je nad kazdym inym menom.

4 Od vrchu Hór šli ďalej smerom k Trstinovému moru, aby obišli územie Edómčanov. Ľud však cestou zmalomyseľnel 5 a reptal proti Bohu a Mojžišovi: Prečo ste nás vyviedli z Egypta? Aby sme pomreli na púšti? Veď tu niet ani chleba, ani vody a tento biedny pokrm sa nám už oškliví. 6 Hospodin poslal na ľud ohnivé hady. Tie štípali ľud a mnohí z Izraela pomreli. 7 Ľudia prichádzali k Mojžišovi a vraveli: Zhrešili sme, keď sme reptali proti Hospodinovi a proti tebe.
Kristus ale není nejvyšším Bohem:

Izaiáš 43x10-12: „Mými svědky jste vy, je výrok Hospodinův, a můj služebník, jehož jsem vyvolil. Tak mě poznáte a uvěříte mi a pochopíte, že to jsem já. Přede mnou nebyl vytvořen Bůh a nebude ani po mě. Já, já jsem Hospodin, kromě mne žádný spasitel není. Já jsem oznamoval a zachraňoval, já jsem ohlašoval, a nikdo cizí mezi vámi. Jste moji svědkové, je výrok Hospodinův, a já jsem Bůh!

2.Mojžíšova 20x2-3: Já jsem Hospodin, tvůj Bůh, já jsem tě vyvedl z egyptské země, z domu otroctví. Nebudeš mít jiného boha mimo mne.

4.Mojžíšova 4x35,39: Tobě bylo odhaleno poznání, že Hospodin je Bůh, kromě něho není žádný jiný.v39, Proto poznej dnes a vezmi si k srdci, že Hospodin je Bůh nahoře na nebesích i dole na zemi, žádný jiný není.

Jan 1x18: Boha nikdo nikdy neviděl, jednorozený Syn/Bůh/, který je v náručí Otcově, nám o něm řekl.

Juda 1x24-25: Tomu pak, který má moc uchránit vás před pádem a postavit neposkvrněné a v radosti před tvář své slávy, jedinému Bohu, který nás spasil skrze Ježíše Krista, našeho Pána, buď sláva, velebnost, vláda i moc přede vším časem i nyní i po všecky věky. amen

Jan 17x3: A život věčný je v tom, když poznají tebe, jediného pravého Boha, a toho, kterého jsi poslal, Ježíše Krista.

Věřím, že člověk Pán Ježíš Kristus nebyl schizofrenik.

Takže co nám zbývá? Řekl bych, že si ap. Pavel opět vymýšlí a zaměňuje Krista, který ještě nebyl zplozen za Hospodina, který vedl lid na poušti. Mojžíš si jistě nevymýšlel, když mluvil o Hospodinu.
Mikime Kristus je JeHoVaHoVym hlavnim prostrednikem, mluvcim - slovem, mistrem v dile - SKRZE NEHO OTEC VSEMOHOUCI BUH JHVH ucinil VSE v nebi i na zemi. Bozi Syn Jezis Kristus je Bozim OBRAZEM a presnym znazornenim jeho bytosti. Jezis v celem stvoreni byl ve vsem prvym a je OTCI nejblize. Jak v minulosti vedl Izraelsky narod, tak i dnes vede novy Bozi narod, krestansky zbor a vede VSECHNY k OTCI. Je CESTOU k nasemu nebeskemu OTCI a NEJVYSSIMU BOHU JHVH. Je vykonavatelem jeho svate vule a OTEC dal docasne Kristovi autoritu a veskerou moc v celem jeho stvoreni v nebi i na zemi do casu nez SKRZE toho skrze ktereho VSE vytvoril opet VSE uvede zpatky plne do souladu se svoji VULI.

Kristova MOC i AUTORITA plne zavisi od OTCE a dostava ji od OTCE,. Od OTCE je i jeho existence, lebo SLOVO ma svuj POCATEK a je PRVOROZENYM i POCATKEM vseho stvoreni. Nakonec kdyz OTEC SKRZE KRISTA opet nastoli konani sve VULE v nebi i na zemi opet se stane UNIVERZALNI AUTORITOU pro kazdeho ziveho tvora v celem Stvoreni a Kristus mu veskerou moc co od neho dostal odevza zpatky. Dnes je ale Bozi Syn Jezis Kristus PANEM ke SLAVE BOHA - OTCE - Boha se svatym jmenem JHVH.

Kristus urcite neni novym BOHEM misto OTCE ani spolu s nim a ani neni cilem - je CESTOU k OTCI. Otec toho kdo mu byl nejblize poveril sluzbou, ktera je pro nasi zachranu. Otec nadale i pro KRISTA zustava jeho jedinym BOHEM a Nejvyssi autoritou, ktereho uctiva a slouzi mu v nas prospech. Je nasim PROSTREDNIKEM - MEDZI BOHEM JHVH a nami lidmi.

"5 Ačkoli jsou totiž ti, kdo jsou nazýváni „bohy“, ať v nebi, nebo na zemi, právě jako je mnoho „bohů“ a mnoho „pánů“, 6 pro nás je skutečně jeden Bůh, Otec, z něhož je všechno, a my pro něho; a je jeden Pán, Ježíš Kristus, skrze něhož je všechno, a my skrze něho." (1 Kor 8 kap.)

"24 Potom konec, až předá království svému Bohu a Otci, když [předtím] přivede vniveč všechnu vládu a všechnu autoritu a moc. 25 Musí totiž kralovat, dokud mu [Bůh] nepoloží všechny nepřátele pod nohy. 26 Jako poslední nepřítel má být přivedena vniveč smrt. 27 [Bůh] totiž „mu všechno podřídil pod nohy“. Ale když říká, že ‚všechno bylo podřízeno‘, je zřejmé, že s výjimkou toho, kdo mu všechno podřídil. 28 Ale až mu bude podřízeno všechno, potom se také sám Syn podřídí Tomu, kdo mu podřídil všechno, aby Bůh byl každému vším." (1 Kor 15 kap.)

"...je ve všem první; 19 protože [Bůh] uznal za dobré, aby v něm přebývala všechna plnost 20 a aby skrze něho opět smířil se sebou všechny [ostatní] věci, ať již jsou to věci na zemi, nebo věci na nebesích..." (Kolosanum 1 kap.)
Naposledy upravil/-a Karol Schneider v 09 Máj 2018, 13:03, upravené celkom 3 krát.

Lery

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa Lery »

Zase tí jehovisti !!!

log
Príspevky: 1712
Dátum registrácie: 06 Nov 2017, 06:51
Kontaktovať používateľa:

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa log »

mikim napísal: 08 Máj 2018, 23:21 Takže co nám zbývá? Řekl bych, že si ap. Pavel opět vymýšlí a zaměňuje Krista, který ještě nebyl zplozen za Hospodina, který vedl lid na poušti. Mojžíš si jistě nevymýšlel, když mluvil o Hospodinu.
Pavol ma noveho Boha a novu atraktivnu teologiu. Ale chce to "predat" niekomu, kto uz Boha I teologiu ma. Musi teda paradoxne hlasat nieco nove ako cosi odpradavna stare.

Karol Schneider
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
Kontaktovať používateľa:

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa Karol Schneider »

Lery napísal: 09 Máj 2018, 07:48Zase tí jehovisti !!!
Ti nejakych poznas ? Ja poznam len veriacich krestanov znamych pod menom Svedkovia Jehovovi.

Karol Schneider
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
Kontaktovať používateľa:

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa Karol Schneider »

log napísal: 09 Máj 2018, 07:53
mikim napísal: 08 Máj 2018, 23:21 Takže co nám zbývá? Řekl bych, že si ap. Pavel opět vymýšlí a zaměňuje Krista, který ještě nebyl zplozen za Hospodina, který vedl lid na poušti. Mojžíš si jistě nevymýšlel, když mluvil o Hospodinu.
Pavol ma noveho Boha a novu atraktivnu teologiu. Ale chce to "predat" niekomu, kto uz Boha I teologiu ma. Musi teda paradoxne hlasat nieco nove ako cosi odpradavna stare.
Noveho BOHA a teologiu vymyslas ty sam a tebe podpobni krestanski odpadlici nepridrzajuci sa zdraveho Kristovha ucenia, ale hajis neskorsie demonskeho ucenia ovplyvneneho ludskou filozofiou a pohanskymi kultami odporujuce uceniu Krista a Bozieho slova Pravdy.

"29 Či je on iba Bohom Židov? Či nie je aj [Bohom] ľudí z národov? Áno, aj ľudí z národov, 30 ak je Boh ten, ktorý vyhlási obrezaných za spravodlivých na základe viery a neobrezaných za spravodlivých prostredníctvom ich viery. " (Rimanom 3 kap.)

Veriaci krestan vie, ze hoci ma Bozi Syn bozske postavenie aj autoritu od VSEMOHUCEHO a NAJVYSSIHO BOHA JHVH OTCA tak aj nadalej zostava voci OTCOVI v podriadenom postaveni a je nasim PROSTREDNIKOM k JEDINEMU BOHU od ktoreho je VSETKO. Je ustanovenym PANOM a KRALOM, ale zaroven aj VELKNAZOM a HLAVOU krestanskeho zboru, ale nie je pre nas NOVYM BOHOM, ktory by mal byt uctievany miesto OTCA, alebo aj spolu s nim. Naopak sam Kristus aj DNES ako BOHOM USTANOVENY KRAL a SUDCA (MESIAS = KRISTUS) ale zaroven aj VELKNAZ v nebi sediac po pravici OTCA vykonava sluzbu v nas prospech a sluzi a uctieva aj on sam OTCA zaroven aj ako svojho BOHA a SAM ho oznacil za JEDINEHO PRAVEHO BOHA !

"5 Lebo je jeden Boh a jeden sprostredkovateľ medzi Bohom a ľuďmi, človek, Kristus Ježiš, 6 ktorý dal sám seba ako zodpovedajúce výkupné za všetkých – [to] sa má dosvedčiť vo svojich časoch. 7 Pre toto svedectvo som bol ustanovený za zvestovateľa a apoštola – hovorím pravdu, neluhám – za učiteľa národov vo veci viery a pravdy." (1 Tim 2 kap.)

"Hlavná myšlienka toho, o čom teraz hovoríme, je: Máme takého veľkňaza a ten sa posadil po pravici trónu Majestátu v nebesiach 2 [ako] verejný služobník svätého miesta a pravého stanu, ktorý postavil Jehova, a nie človek....6 Ale teraz [Ježiš] dostal znamenitejšiu verejnú službu, lebo je sprostredkovateľom úmerne lepšej zmluvy, ktorá bola zákonne založená na lepších sľuboch." (NZ Zidom 8 kap.)

"Ježiš jej povedal: ... Choď však k mojim bratom a povedz im: ‚Vystupujem k svojmu Otcovi a vášmu Otcovi a k svojmu Bohu a vášmu Bohu.‘“" (ev. Jana 20:17)

"„Ktoré prikázanie je prvé zo všetkých?“ 29 Ježiš odpovedal: „Prvé je: ‚Počuj, ó, Izrael, Jehova, náš Boh, je jeden Jehova, 30 a budeš milovať Jehovu, svojho Boha, celým svojím srdcom, celou svojou dušou, celou svojou mysľou a celou svojou silou.‘..." (Marek 12 kap.)

"Keď to Ježiš povedal, zodvihol oči k nebu a riekol: „Otče...3 To znamená večný život, že prijímajú poznanie o tebe, jedinom pravom Bohu, a o tom, ktorého si vyslal, o Ježišovi Kristovi. ...6 Zjavil som tvoje meno ľuďom, ktorých si mi dal zo sveta. Tvoji boli a dal si ich mne, a zachovali tvoje slovo. 7 Teraz spoznali, že všetko, čo si mi dal, je od teba, 8 lebo slová, ktoré si mi dal, dal som im a oni ich prijali a určite spoznali, že som vyšiel ako tvoj zástupca, a uverili, že si ma vyslal. 9 Prosím za nich; neprosím za svet" (ev. Jana 17 kap.)

Prve prikazanie DESATORA "6 ‚Ja som Jehova, tvoj Boh, ktorý ťa vyviedol z egyptskej krajiny, z domu otrokov. 7 Nikdy nebudeš mať nijakých iných bohov proti mojej tvári." (5 Mojzisova 5 kap.)

"5 Lebo hoci sú takí, ktorí sú nazývaní „bohmi“, či v nebi, alebo na zemi, tak ako je mnoho „bohov“ a mnoho „pánov“, 6 pre nás je skutočne jeden Boh, Otec, z ktorého je všetko, a my pre neho; a je jeden Pán, Ježiš Kristus, prostredníctvom ktorého je všetko, a my prostredníctvom neho." (1 Kor. 8 kap.)

