Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
Daniel 8. kapitola, další výklad a proč malý roh není A. Epifanes a nemůže ani být...
1. část: https://www.youtube.com/watch?v=zDm-TAJyY8o
2. část: https://www.youtube.com/watch?v=Jq3sOD8zpN4
Všechny statní kapitoly najdete zde (kromě ještě 12) + další zajímavá témata:
https://www.youtube.com/c/TajemstvíBible/videos
Dotyčný bratr se asi jmenuje Ladislav Hodač (neznám ho)
http://www.tajemstvibible.cz/o-strankach
1. část: https://www.youtube.com/watch?v=zDm-TAJyY8o
2. část: https://www.youtube.com/watch?v=Jq3sOD8zpN4
Všechny statní kapitoly najdete zde (kromě ještě 12) + další zajímavá témata:
https://www.youtube.com/c/TajemstvíBible/videos
Dotyčný bratr se asi jmenuje Ladislav Hodač (neznám ho)
http://www.tajemstvibible.cz/o-strankach
Re: Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
Zkus se zajímat o jeho život, třeba poznáš, že slova jsou hebká, ale ovoce trpké nebo i shnilé...Dotyčný bratr se asi jmenuje Ladislav Hodač (neznám ho)
http://www.tajemstvibible.cz/o-strankach
Ježíš řekl: po ovoci poznáte (ne po slovech)
Re: Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
Jenže na jednu osobu a život také můžeme mít různé pohledy a interpretace ovlivněné naším vlastním nastavením.Hosť napísal: ↑19 Júl 2020, 18:38Zkus se zajímat o jeho život, třeba poznáš, že slova jsou hebká, ale ovoce trpké nebo i shnilé...Dotyčný bratr se asi jmenuje Ladislav Hodač (neznám ho)
http://www.tajemstvibible.cz/o-strankach
Ježíš řekl: po ovoci poznáte (ne po slovech)
Lidé s podobnými hodnotami a myšlením si rozumí a jsou si sympatičtí.
Takže se klidně může stát, že si to Mikim zjistí a bude mu Dotyčný bratr imponovat, nebo v něčem ano a v něčem ne.
Alespoň já sám jsem měl období kdy mi byli lidé jako Bratr Kern, Hodač, Veith, Batchelor vzorem a obdivoval jsem je jako skoro hrdiny.
Když se změnila má přesvědčení věrouka a důrazy v životě změnilo se i mé hodnocení těchto lidí.
Nyní oceňuji jiné.
To je jak s podobenstvím o rozsévači.
A navíc ještě u každého je jiná doba, kdy klíčí, roste nebo plodí.
-
- Príspevky: 911
- Dátum registrácie: 10 Jan 2017, 10:40
- Kontaktovať používateľa:
Re: Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
Kdo je bratr Hodač? Nikdy jsem o něm neslyšela. Stačí dát nějaký odkaz, děkuji.
-
- Príspevky: 2689
- Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
- Kontaktovať používateľa:
Re: Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
Např:Lída Rohalová napísal: ↑20 Júl 2020, 06:04 Kdo je bratr Hodač? Nikdy jsem o něm neslyšela. Stačí dát nějaký odkaz, děkuji.
https://www.youtube.com/watch?v=D9keXiQTKgs
https://pribram.casd.cz/?page_id=256
Re: Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
...Takže se klidně může stát, že si to Mikim zjistí a bude mu Dotyčný bratr imponovat, nebo v něčem ano a v něčem ne.Tomáš Plechatýý napísal: ↑19 Júl 2020, 20:32Jenže na jednu osobu a život také můžeme mít různé pohledy a interpretace ovlivněné naším vlastním nastavením.Hosť napísal: ↑19 Júl 2020, 18:38Zkus se zajímat o jeho život, třeba poznáš, že slova jsou hebká, ale ovoce trpké nebo i shnilé...Dotyčný bratr se asi jmenuje Ladislav Hodač (neznám ho)
http://www.tajemstvibible.cz/o-strankach
Ježíš řekl: po ovoci poznáte (ne po slovech)
Lidé s podobnými hodnotami a myšlením si rozumí a jsou si sympatičtí.
Takže se klidně může stát, že si to Mikim zjistí a bude mu Dotyčný bratr imponovat, nebo v něčem ano a v něčem ne.
Alespoň já sám jsem měl období kdy mi byli lidé jako Bratr Kern, Hodač, Veith, Batchelor vzorem a obdivoval jsem je jako skoro hrdiny.
Když se změnila má přesvědčení věrouka a důrazy v životě změnilo se i mé hodnocení těchto lidí.
Nyní oceňuji jiné.
To je jak s podobenstvím o rozsévači.
A navíc ještě u každého je jiná doba, kdy klíčí, roste nebo plodí.
Tak ten výklad 8. kapitoly má dobrý, sice ne tak podrobný jako M. Vavříková, která je v tomto asi nepřekonatelná, ale jinak s ním souhlasím kromě vyřčené bajky ve formě Ježíš = Bůh a člověk dohromady, což je nesmysl, protože ani Ježíš sám ani Bible nic takového neučí, Ježíš byl jen 100% člověk, jinak by za nás těžko jako Bůh mohl zemřít (Bůh zemřít nemůže je totiž jediný nesmrtelný). A ještě něco tam řekl s čím jsem nesouhlasil, ale už jsem to zapomněl

Ještě jsem nenašel (a přál bych si někdy najít) jediného křesťana se kterým bych ve všem 100% souhlasil

Jinak našel jsi u něj nějaký nesmysl se kterým nesouhlasíš v jeho přednášce o 8 kapitole Daniel?
Re: Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
Jo Hodač je správný kosič nepřátel, ale kdyby jsem na něj byli 3 a s tyčema neměl by šanci:).ambassador napísal: ↑20 Júl 2020, 07:47Např:Lída Rohalová napísal: ↑20 Júl 2020, 06:04 Kdo je bratr Hodač? Nikdy jsem o něm neslyšela. Stačí dát nějaký odkaz, děkuji.
https://www.youtube.com/watch?v=D9keXiQTKgs
https://pribram.casd.cz/?page_id=256
Jednou jsem byl na sjezdu mládeže tuším, že ty bylo ještě v Protivanově a přijel tam takový český dědeček (cca 60 let) vzhledem čínského už si nepamatuji ani jeho styl, a my kluci jsme ho začali lehce "oklepávat" žduchat a tak, já blb jsem na něho šel jako první a celkem dost tvrdě, ale jak se mnou je.nul o zem tak to dokola od ostatních zahučelo a ještě jsem nějakou chvíli cítil záda

Jinak CASD Příbram mi přijde jako jeden z mála českých sborů, který vyznává učení církve i EGW.
Re: Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
A nebyly to Okluky?Jednou jsem byl na sjezdu mládeže tuším, že ty bylo ještě v Protivanově

Jinak "děda" je stále v kondici...
Re: Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
Mikime, obětoval jsem nějaký čas, aby zhodnotil "výklad" bratra Hodače. Je divné, že ho neznáš, jste jednoho "ducha".
Bratr se zabývá výkladem Dan 8 a budu se zabývat pouze úvodem (od začátku do 12:30 min.). Podle všeho čte nějaký výklad, nevím zda svůj, ale podle pomalého projevu si dává záležet na tom, aby to správně přečetl.
-minuta 2 tvrdí, že Dan se dělí na 2 části-kapitoly 1-7 a 8-12. Nevím, jak k tomu přišel, klasické dělení je na příběhy 1-6 a vize 7-12
tvrdí, že kniha Dan 12:4 je o zapečetění některých částí knihy (např. Dan 8), text ale říká, že je zapečetěná celá kniha Dan
-4.min. vidění prý začíná MP(Médo-Persií) proto, že začátek proroctví 2300 začíná za MP. Je to logika slabší, nedá se to dokázat
Text Dan 8 ukazuje, že problém se svatyní začal až v době řeckého, ne MO království. Dějiny ale ukazují, že problém byl už v době izraelského království(komentuje text 8:1-13), ale budiž, minulosti se to netýká, ale začíná v řecké době, ne perské
-5:46 kozel se prý používal pouze v Den smíření-není to pravda-viz. Lev9, Num15, 28, Ez 45
-7:36 papežství a pohanský Řím je v Dan 8 prý reprezentován malým rohem, který povstává z řeckého rohu. No, tak to je tvrzení proti klasickým výkladům, které se snaží tvrdit, že malý roh vyrůstá z "větrů". Samozřejmě roh vždy vyrůstá z rohu, ne z větru. To by ale znamenalo, že malý roh vznikl v době řecké, ne římské. Jak pak může malý roh, navazující na řeckou epochu reprezentovat papežství?
Proč má tento malý roh symbolizovat papežství nevysvětluje, zaměřuje se na kritiku préteristů a futuristů.
-8:50 kapitoly 8-12 prý tvoří jednolitý celek s centrálním údajem 2300, nevysvětluje, jak k tomu došel. Kdo někdy četl Dan 8-12 ví,že se jedná o různorodá témata a že 2300 se vyskytuje pouze jednou.
-10:59 porovnání s Dan 7, kdy Řecko zvítězilo nad Persií, což se prý ukazuje v Dan 7 (není o tom ale zmínka) a prý je hlavní spor o nebeskou svatyni. Jak může ale někdo ze Země rozvracet nebeskou svatyni nevysvětluje, lépe řečeno to zduchovňuje.
Podle Dan 7 se spíše zdá, že šelmy existují společně, nejprve je zničena 4.šelma a pak zaniknou první tři Dan 7:11-12 Není žádná zmínka o tom, že by se tyto šelmy mezi sebou rvaly v Dan 7.
-12:17 prý není v Dan 8, jak konflikt skončí-ale je Dan 8:25
Pokud bych to zhodnotil, tak přání je otcem myšlenky. Podle všeho je bratr ve vleku myšlenek jiných, nejde o nějaké "hloubkové" studium. Dále se výkladem zabývat nebudu, už v úvodu je tolik smyšlenek, že budou pokračovat jistě i nadále. Je vidět, jak je těžké vybočit ze schémat.
Mikime, máš toto zhodnocení ode mne jako dárek. Hodače nebrat.
Bratr se zabývá výkladem Dan 8 a budu se zabývat pouze úvodem (od začátku do 12:30 min.). Podle všeho čte nějaký výklad, nevím zda svůj, ale podle pomalého projevu si dává záležet na tom, aby to správně přečetl.
-minuta 2 tvrdí, že Dan se dělí na 2 části-kapitoly 1-7 a 8-12. Nevím, jak k tomu přišel, klasické dělení je na příběhy 1-6 a vize 7-12
tvrdí, že kniha Dan 12:4 je o zapečetění některých částí knihy (např. Dan 8), text ale říká, že je zapečetěná celá kniha Dan
-4.min. vidění prý začíná MP(Médo-Persií) proto, že začátek proroctví 2300 začíná za MP. Je to logika slabší, nedá se to dokázat
Text Dan 8 ukazuje, že problém se svatyní začal až v době řeckého, ne MO království. Dějiny ale ukazují, že problém byl už v době izraelského království(komentuje text 8:1-13), ale budiž, minulosti se to netýká, ale začíná v řecké době, ne perské
-5:46 kozel se prý používal pouze v Den smíření-není to pravda-viz. Lev9, Num15, 28, Ez 45
-7:36 papežství a pohanský Řím je v Dan 8 prý reprezentován malým rohem, který povstává z řeckého rohu. No, tak to je tvrzení proti klasickým výkladům, které se snaží tvrdit, že malý roh vyrůstá z "větrů". Samozřejmě roh vždy vyrůstá z rohu, ne z větru. To by ale znamenalo, že malý roh vznikl v době řecké, ne římské. Jak pak může malý roh, navazující na řeckou epochu reprezentovat papežství?
Proč má tento malý roh symbolizovat papežství nevysvětluje, zaměřuje se na kritiku préteristů a futuristů.
-8:50 kapitoly 8-12 prý tvoří jednolitý celek s centrálním údajem 2300, nevysvětluje, jak k tomu došel. Kdo někdy četl Dan 8-12 ví,že se jedná o různorodá témata a že 2300 se vyskytuje pouze jednou.
-10:59 porovnání s Dan 7, kdy Řecko zvítězilo nad Persií, což se prý ukazuje v Dan 7 (není o tom ale zmínka) a prý je hlavní spor o nebeskou svatyni. Jak může ale někdo ze Země rozvracet nebeskou svatyni nevysvětluje, lépe řečeno to zduchovňuje.
Podle Dan 7 se spíše zdá, že šelmy existují společně, nejprve je zničena 4.šelma a pak zaniknou první tři Dan 7:11-12 Není žádná zmínka o tom, že by se tyto šelmy mezi sebou rvaly v Dan 7.
-12:17 prý není v Dan 8, jak konflikt skončí-ale je Dan 8:25
Pokud bych to zhodnotil, tak přání je otcem myšlenky. Podle všeho je bratr ve vleku myšlenek jiných, nejde o nějaké "hloubkové" studium. Dále se výkladem zabývat nebudu, už v úvodu je tolik smyšlenek, že budou pokračovat jistě i nadále. Je vidět, jak je těžké vybočit ze schémat.
Mikime, máš toto zhodnocení ode mne jako dárek. Hodače nebrat.

Re: Daniel 8. kapitola (resp. 2-12) Tajemství Bible
Jo byly to Okluky a myslím, že i styl byl Wu-Shu, každý kdo cvičí své tělo může být v kondici i ve stáří a tak to je jen správně.Hosť napísal: ↑20 Júl 2020, 18:30A nebyly to Okluky?Jednou jsem byl na sjezdu mládeže tuším, že ty bylo ještě v Protivanově![]()
Jinak "děda" je stále v kondici...
Tys tam byl taky že?
V Protivanově jsme zase "kouleli" traktorové pneumatiky po okolí a plavali v bahňačce v tamním rybníku to byla zábava

Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných