Hosť napísal: ↑04 Dec 2017, 22:10
Pán Ježíš ukázal ve vidění svatyni i svatyni svatých vč. truhly smlouvy, to, že tam musel vidět i trůn je 100%.
Mikime, máš můj obdiv, ta vytrvalost, ta víra v EGW, to se hned tak nevidí.
Na druhou stranu mne napadá, zda je to to, co od nás chce Pán. Opravdu od nás chce takové konstrukce bez jasného "tak praví Písmo"?
Proč by musel být na 100% trůn tam, kde je truhla?
Toto jsou všechno verše o trůnu v 1 oddělení svatyně kde Ježíš přebýval po svém vzkříšení až do roku 1844.
Ano, uvedl jsi hodně veršů, dal jsi si s tím práci, ale stejně si nedokázal, že trůn je v 1.oddělení svatyně. Tak je to i někdy v životě, běžném i duchovním - mnoho námahy a výsledek nula.
Když se podíváš jak obrovská musí být nebeská svatyně jako součást chrámu v nebi, když v ní slouží 101 mil. andělů, atd.atd., je jasné, že ji neprojdeš jedním krokem
to je úplně jasné, včetně počtu andělů, očekávám, že brzy ujasníš přesné rozměry této svatyně.
Nevím, zda bych to našel i v Písmu, najdeš to zcela jistě u EGW, což je na stejné úrovni jako Písmo.
Myslím, že jsi papežštější, než papež, já bych docela chtěl nějaké texty z Písma, než citáty od EGW-budou?
Já určitě nepodceňuji Boží milost ani lásku stejně tak nepodceňuji dodržování Desatera, které vede k životu jak potvrdil i sám Ježíš, který Desatero ani 1x neporušil a my máme žít tak jak žil on, to nevíš?
1 Janův 2:6 Kdo říká, že v něm zůstává, musí žít tak, jak žil on.
To jsem rád, že nepodceňuješ Boží milost. Ta pasáž z Janova listu, není to spíše o tom, abychom žili v lásce?
Nepíšu vám, moji milí, nové přikázání, ale přikázání staré, které jste měli od počátku; staré přikázání je to slovo, které jste slyšeli. 8 A přece vám píšu přikázání nové – vždyť se stalo skutečností v něm i ve vás, že tma ustupuje a pravé světlo již svítí. 9 Kdo říká, že je v světle, a přitom nenávidí svého bratra, je dosud ve tmě. 10 Kdo miluje svého bratra, zůstává ve světle a není nikomu kamenem úrazu. 11 Kdo nenávidí svého bratra, je ve tmě a ve tmě chodí; neví, kam jde, neboť tma mu oslepila oči.
Pokud žiješ tak jak Bůh požaduje a plníš vše jak máš na soud jistě přijdeš, ale dostaneš tam odměnu a budeš postaven po pravici, pokud ale žiješ svévolně, hřešíš a nečiníš pokání z hříchů a neplníš Boží vůli, pak obdržíš trest a budeš postaven před Božím trůnem po levici a půjdeš do věčného zatracení. Ale to je již jiné téma.
Nejlépe je odpovědět biblicky:
-Neboť Bůh tak miloval svět, že dal svého jediného Syna, aby žádný, kdo v něho věří, nezahynul, ale měl život věčný. 17 Vždyť Bůh neposlal svého Syna na svět, aby svět soudil, ale aby skrze něj byl svět spasen. 18 Kdo v něho věří, není souzen.
-Milostí tedy jste spaseni skrze víru.
-Spasení není z vás, je to Boží dar; není z vašich skutků, takže se nikdo nemůže chlubit.
-Věříme přece, že jsme stejně jako oni spaseni milostí Pána Ježíše.
Spasení není z plnění, zachovávání, nejedení, dávání...ale pouze a pouze z milosti. Proto mám jistotu spasení, protože jsem tuto milost přijal.
...Proč by musel být na 100% trůn tam, kde je truhla?
protože se tam do svatyně svatých Bůh Otec s trůnem od roku 1844 přemístil do svatyně svatých a odtamtud budou padat na nás rány...
Zjevení Janovo 16:17 Tedy sedmý anděl vylil koflík svůj na povětří,
i vyšel hlas veliký z chrámu nebeského, od trůnu, řkoucí: Stalo se.
Zjevení Janovo 11:19 I otevřín jest chrám Boží na nebi, a vidína jest truhla smlouvy jeho v chrámě jeho. I stalo se blýskání, a hlasové, a hromobití, a země třesení, i krupobití veliké.
Ano, uvedl jsi hodně veršů, dal jsi si s tím práci, ale stejně si nedokázal, že trůn je v 1.oddělení svatyně. Tak je to i někdy v životě, běžném i duchovním - mnoho námahy a výsledek nula.
Ale dokázal, protože jen v 1 oddělení nebeské svatyně mohl vidět ap. Jan oltář, sedmiramenný svíce či sedm svícnů, a navíc i křišťálové moře a 101 milionů andělů, viz Zjevení.
Nevyrovnatelná nádhera pozemské svatyně znázorňovala pro lidský pohled slávu nebeské svatyně, v níž Ježíš Kristus, náš Vůdce, slouží za nás před Božím trůnem. Velikost a nádheru příbytku Krále králů, kde mu slouží "tisíce tisíců a kde před ním stojí desetkrát tisíckrát sto tisíců" (Da 7,10), onen chrám - naplněný slávou věčného trůnu, kde serafíni, jeho zářící strážci, zakrývají v úctě své tváře - mohla jen matně znázornit nejznamenitější stavba, jakou kdy vybudovaly lidské ruce. Přesto pozemská svatyně a služby, které se v ní konaly, učily důležitým pravdám o nebeské svatyni a velikém díle, které tam probíhá pro záchranu člověka.
Nebeskou svatyni znázorňovala dvě oddělení pozemského svatostánku. Když apoštol Jan směl ve vidění pozorovat Boží chrám v nebi, viděl, že "před trůnem hořelo sedm světel." (Zj 4,5) Viděl anděla "se zlatou kadidelnicí, jak předstoupil před oltář; bylo mu dáno množství vonných věcí, aby je s modlitbami všech posvěcených položil na zlatý oltář před trůnem." (Zj 8,3) Apoštol Jan směl sledovat první oddělení nebeské svatyně. Viděl tam "sedm světel" a "zlatý oltář", které ve svatyni na zemi znázorňoval zlatý svícen a kadidlový oltář. Nebeská svatyně se otevřela znovu (Zj 11,19) a Jan nahlédl za vnitřní oponu svatyně svatých. Tam uviděl "truhlu (schránu) Boží smlouvy", kterou na zemi znázorňovala posvátná truhla, do níž Mojžíš uložil Boží zákon.
http://neuveritelnaodhaleni.cz/knihy/23 ... atyne.html
...To jsem rád, že nepodceňuješ Boží milost. Ta pasáž z Janova listu, není to spíše o tom, abychom žili v lásce?
vynechal jsi prvních sedm důležitých veršů:
1 Janův 2:1 Synáčkové moji, totoť vám píši, abyste nehřešili. Pakliť by kdo zhřešil, přímluvci máme u Otce, Ježíše Krista spravedlivého.
2 A onť jest obět slitování za hříchy naše, a netoliko za naše, ale i za hříchy všeho světa.
3 A po tomť známe, že jsme jej poznali, jestliže přikázání jeho ostříháme.
4
Dí-liť kdo: Znám jej, a přikázání jeho neostříhá, lhářť jest, a pravdy v něm není.
5 Ale kdožť ostříhá slova jeho, v pravděť láska Boží v tom jest dokonalá. Po tomť známe, že jsme v něm.
6 Kdo praví, že v něm zůstává, máť, jakž on chodil, i tento tak choditi.
7 Bratří, ne nějaké nové přikázání vám píši, ale přikázání staré, kteréž jste měli od počátku. A to přikázání staré jestiť slovo to, kteréž jste slyšeli od počátku.
...-Spasení není z vás, je to Boží dar; není z vašich skutků, takže se nikdo nemůže chlubit.
Ano, ale pokud zároveň nečiníš vůli Boží a nedodržuješ přikázání, což nelze rozhodně považovat za skutkaření, protože je dodržujeme automaticky z lásky, abychom nehřešili, a vlastně i to je ta největší láska, když přikázání dodržujeme..., pak nebudeš spasen!
[KB1613] Jk 2:11 Ten zajisté, kterýž řekl: Nesesmilníš, takéť řekl: Nezabiješ. Pakli bys nesesmilnil, ale zabil bys, učiněn jsi přestupníkem zákona.
[KB1613] Jk 2:12 Tak mluvte, a tak čiňte, jako ti, kteříž podlé zákona svobody souzeni býti máte.
Židům 12:15
Prohlédajíce k tomu bedlivě, aby někdo neodpadl od milosti Boží, a aby nějaký kořen hořkosti nepodrostl, a neučinil překážky, skrze nějž by poškvrněni byli mnozí;
Judův 1:4 Neboť jsou podešli někteří lidé bezbožní, prve již dávno poznamenaní k tomu odsouzení; kteřížto milost Boha našeho přenášejí v chlipnost, a toho, kterýž jest sám Hospodin, Boha a Pána našeho Jezukrista zapírají.
[KB1613] 1 J 5:3 Nebo toť je láska Boží, abychom přikázaní jeho ostříhali; a přikázaní jeho nejsou těžká.
[KB1613] 2 J 1:6 A totoť jest ta láska, abychom chodili podlé přikázaní jeho. Přikázaní pak toto jest, jakž jste slýchali od počátku, abyste v něm chodili.
[KB1613] Zj 14:12 Tuť jest trpělivost svatých, tu jsou ti, kteříž ostříhají přikázaní Božích a víry Ježíšovy.
[KB1613] Zj 22:14 Blahoslavení, kteříž zachovávají přikázaní jeho, aby měli právo k dřevu života, a aby branami vešli do města.
Jakubův 1:12 Ale blahoslavený muž, kterýž snáší pokušení, nebo když bude zkušen, vezme korunu života, kterouž zaslíbil Pán těm, jenž ho milují.
Jakubův 2:5 Slyšte, bratří moji milí, zdaliž Bůh nevyvolil chudých na tomto světě, aby bohatí byli u víře a dědicové království, kteréž zaslíbil těm, jenž jej milují?
1 Korintským 2:9 Ale kážeme, jakož psáno jest: Čehož oko nevídalo, ani ucho slýchalo, ani na srdce lidské vstoupilo, co jest připravil Bůh těm, kteříž jej milují.
A co znamená milovat? Zachovávat přikázání!
Jan 14:15 Milujete-li mne, přikázání mých ostříhejte.
1 Janův 5:1 Každý, kdož věří, že Ježíš jest Kristus, z Boha se narodil; a každý, kdož miluje toho, kterýž zplodil, milujeť i toho, kterýž zplozen jest z něho.
2
Po tomť poznáváme, že milujeme syny Boží, když Boha milujeme a přikázání jeho ostříháme.
Žalmy 103:18 Kteříž
ostříhají smlouvy jeho,
a pamatují na přikázaní jeho,
aby je činili.
1 Janův 1:7
Pakliť chodíme v světle, jako on jest v světle, obecenství máme vespolek, a krev Ježíše Krista Syna jeho očišťuje nás od všelikého hříchu.
Matouš 19:16 A aj, jeden přistoupiv, řekl jemu: Mistře dobrý, co dobrého budu činiti, abych měl život věčný?
17 A on řekl jemu: Co mne nazýváš dobrým? Žádný není dobrý, než jediný, totiž Bůh.
Chceš-li pak vjíti do života, ostříhej přikázání.
Ezechiel 18:24 Pakli by se odvrátil spravedlivý od spravedlnosti své, a činil by nepravost, čině podlé všech ohavností, kteréž činí bezbožný, takový-liž by živ byl? Na žádné spravedlnosti jeho, kteréž činil, nebude pamatováno. Pro přestoupení své, jehož se dopouštěl, a pro hřích svůj, kterýž páchal, pro tyť věci umře.
Marek 13:20
A kdyby Pán nezkrátil ty dny, nebyl by spasen žádný člověk. Ale kvůli svým vyvoleným zkrátí ty dny.
Judův 1:3 Nejmilejší, všecku snažnost vynakládaje na to, abych vám psal o obecném spasení, musil jsem psáti,
vás napomínaje, abyste statečně bojovali o víru, kteráž jest jednou dána svatým.
Filipským 2:12 A tak, moji milí, jako jste vždycky byli poslušní - nikoli jen v mé přítomnosti, ale nyní mnohem více v mé nepřítomnosti -
s bázní a chvěním uvádějte ve skutek své spasení.
Titovi 2:14 On se za nás obětoval, aby nás vykoupil ze všeho hříchu a posvětil za svůj vlastní lid,
horlivý v dobrých skutcích.