"24 Potom koniec, keď odovzdá kráľovstvo svojmu Bohu a Otcovi, keď zničí každú vládu a každú vrchnosť a moc. 25 Lebo musí vládnuť ako kráľ, dokiaľ mu [Boh] nepoloží všetkých nepriateľov pod jeho nohy. 26 Ako posledný nepriateľ má byť zničená smrť. 27 Lebo [Boh] „podrobil všetko pod jeho nohy“. Ale keď hovorí, že „všetko bolo podrobené“, je zrejmé, že s výnimkou toho, ktorý mu všetko podrobil. 28 Ale keď mu bude všetko podrobené, potom sa aj sám Syn podrobí Tomu, ktorý mu všetko podrobil, aby bol Boh každému všetkým." (1 Kor 15 kap.)

"....padá pred Tým, ktorý sedí na tróne, a uctievajú Toho, ktorý žije po celú večnosť, a vrhajú svoje koruny pred trón hovoriac: 11 „Hoden si, Jehova, náš Bože, prijať slávu a česť a moc, lebo ty si stvoril všetky veci a pre tvoju vôľu sú tu a boli stvorené.“ (Zjavenie Jana 4 kap.)

Milan
Príspevky: 434
Dátum registrácie: 07 Aug 2016, 05:26
Kontaktovať používateľa:

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa Milan »

Četl jsem si v Knize "Rabín mluví s Ježíšem", ve které Jakob Neusner uvažuje nad Ježíšovým učením v podání evangelia Matoušova.
V jedné citaci z Mišny uvádí, že v Božím království nebudou ti, kteří vyslovují Boží jméno tak, jak je zapsáno v Písmu. Ze souvislostí vyplývá, že to rabíni považovali za znesvěcení Božího jména. Jeho vyslovování bylo a je v judaismu s ohledem na svatost zapovězeno používat při "běžných situacích".
Jaké bude mít důsledky, pokud jej někteří lidé nejen "samozřejmě" vyslovují, ale také si jej přisvojují v názvu organizace? ::scratch::

Jiří Kupka
Príspevky: 123
Dátum registrácie: 24 Sep 2016, 21:26
Kontaktovať používateľa:

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa Jiří Kupka »

log napísal: 09 Máj 2018, 07:53 Pavol ma noveho Boha a novu atraktivnu teologiu. Ale chce to "predat" niekomu, kto uz Boha I teologiu ma. Musi teda paradoxne hlasat nieco nove ako cosi odpradavna stare.
Možná tak a možná ještě trošku jinak ... . Každopádně mi to připadá tak, jakoby Pavel nakonec popřel Ježíšův výrok :-) a tedy, že dokázal nalít mladé víno do starých měchů; resp. že se ty měchy už 2000 let všelijak látají.

Mt 9,17 A mladé víno se nedává do starých měchů, jinak se měchy roztrhnou, víno vyteče a měchy přijdou nazmar. Nové víno se dává do nových měchů, a tak se uchová obojí.

Křesťanství (paulismus) má velmi málo společného Ježíšstvím.

mikim
Príspevky: 2261
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Jiří Kupka napísal: 09 Máj 2018, 16:31
log napísal: 09 Máj 2018, 07:53 Pavol ma noveho Boha a novu atraktivnu teologiu. Ale chce to "predat" niekomu, kto uz Boha I teologiu ma. Musi teda paradoxne hlasat nieco nove ako cosi odpradavna stare.
Možná tak a možná ještě trošku jinak ... . Každopádně mi to připadá tak, jakoby Pavel nakonec popřel Ježíšův výrok :-) a tedy, že dokázal nalít mladé víno do starých měchů; resp. že se ty měchy už 2000 let všelijak látají.

Mt 9,17 A mladé víno se nedává do starých měchů, jinak se měchy roztrhnou, víno vyteče a měchy přijdou nazmar. Nové víno se dává do nových měchů, a tak se uchová obojí.

Křesťanství (paulismus) má velmi málo společného Ježíšstvím.
Jestli ap. Pavla někdy potkám tak na něj 100% vyleji kýbl vody za ten chaos, který svými dopisy mezi křesťany způsobil... :)
Nevím jak u koho, ale u mne je JEŽÍŠ určitě na přednějším místě než ap. Pavel.

Zajímalo by mne ke komu se modlí Svědkové Jehovovi a zda vzývají jméno Páně (někdy v Písmu myšleno Pána Ježíše, jindy Otce JHWH).
Zrovna to řeším jinde s někým jiným, který je křesťan a modlí se Pane Ježíši atd. podle toho jak vzývali křesťané toto jméno Ježíšovo v 1 st. a zapomínají přitom na Boha Otce od kterého je všechno i dar spasení. Prostě cpou všude jen JEŽÍŠ, JEŽÍŠ, JEŽÍŠ.
A když jim napíšeš, že se začínám modlit Otče nebeský či Otče náš, tak takto se modlit že prý to je mantra, kterou se oni takto nemodlí ani nezačínají modlit.
Správně by v modlitbě měly zaznít obě jména jak Otce tak Syna ne? Spasení je darem od Jednoho skrze jméno druhého.
ještě, že se v našich sborech začíná většina modlit Otče nebeský ve jménu Pána Ježíše...atd.

Realista
Príspevky: 256
Dátum registrácie: 23 Sep 2016, 18:23
Kontaktovať používateľa:

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa Realista »

Jiří Kupka napísal: 09 Máj 2018, 16:31 Křesťanství (paulismus) má velmi málo společného Ježíšstvím.
Ahoj. Můžeš nějak vytyčit pojem "Ježíšství"? Máš na mysli autentické učení osoby zvané Jehošúa ha Mašiach?

Jiří Kupka
Príspevky: 123
Dátum registrácie: 24 Sep 2016, 21:26
Kontaktovať používateľa:

Re: BOŽIE MENO

Neprečítaný príspevok od používateľa Jiří Kupka »

Taky Tě zdravím.

Pojem Ježíšství používám ke své škodě často - takže je taková otázka více než na místě, děkuji za ni. Daleko snadnější by o tom bylo povídat, než psát.

Předně se přiznám, že plně nevím, co je autentické učení osoby se jménem Iésús zvaného christos, ale to nevíme přesně nikdo. Prvně jsem se s tímto pojmem setkal v knize Hovory s TGM. T. G. Masaryk zejména oceňuje humanistický rozměr Ježíšova působení a dává jej do ostrého kontrastu s křesťanstvím, jak je známe.

Tedy nemyslím tím pouze učení, ale vše, čím byl. Nejspíš bych do toho zbytečně zabředával, kdybych teď psal o učení a způsobu života Ježíše, s důrazem na jeho morální kredit, neustálé přeformátovávání tehdejších zaběhnutých forem chování, způsob jeho práce s lidským potenciálem, proto uvedu jeden příklad, jak moc se Ježíšství odlišuje od následovníků staré (židovství) a nové (křesťanství) smlouvy.

U Ježíše je starší bratr (podobenství o marnotratném synu) uhlazeným a korektním židem (my si dosadíme "křesťanem"), se kterým se nedá pracovat, jelikož je moc přesvědčený o svém Já (spokojil se s cestou biorobota s určitým softwarem), naproti tomu mladší má potenciál pro budoucí rozvoj, ačkoliv (nebo díky toho že) dělá chybu za chybou (předpoklad duchovního rozvoje?); díky "chyb" (svého "svobodného života", po kterém tolik toužil) si později uvědomí, kým je (že není biorobotem) a následně se vrhá do náruče otcovy, když pozná(vá), že je stále otevřená. Tak takový je rozdíl mezi Kainem (starším) a Ábelem (mladším) synem u Ježíše.

Pro následovníky staré (židy) a nové (křesťany) smlouvy je Kain někdo, kdo nese nesmazatelný škraloup, ale neptají se, jak k tomu došlo, nedochází jim, že ten starší syn, Kain, jsou oni, bioroboti, umělí, uhlazení a korektní, že nejsou sami sebou. Neuvědomují si, že Ábel je ten mladší z podobenství o marnotratném synu (proto taky byla jeho oběť přijata; proč by Kain zabíjel zvířata, když nic "špatného" nedělal...).

Ábelové tady nejsou pro nás, abychom je hledali a napravovali jejich „cestu“; to co Ábel můžeme prožít i my, pokud budeme k sobě upřímní, dokud se nestaneme sami sebou, nepocítíme potřebu náruče Toho, který JE.

----------------

Tak to byla taková malá ilustrace toho, jaký vidím rozdíl mezi ježíštvím na jedné straně a židovstvím a křesťanstvím na straně druhé. Křesťanství (paulismus) nabízí spíše pouze upravený software pro bioroboty (při chybě v programu se někdy dostavuje tendence tapetovat, ale jsou i jiné projevy těchto chyb). A židovství také ... . Ježíšství jde na dřeň; umožňuje lidem poznat, že jsou v zajetí různých programů, prohlédnout, že to tak být nemusí a následnou skepsi dotáhnout k duchovnímu rozměru. Biorobot se stane živou bytostí, protože prozře! To co měl stále před očima, najednou vidí!

Hezký den všem.
Jirka

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní