Kristus
-
Pripojený
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 30 Sep 2018, 10:46
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kristus
Mikim
Zase obchádzaš zemeguľu?
No tak mi teda povedz, koľko je prvých a posledných? Koľko je tých, ktorí sú Alfou a Omegou? Koľko je tých, ktorí sú počiatkom a koncom? Koľko je Silných Bohov, Otcov Večnosti?
Iz 44:6
Takto hovorí Hospodin, Kráľ Izraelov, a jeho vykupiteľ, Hospodin Zástupov: Ja som prvý a ja som i posledný, a krome mňa niet Boha
Zj 1:11
ktorý hovoril: Ja som Alfa i Omega, prvý aj posledný, a čo vidíš, píš do knihy a pošli siedmim sborom, ktoré sú v Ázii: do Efezu, do Smyrny, do Pergamu, do Tyatír, do Sárd, do Filadelfie a do Laodicee
Zj 1:17
A keď som ho uvidel, padol som k jeho nohám ako mŕtvy, a položil na mňa svoju pravú ruku a povedal mi: Neboj sa! Ja som prvý a posledný8a ten Živý. A bol som mŕtvy, ale hľa, som živý na veky vekov. Ameň. A mám kľúče pekla i smrti.
Zj 2:8
A anjelovi smyrnenského sboru napíš: Toto hovorí ten prvý a posledný, ktorý bol mŕtvy a ožil
Zj 22:13
Ja som Alfa i Omega, počiatok i koniec, prvý i posledný
Ako vidíme je to jeden a ten istý Boh. Otca a Syna sa nedá oddeliť, tak to ani neskúšaj Mikim, lebo to chce antikrist. Kto to robí, tak slúži antikristu.
Zase obchádzaš zemeguľu?
No tak mi teda povedz, koľko je prvých a posledných? Koľko je tých, ktorí sú Alfou a Omegou? Koľko je tých, ktorí sú počiatkom a koncom? Koľko je Silných Bohov, Otcov Večnosti?
Iz 44:6
Takto hovorí Hospodin, Kráľ Izraelov, a jeho vykupiteľ, Hospodin Zástupov: Ja som prvý a ja som i posledný, a krome mňa niet Boha
Zj 1:11
ktorý hovoril: Ja som Alfa i Omega, prvý aj posledný, a čo vidíš, píš do knihy a pošli siedmim sborom, ktoré sú v Ázii: do Efezu, do Smyrny, do Pergamu, do Tyatír, do Sárd, do Filadelfie a do Laodicee
Zj 1:17
A keď som ho uvidel, padol som k jeho nohám ako mŕtvy, a položil na mňa svoju pravú ruku a povedal mi: Neboj sa! Ja som prvý a posledný8a ten Živý. A bol som mŕtvy, ale hľa, som živý na veky vekov. Ameň. A mám kľúče pekla i smrti.
Zj 2:8
A anjelovi smyrnenského sboru napíš: Toto hovorí ten prvý a posledný, ktorý bol mŕtvy a ožil
Zj 22:13
Ja som Alfa i Omega, počiatok i koniec, prvý i posledný
Ako vidíme je to jeden a ten istý Boh. Otca a Syna sa nedá oddeliť, tak to ani neskúšaj Mikim, lebo to chce antikrist. Kto to robí, tak slúži antikristu.
-
- Príspevky: 2689
- Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
- Kontaktovať používateľa:
Kristus
Kristus nemohl jako člověk vyzývat, aby se k němu modlili. V evangeliích se Kristus přiznává nepřímo ke svému vlastnímu Božství. V souvislosti uzdravování a odpouštění hříchů. Hříchy nemůže odpouštět člověk a to je klíčový pohled pro křesťany ve vnímání Krista. Nesnažme se o jednostranné dokazování. Kristus byl z pohledu Bible člověkem, ale i Bohem. Pokud bychom, jako křesťané přijali, že Kristus je pouhý člověk a není současně Bohem, zřejmě by to fungovalo podivně..
Re: Kristus
Nebo jde o nepochopení textu. Zde jiný výklad:
Pronesenými slovy si Ježíš nepřipisoval božskou moc odpouštět hříchy. Ježíšova slova podle židovského způsobu vyjadřování ve formě pasivní znamenají: Bůh ti odpouští. Ježíš neřekl, že on sám ochrnutému hříchy odpouští. Ale při svém vědomí, že v něm Bůh kraluje a při své znalosti milujícího Otce se odvážil úsudku o tom, komu Bůh odpouští. Ve víře nemocného viděl patrně vnitřní odvrat od hříchu a návrat k Bohu, sjednocení vůle s Bohem. A takové pokání a obrácení přináší odpuštění hříchů. To je v duchu zbožnosti proroků i žalmů a v duchu Ježíšově. Neočekávanost a neslýchanost Ježíšových slov k ochrnutému nespočívala pro přítomné svědky události v tom, že místo uzdravení prohlásil ochrnutému, že mu Bůh odpouští hříchy. Podle soudobé víry Židů byla nemoc následkem a trestem za hřích. I v Mišně, která je nejstarší písemnou sbírkou zákonických tradic, se praví: "Nemocný nepovstane dříve ze své nemoci, dokud se mu (Bohem) neodpustí všecky hříchy". (Nedarim 41). Prohlásil-li tedy Ježíš nemocnému, že mu Bůh odpouští hříchy, znamenalo to, že odpadá příčina a původ nemoci a že tedy přestává i nemoc sama. Ale neočekávanost a neslýchanost Ježíšova ujištění spočívala pro posluchače v tom, že se tu Boží odpuštění dává nezávisle na výkonu, zásluze a oběti, na něž je vázala soudobá židovská zbožnost. To muselo zbožnému zákoníkovi připadat jako odhazování náboženství, jako bezbožnost. V nemoci člověka viděli Boží trest za nějaké provinění. A Ježíš se tu odvažuje tvrdit, že se člověku, který je hříšníkem, od Boha poznamenaným, pro nic za nic odpouštějí hříchy, pro ppuhou důvěru v Boha, pro obrácení se k Bohu.
Pronesenými slovy si Ježíš nepřipisoval božskou moc odpouštět hříchy. Ježíšova slova podle židovského způsobu vyjadřování ve formě pasivní znamenají: Bůh ti odpouští. Ježíš neřekl, že on sám ochrnutému hříchy odpouští. Ale při svém vědomí, že v něm Bůh kraluje a při své znalosti milujícího Otce se odvážil úsudku o tom, komu Bůh odpouští. Ve víře nemocného viděl patrně vnitřní odvrat od hříchu a návrat k Bohu, sjednocení vůle s Bohem. A takové pokání a obrácení přináší odpuštění hříchů. To je v duchu zbožnosti proroků i žalmů a v duchu Ježíšově. Neočekávanost a neslýchanost Ježíšových slov k ochrnutému nespočívala pro přítomné svědky události v tom, že místo uzdravení prohlásil ochrnutému, že mu Bůh odpouští hříchy. Podle soudobé víry Židů byla nemoc následkem a trestem za hřích. I v Mišně, která je nejstarší písemnou sbírkou zákonických tradic, se praví: "Nemocný nepovstane dříve ze své nemoci, dokud se mu (Bohem) neodpustí všecky hříchy". (Nedarim 41). Prohlásil-li tedy Ježíš nemocnému, že mu Bůh odpouští hříchy, znamenalo to, že odpadá příčina a původ nemoci a že tedy přestává i nemoc sama. Ale neočekávanost a neslýchanost Ježíšova ujištění spočívala pro posluchače v tom, že se tu Boží odpuštění dává nezávisle na výkonu, zásluze a oběti, na něž je vázala soudobá židovská zbožnost. To muselo zbožnému zákoníkovi připadat jako odhazování náboženství, jako bezbožnost. V nemoci člověka viděli Boží trest za nějaké provinění. A Ježíš se tu odvažuje tvrdit, že se člověku, který je hříšníkem, od Boha poznamenaným, pro nic za nic odpouštějí hříchy, pro ppuhou důvěru v Boha, pro obrácení se k Bohu.
Re: Kristus
Ježíš ale neměl být jediný kdo z lidí sebevědomě druhým odpouštěl hříchy.ambassador napísal: ↑29 Mar 2019, 04:03 Kristus nemohl jako člověk vyzývat, aby se k němu modlili. V evangeliích se Kristus přiznává nepřímo ke svému vlastnímu Božství. V souvislosti uzdravování a odpouštění hříchů. Hříchy nemůže odpouštět člověk a to je klíčový pohled pro křesťany ve vnímání Krista. Nesnažme se o jednostranné dokazování. Kristus byl z pohledu Bible člověkem, ale i Bohem. Pokud bychom, jako křesťané přijali, že Kristus je pouhý člověk a není současně Bohem, zřejmě by to fungovalo podivně..
Když to řekl, ukázal jim ruce a bok. Učedníci se zaradovali, když spatřili Pána.
Ježíš jim znovu řekl: „Pokoj vám. Jako mne poslal Otec, tak já posílám vás.“
Po těch slovech na ně dechl a řekl jim: „Přijměte Ducha svatého.
Komu odpustíte hříchy, tomu jsou odpuštěny, komu je neodpustíte, tomu odpuštěny nejsou.“
Jan (2 kap.)
Věřím, že Ježíš šel vzorem lidem okolo nejen Boží vírou a vztahem k Němu, ale i svým spojením s ním.
Nemluvím tu proti Ježíšově Božství, ale v kontextu věřím, že skončit u toho, že hříchy nemůže odpouštět žádný člověk není pro křesťany správné ponaučení. Nemluvím ani o pravomoci kněží jak to učí ŘKC.
Až někdy někde vystoupí někdo další jako Ježíšův učedník a podle Ježíšovy výzvy někomu řekne ,,jsou ti odpuštěny hříchy" nebo nařizují ti buď zdráv.
Budeme chválit Boha, nebo se toho člověka bát a podezírat ho?
-
- Príspevky: 27
- Dátum registrácie: 18 Jún 2018, 07:42
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kristus
Věřím, že je Boží vůlí, aby člověk minimálně slyšel nad vyznanými hříchy slova, která mu zvěstují odpuštění Bohem.
Re: Kristus
...No tak mi teda povedz, koľko je prvých a posledných? Koľko je tých, ktorí sú Alfou a Omegou? Koľko je tých, ktorí sú počiatkom a koncom? Koľko je Silných Bohov, Otcov Večnosti?Viktorrealita napísal: ↑26 Mar 2019, 14:01 Mikim
Zase obchádzaš zemeguľu?
No tak mi teda povedz, koľko je prvých a posledných? Koľko je tých, ktorí sú Alfou a Omegou? Koľko je tých, ktorí sú počiatkom a koncom? Koľko je Silných Bohov, Otcov Večnosti?
Iz 44:6
Takto hovorí Hospodin, Kráľ Izraelov, a jeho vykupiteľ, Hospodin Zástupov: Ja som prvý a ja som i posledný, a krome mňa niet Boha
Zj 1:11
ktorý hovoril: Ja som Alfa i Omega, prvý aj posledný, a čo vidíš, píš do knihy a pošli siedmim sborom, ktoré sú v Ázii: do Efezu, do Smyrny, do Pergamu, do Tyatír, do Sárd, do Filadelfie a do Laodicee
Zj 1:17
A keď som ho uvidel, padol som k jeho nohám ako mŕtvy, a položil na mňa svoju pravú ruku a povedal mi: Neboj sa! Ja som prvý a posledný8a ten Živý. A bol som mŕtvy, ale hľa, som živý na veky vekov. Ameň. A mám kľúče pekla i smrti.
Zj 2:8
A anjelovi smyrnenského sboru napíš: Toto hovorí ten prvý a posledný, ktorý bol mŕtvy a ožil
Zj 22:13
Ja som Alfa i Omega, počiatok i koniec, prvý i posledný
Ako vidíme je to jeden a ten istý Boh. Otca a Syna sa nedá oddeliť, tak to ani neskúšaj Mikim, lebo to chce antikrist. Kto to robí, tak slúži antikristu.
Bůh Otec:
Izajáš 41:4 Kdo to spravil a učinil, povolávaje rodin od počátku? Já Hospodin, první i poslední, já sám.
Bůh Otec:
Izajáš 44:6 Takto praví Hospodin, král Izraelův a vykupitel jeho, Hospodin zástupů: Já jsem první, a já poslední, a kromě mne není žádného Boha.
Bůh Otec:
Izajáš 48:12 Slyš mne, Jákobe a Izraeli, povolaný můj: Já jsem, já první, já jsem i poslední.
Zjevení:
Zjevení Janovo 1:1 Zjevení Ježíše Krista, kteréž dal jemu Bůh, aby ukázal služebníkům svým, které věci měly by se díti brzo, on pak zjevil, poslav je skrze anděla svého, služebníku svému Janovi,
2 Kterýž osvědčil slovo Boží a svědectví Jezukristovo, a cožkoli viděl.
Bůh Otec, verš 4:
Zjevení Janovo 1:4 Jan sedmi církvím, kteréž jsou v Azii: Milost vám a pokoj od toho, Jenž jest, a Kterýž byl, a Kterýž přijíti má, a od sedmi Duchů, kteříž před obličejem trůnu jeho jsou,
Pán Ježíš Kristus, verš 5:
Zjevení Janovo 1:5 A od Ježíše Krista, jenž jest svědek věrný, ten prvorozený z mrtvých, a kníže králů země, kterýžto zamiloval nás a umyl nás od hříchů našich krví svou,
Komu učinil Ježíš nás za krále a kněží sám sobě jako Bohu? Anebo Bohu Otci svému? Verš 6, Bůh Otec:¨
Zjevení Janovo 1:6 A učinil nás krále a kněží Bohu a Otci svému, jemužto buď sláva a moc na věky věků. Amen.
Pán Ježíš Kristus, verš 7:
7 Aj, béře se s oblaky, a uzříť jej všeliké oko, i ti, kteříž ho bodli; a budou plakati pro něj všecka pokolení země, jistě, Amen.
Bůh Otec, verš 8:, všemohoucí je jen a pouze Bůh Otec, jkterý dává toto Zjevení Panu Ježíši Kristu a pak Janovi:
Jáť jsem Alfa i Omega, počátek i konec, praví Pán, Kterýž jest, a Kterýž byl, a Kterýž přijíti má, ten všemohoucí.
Bůh Otec (jako Pán a stvořitel soboty - Dne Páně) verš 10:
Zjevení Janovo 1:10 A byl jsem u vytržení ducha v den Páně, i uslyšel jsem za sebou hlas veliký jako trouby,
Bůh Otec:
Zjevení Janovo 1:11 An mi dí: Já jsem Alfa i Omega, ten první i poslední, a řekl: Co vidíš, piš do knihy, a pošli sborům, kteříž jsou v Azii, do Efezu, a do Smyrny, a do Pergamu, a do Tyatiru, a do Sardy, a do Filadelfie, i do Laodicie.
Bůh Otec (kdyby to byl Ježíš jistě by ap. Jan nenapsal "podobný" Synu člověka, ale rovnou by napsal Syn člověka a podobný Synu člověka-Pánu Ježíšovi mohl být jedině Jeho Bůh Otec, oba dva jsou nejspíše vzhledově podobní:
Zjevení Janovo 1:13 A uprostřed sedmi svícnů podobného Synu člověka, oblečeného v dlouhé roucho a přepásaného na prsech pasem zlatým.
Bůh Otec verš 17: (Pán Ježíš zde na zemi nikdy nikomu neřekl, že je ten první a poslední), věřím, že se zde jedná spíše o Otce:
Zjevení Janovo 1:17 A jakž jsem jej uzřel, padl jsem k nohám jeho, jako mrtvý. I položil ruku svou pravou na mne, řka ke mně: Neboj se. Já jsem ten první i poslední,
Bůh Otec verš 18: (ačkoliv to vypadá 100% na Syna, právě skrze něj mohl být Bůh Otec "mrtvý", protože sám je nesmrtelný a umřít tedy nemůže a nemohl, kdyby byl Bůh Otec - Kristem na zemi, byla by to fraška, protože už dopředu by věděl, že stejně umřít nemůže a tak by umřel jen tak "na oko".
Zjevení Janovo 1:18 A živý, ješto jsem byl mrtvý, a aj, živý jsem na věky věků. Amen. A mám klíče pekla i smrti.
Bůh Otec Zj. 2., verš 8: (Bůh Otec mohl být mrtvý skrze svého Syna)
Zjevení Janovo 2:8 Andělu pak Smyrnenské církve piš: Toto praví ten první i poslední, kterýž byl mrtvý, a ožil:
Bůh Otec, Zj. 21, verš 3-7:
Zjevení Janovo 21:3 I slyšel jsem hlas veliký s nebe, řkoucí: Aj, stánek Boží s lidmi, a bydlitiť bude s nimi, a oni budou lid jeho, a on Bůh s nimi bude, jsa jejich Bohem.
4 A setřeť Bůh všelikou slzu s očí jejich, a smrti již více nebude, ani kvílení, ani křiku, ani bolesti nebude více; nebo první věci pominuly.
5 I řekl ten, kterýž seděl na trůnu: Aj, nové činím všecko. I řekl mi: Napiš to. Neboť jsou tato slova věrná a pravá.
6 I dí mi: Již se stalo. Jáť jsem Alfa i Omega, počátek i konec. Jáť žíznivému dám z studnice vody živé darmo.
7 Kdož zvítězí, obdržíť dědičně všecko, a buduť jemu Bohem, a on mi bude synem.
Bůh Otec + Pán Ježíš Kristus Zj.22:1,3,:
Zjevení Janovo 22:1 I ukázal mi potok čistý vody živé, světlý jako křišťál, tekoucí z trůnu Božího a Beránkova.
3 A ničeho zlořečeného již více nebude, ale trůn Boží a Beránkův bude v něm, a služebníci jeho sloužiti jemu budou.
Bůh Otec verš 6:
Zjevení Janovo 22:6 I řekl mi: Slova tato jsouť věrná a pravá, a Pán, jenž jest Bůh svatých proroků, poslal anděla svého, aby ukázal služebníkům svým, co se díti musí brzo.
Bůh Otec verš 13:
Zjevení Janovo 22:12 A aj, přijduť brzo, a odplata má se mnou, abych odplatil jednomu každému podle skutků jeho.
13 Jáť jsem Alfa i Omega, počátek i konec, první i poslední
Ježíš přijde podruhé spolu s Otcem (v Jeho slávě):
Matouš 12:50 Nebo kdož by činil vůli Otce mého nebeského, tenť jest bratr můj, i sestra má, i matka má
Matouš 16:27 Syn zajisté člověka přijde v slávě Otce svého s anděly svými, a tehdážť odplatí jednomu každému podle skutků jeho.
Marek 8:38 Nebo kdož by se koli za mne styděl a za má slova v tomto pokolení cizoložném a hříšném, i Syn člověka styděti se bude za něj, když přijde v slávě Otce svého s anděly svatými.
Jan 14:28 Slyšeli jste, že já řekl jsem vám: Jdu, a zase přijdu k vám. Kdybyste mne milovali, radovali byste se jistě, že jsem řekl: Jdu k Otci; nebo Otec větší mne jest.
Jan 14:3 Jduť, abych vám připravil místo. A odejdu-liť, a připravím vám místo, zaseť přijdu, a poberu vás k sobě samému, abyste, kde jsem já, i vy byli.
Jan 5:43 Já jsem přišel ve jménu Otce svého, a nepřijímáte mne. Kdyby jiný přišel ve jménu svém, toho přijmete.
Prvním a posledním, alfou a omegou, a možná i počátkem a koncem je nazván na 99% vždy Bůh Otec. (1% kdybych se náhodou mýlil

-
Pripojený
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 30 Sep 2018, 10:46
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kristus
Mikim
Je to duchovná rovina a preto sa nedá oddeliť Otca od Syna. Ak to urobíš, tak ti nastane veľké neporozumenie a protirečenie v Písme. Je to badať aj na tom, že dokonca odmietaš niektoré časti Biblie ako protirečivé, no oni protirečivé nie sú. Oddelil si Otca od Syna a nesieš týmto následky neporozumenia. Potom ti ostanú len špekulácie, no a takto pravdu nenájdeš.
Vždy platí to, čo povedal Ježiš, že nikto nepríde k nemu ak by mu to nebolo dané od Otca
Kto je väčší vieme, lebo je to napísané v Písme. No a kto tvrdí, že Otec je Syn? Sú jedno a máš to v Písme. Je to duchovná rovina. Otec je v Synovi, lebo skrz vieru v Syna sa rodia deti Božie, ktoré už znajú svojho Otca v Synovi. Syn je to Otcové Slovo - Božie Slovo.
No a to Slovo Božie je semenom Božieho Ducha - zvesť evanjelia Ježiša Krista. Každý, kto prijal vierou to semeno Ducha - zvesť evanjélia do svojho srdca, tak sa v srdci z tohoto semena rodí nový človek, narodený z Boha z Ducha a už vie, kto je jeho Otec.
Proti Slovu Božiemu bojuje šelma, ktorej satan dal trón a veľkú právomoc aj kráľovia Zeme a ich vojská. Ide o boj na všetkých úrovniach a ktorý stále prebieha.
Zj19 19A videl som šelmu a kráľov zeme aj ich vojská, shromaždené bojovať s tým, ktorý to sedel na tom koni, aj s jeho vojskom.
Kto je Pán pánov a Kráľ kráľov - Verný a Pravdivý, kto je ten na bielom koni, ktorý je oblečený rúchom pokropeným krvou?
Je to Ježiš Kristus - Slovo Božie - Pán pánov a Kráľ kráľov - Verný a Pravdivý. Kto miluje nado všetko to Otcové Slovo - Krista, tak miluje nado všetko Otca. No a Kristus je Slovo Božie. Otec sa stotožňuje vo svojom Slove, lebo z neho vyšlo.
Zj19 11A videl som nebo otvorené a hľa, zjavil sa biely kôň, a ten, ktorý sedel na ňom, volal sa Verný a Pravdivý a v spravedlivosti súdi i bojuje. 12A jeho oči boly jako plameň ohňa a na jeho hlave mnoho diadémov, a mal napísané meno, ktorého nikto nevie, iba on sám. 13A bol oblečený v rúchu, pokropenom krvou, a jeho meno sa zovie: Slovo Božie.
Áno - Slovo Božie - náš Pán Ježiš Kristus. Slovo Božie máme milovať nad všetko!
14A vojská, ktoré sú na nebi, išly za ním na bielych koňoch, odiati kmentom, bielym a čistým. 15A z jeho úst vychádzal ostrý meč, aby ním bil národy.
A on ich bude pásť železným prútom a on bude šliapať lis vína prchlivosti a hnevu všemohúceho Boha. 16A na svojom rúchu a na svojich bedrách má napísané meno: Kráľ kráľov a Pán pánov.
Iba jeden je - Kráľ kráľov a Pán pánov.
17A videl som jedného anjela, ktorý stál v slnci a skríkol velikým hlasom a povedal všetkým vtákom, lietajúcim prostredkom neba: Poďte a shromaždite sa k veľkej večeri veľkého Boha, 18aby ste jedly telá kráľov, telá tisícnikov, telá silných a telá koní a tých, ktorí sedia na nich, a telá všetkých, slobodných i sluhov i malých i veľkých.
19A videl som šelmu a kráľov zeme aj ich vojská, shromaždené bojovať s tým, ktorý to sedel na tom koni, aj s jeho vojskom.
Ten boj neustále prebieha a vidíme to všade naokolo ako sa bojuje na všetkých úrovniach proti Božiemu Slovu. No aj Kristus bojuje aj so svojím vojskom a to ostrým mečom vychádzajúcim z jeho úst - Slovom.
20A lapená bola šelma a s ňou falošný prorok, ktorý robil pred ňou divy, ktorými zviedol do bludu tých, ktorí prijali znamenie šelmy a tých, ktorí sa klaňali jej obrazu. Tí dvaja boli hodení živí do ohnivého jazera, horiaceho sírou. 21A ostatní boli pobití mečom toho, ktorý to sedel na tom koni, mečom, vychádzajúcim z jeho úst. A všetko vtáctvo sa nasýtilo ich tiel.
Je to duchovná rovina a preto sa nedá oddeliť Otca od Syna. Ak to urobíš, tak ti nastane veľké neporozumenie a protirečenie v Písme. Je to badať aj na tom, že dokonca odmietaš niektoré časti Biblie ako protirečivé, no oni protirečivé nie sú. Oddelil si Otca od Syna a nesieš týmto následky neporozumenia. Potom ti ostanú len špekulácie, no a takto pravdu nenájdeš.
Vždy platí to, čo povedal Ježiš, že nikto nepríde k nemu ak by mu to nebolo dané od Otca
Kto je väčší vieme, lebo je to napísané v Písme. No a kto tvrdí, že Otec je Syn? Sú jedno a máš to v Písme. Je to duchovná rovina. Otec je v Synovi, lebo skrz vieru v Syna sa rodia deti Božie, ktoré už znajú svojho Otca v Synovi. Syn je to Otcové Slovo - Božie Slovo.
No a to Slovo Božie je semenom Božieho Ducha - zvesť evanjelia Ježiša Krista. Každý, kto prijal vierou to semeno Ducha - zvesť evanjélia do svojho srdca, tak sa v srdci z tohoto semena rodí nový človek, narodený z Boha z Ducha a už vie, kto je jeho Otec.
Proti Slovu Božiemu bojuje šelma, ktorej satan dal trón a veľkú právomoc aj kráľovia Zeme a ich vojská. Ide o boj na všetkých úrovniach a ktorý stále prebieha.
Zj19 19A videl som šelmu a kráľov zeme aj ich vojská, shromaždené bojovať s tým, ktorý to sedel na tom koni, aj s jeho vojskom.
Kto je Pán pánov a Kráľ kráľov - Verný a Pravdivý, kto je ten na bielom koni, ktorý je oblečený rúchom pokropeným krvou?
Je to Ježiš Kristus - Slovo Božie - Pán pánov a Kráľ kráľov - Verný a Pravdivý. Kto miluje nado všetko to Otcové Slovo - Krista, tak miluje nado všetko Otca. No a Kristus je Slovo Božie. Otec sa stotožňuje vo svojom Slove, lebo z neho vyšlo.
Zj19 11A videl som nebo otvorené a hľa, zjavil sa biely kôň, a ten, ktorý sedel na ňom, volal sa Verný a Pravdivý a v spravedlivosti súdi i bojuje. 12A jeho oči boly jako plameň ohňa a na jeho hlave mnoho diadémov, a mal napísané meno, ktorého nikto nevie, iba on sám. 13A bol oblečený v rúchu, pokropenom krvou, a jeho meno sa zovie: Slovo Božie.
Áno - Slovo Božie - náš Pán Ježiš Kristus. Slovo Božie máme milovať nad všetko!
14A vojská, ktoré sú na nebi, išly za ním na bielych koňoch, odiati kmentom, bielym a čistým. 15A z jeho úst vychádzal ostrý meč, aby ním bil národy.
A on ich bude pásť železným prútom a on bude šliapať lis vína prchlivosti a hnevu všemohúceho Boha. 16A na svojom rúchu a na svojich bedrách má napísané meno: Kráľ kráľov a Pán pánov.
Iba jeden je - Kráľ kráľov a Pán pánov.
17A videl som jedného anjela, ktorý stál v slnci a skríkol velikým hlasom a povedal všetkým vtákom, lietajúcim prostredkom neba: Poďte a shromaždite sa k veľkej večeri veľkého Boha, 18aby ste jedly telá kráľov, telá tisícnikov, telá silných a telá koní a tých, ktorí sedia na nich, a telá všetkých, slobodných i sluhov i malých i veľkých.
19A videl som šelmu a kráľov zeme aj ich vojská, shromaždené bojovať s tým, ktorý to sedel na tom koni, aj s jeho vojskom.
Ten boj neustále prebieha a vidíme to všade naokolo ako sa bojuje na všetkých úrovniach proti Božiemu Slovu. No aj Kristus bojuje aj so svojím vojskom a to ostrým mečom vychádzajúcim z jeho úst - Slovom.
20A lapená bola šelma a s ňou falošný prorok, ktorý robil pred ňou divy, ktorými zviedol do bludu tých, ktorí prijali znamenie šelmy a tých, ktorí sa klaňali jej obrazu. Tí dvaja boli hodení živí do ohnivého jazera, horiaceho sírou. 21A ostatní boli pobití mečom toho, ktorý to sedel na tom koni, mečom, vychádzajúcim z jeho úst. A všetko vtáctvo sa nasýtilo ich tiel.
Re: Kristus
Viktor pochop Ty jsi co se týče mnoha učení úplně mimo mísu a mimo Písmo.Viktorrealita napísal: ↑04 Apr 2019, 08:42 Mikim
Je to duchovná rovina a preto sa nedá oddeliť Otca od Syna. Ak to urobíš, tak ti nastane veľké neporozumenie a protirečenie v Písme. Je to badať aj na tom, že dokonca odmietaš niektoré časti Biblie ako protirečivé, no oni protirečivé nie sú. Oddelil si Otca od Syna a nesieš týmto následky neporozumenia. Potom ti ostanú len špekulácie, no a takto pravdu nenájdeš.
Vždy platí to, čo povedal Ježiš, že nikto nepríde k nemu ak by mu to nebolo dané od Otca
Kto je väčší vieme, lebo je to napísané v Písme. No a kto tvrdí, že Otec je Syn? Sú jedno a máš to v Písme. Je to duchovná rovina. Otec je v Synovi, lebo skrz vieru v Syna sa rodia deti Božie, ktoré už znajú svojho Otca v Synovi. Syn je to Otcové Slovo - Božie Slovo.
No a to Slovo Božie je semenom Božieho Ducha - zvesť evanjelia Ježiša Krista. Každý, kto prijal vierou to semeno Ducha - zvesť evanjélia do svojho srdca, tak sa v srdci z tohoto semena rodí nový človek, narodený z Boha z Ducha a už vie, kto je jeho Otec.
Proti Slovu Božiemu bojuje šelma, ktorej satan dal trón a veľkú právomoc aj kráľovia Zeme a ich vojská. Ide o boj na všetkých úrovniach a ktorý stále prebieha.
Zj19 19A videl som šelmu a kráľov zeme aj ich vojská, shromaždené bojovať s tým, ktorý to sedel na tom koni, aj s jeho vojskom.
Kto je Pán pánov a Kráľ kráľov - Verný a Pravdivý, kto je ten na bielom koni, ktorý je oblečený rúchom pokropeným krvou?
Je to Ježiš Kristus - Slovo Božie - Pán pánov a Kráľ kráľov - Verný a Pravdivý. Kto miluje nado všetko to Otcové Slovo - Krista, tak miluje nado všetko Otca. No a Kristus je Slovo Božie. Otec sa stotožňuje vo svojom Slove, lebo z neho vyšlo.
Zj19 11A videl som nebo otvorené a hľa, zjavil sa biely kôň, a ten, ktorý sedel na ňom, volal sa Verný a Pravdivý a v spravedlivosti súdi i bojuje. 12A jeho oči boly jako plameň ohňa a na jeho hlave mnoho diadémov, a mal napísané meno, ktorého nikto nevie, iba on sám. 13A bol oblečený v rúchu, pokropenom krvou, a jeho meno sa zovie: Slovo Božie.
Áno - Slovo Božie - náš Pán Ježiš Kristus. Slovo Božie máme milovať nad všetko!
14A vojská, ktoré sú na nebi, išly za ním na bielych koňoch, odiati kmentom, bielym a čistým. 15A z jeho úst vychádzal ostrý meč, aby ním bil národy.
A on ich bude pásť železným prútom a on bude šliapať lis vína prchlivosti a hnevu všemohúceho Boha. 16A na svojom rúchu a na svojich bedrách má napísané meno: Kráľ kráľov a Pán pánov.
Iba jeden je - Kráľ kráľov a Pán pánov.
17A videl som jedného anjela, ktorý stál v slnci a skríkol velikým hlasom a povedal všetkým vtákom, lietajúcim prostredkom neba: Poďte a shromaždite sa k veľkej večeri veľkého Boha, 18aby ste jedly telá kráľov, telá tisícnikov, telá silných a telá koní a tých, ktorí sedia na nich, a telá všetkých, slobodných i sluhov i malých i veľkých.
19A videl som šelmu a kráľov zeme aj ich vojská, shromaždené bojovať s tým, ktorý to sedel na tom koni, aj s jeho vojskom.
Ten boj neustále prebieha a vidíme to všade naokolo ako sa bojuje na všetkých úrovniach proti Božiemu Slovu. No aj Kristus bojuje aj so svojím vojskom a to ostrým mečom vychádzajúcim z jeho úst - Slovom.
20A lapená bola šelma a s ňou falošný prorok, ktorý robil pred ňou divy, ktorými zviedol do bludu tých, ktorí prijali znamenie šelmy a tých, ktorí sa klaňali jej obrazu. Tí dvaja boli hodení živí do ohnivého jazera, horiaceho sírou. 21A ostatní boli pobití mečom toho, ktorý to sedel na tom koni, mečom, vychádzajúcim z jeho úst. A všetko vtáctvo sa nasýtilo ich tiel.
Bůh Otec jediný Bůh není člověk Pán Ježíš Kristus a nikdy nebyl.
Oba dva existují i v "duchovní rovině" jsou sice jedno ve svým úmyslech a záměrech, ale existují každý zvlášť, nejsou a nikdy nebyli jedním to v žádném případě Písmo neučí ani jediným veršem.
Pán Ježíš Kristus není to "Slovo" jak si trojičkáři udělali v Písmech většiny překladů z malého s velké S, v řečtině je logos (slovo) s malým l.
Kdy byl počátek existence Božího Syna?
Na úvod podotýkám, že naše spasení nestojí na tom jestli správně pochopíme zda Boží Syn vědomě existoval již před svým narozením (počátkem) či ne. Jinými slovy, není to otázka, která by měla jakkoliv rozdělovat křesťany.
Názory křesťanů na to co se ve skutečnosti stalo při Ježíšově početí jsou různé. Existují v podstatě
tři pohledy. Někteří věří, že Kristus nemá počátek – že nebyl nikdy stvořen. Jiní věří, že začal v
určitý čas existovat - například někdy před stvořením, a další tvrdí, že začal existovat až při početí v lůně Marie.
Trinitářský – Syn nemá počátek; vždy existoval.
Arijský – Syn má počátek; byl stvořen před počátkem vesmíru
Unitářský – Syn má počátek v lůně Marie
Většina křesťanů se hlásí k ortodoxnímu trinitářskému vyznání, které tvrdí, že Ježíš vždy existoval.
Nicejské krédo z roku 325 se jasně vymezuje proti všem, kteří věří že Kristus má počátek: „ti kteří
tvrdí, že bylo někdy kdy nebyl a než byl zplozen, tak nebyl a že vznikl z věcí které nebyly, nebo z
jiné podstaty nebo hmoty tvrdící, že Syn Boží podléhá změně tyto katolická a apoštolská církev
zavrhuje.“ (Pokud měla církev vyhlásit Ježíše za samotného Boha Stvořitele tak pochopitelně
nemohla připustit že měl počátek)
V jádru kontroverze o počátku je termín zplozen (ře. egennesen, ang. begotten). Podle slovníku (i
podle Bible) to znamená počít, přivést do existence. Nikde v Bibli to slovo nenaznačuje, že počatá osoba měla existenci již před početím, což je samo o sobě nesmyslné, protože početí pak přestává být početím. Výše zmíněné krédo definuje Ježíše jako „jediného zplozeného, zplozeného z Otce“, ale pak zavrhuje každého kdo říká, že „než byl zplozen tak nebyl“. To je minimálně velmi matoucí. Naším měřítkem je ale Písmo a ne lidská kréda. Co říká Bible o počátku Ježíše?
Starý Zákon
Předpovídala Hebrejská Písma (Starý Zákon) Syna Božího, který už existoval jako nebeská bytost
a, který se měl vzdát vědomého života v nebi, aby se stal člověkem? Podívejme se na několik pasáží
předpovídajících Mesiáše.
„A položím nepřátelství mezi tebe a ženu a mezi símě tvé a símě její (Krista); ono tobě rozdrtí hlavu a ty jemu rozdrtíš patu. (Gen.3:15)
Tento verš ukazuje, že Mesiáš má být potomek ženy a jako takový přichází do existence po tom co již existuje předek. Navíc to nepřátelství je v tu dobu ještě věc budoucnosti.
„Vidím ho, není to teď, sleduji ho, není to hned: vyjde hvězda z Jákoba, povstane žezlo z Izraele...“
(Nu.24:17)
„Ustanovím jim proroka z jejich bratří jako jsi ty (Mojžíš)“ (Dt.18:18)
Toto proroctví je dvakrát citováno ve Skutcích apoštolů svědčící o tom jak je důležité. (3:27, 7:32)
Spasitel má tedy mít původ v rodině Izraele, prorok jako Mojžíš. Jak matoucí, ba zavádějící, pokud by pak Bůh poslal Mesiáše, který by měl původ ještě před stvořením světa, nebo by byl dokonce od věčnosti, bez původu, samotný Stvořitel! Žalm 22 je prorocký vztahující se na Mesiáše, tak je dosvědčuje jeho citování v evangeliích.
„Na tebe jsem odkázán od narození, od lůna matky jsi mým Bohem ty“ (Ž.22:11)
„Hle, dívka otěhotní, porodí syna a dá mu jméno Immanuel“ (Iz.7:14)
-
Pripojený
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 30 Sep 2018, 10:46
- Kontaktovať používateľa:
Re: Kristus
__________Mikim napísal: Pán Ježíš Kristus není to "Slovo" jak si trojičkáři udělali v Písmech většiny překladů z malého s velké S, v řečtině je logos (slovo) s malým l.
Ale je - On, to Slovo Božie! Máš to aj v Zjavení Jána.
Zj19 13A bol oblečený v rúchu, pokropenom krvou, a jeho meno sa zovie: Slovo Božie.
My sme sa narodili a máme počiatok telesným narodením a teda sme stvorením. No Kristus vedel kto je a odkiaľ prichádza a zdôrazňuje a to nie, že sa narodil, hoci aj to je skutočnosť, čo sa týka tela, ale hovorí - prišiel som od Otca, Otec má poslal, zišiel som z hora. Boh sa vtelil a to vtelené má meno Immanuél - s nami Boh.
Mat 1:23 Hľa, panna počne a porodí syna, a nazovú jeho meno Immanuel, čo je preložené: S nami Bôh
Čo ti tie mená hovoria: Immanuel, Otec Večnosti, Silný Boh, Slovo Božie, Alfa a Omega - prvý a posledný - počiatok i koniec
Alebo aj iné prívlastky ako - chlieb života, svetlo sveta, dvere k ovciam, skala spasenia, uhoľný kameň
Re: Kristus
...Ale je - On, to Slovo Božie! Máš to aj v Zjavení Jána.Viktorrealita napísal: ↑05 Apr 2019, 08:25__________Mikim napísal: Pán Ježíš Kristus není to "Slovo" jak si trojičkáři udělali v Písmech většiny překladů z malého s velké S, v řečtině je logos (slovo) s malým l.
Ale je - On, to Slovo Božie! Máš to aj v Zjavení Jána.
Zj19 13A bol oblečený v rúchu, pokropenom krvou, a jeho meno sa zovie: Slovo Božie.
My sme sa narodili a máme počiatok telesným narodením a teda sme stvorením. No Kristus vedel kto je a odkiaľ prichádza a zdôrazňuje a to nie, že sa narodil, hoci aj to je skutočnosť, čo sa týka tela, ale hovorí - prišiel som od Otca, Otec má poslal, zišiel som z hora. Boh sa vtelil a to vtelené má meno Immanuél - s nami Boh.
Mat 1:23 Hľa, panna počne a porodí syna, a nazovú jeho meno Immanuel, čo je preložené: S nami Bôh
Čo ti tie mená hovoria: Immanuel, Otec Večnosti, Silný Boh, Slovo Božie, Alfa a Omega - prvý a posledný - počiatok i koniec
Alebo aj iné prívlastky ako - chlieb života, svetlo sveta, dvere k ovciam, skala spasenia, uhoľný kameň
Není, u ap. Jana je slovo v řečtině vždy jen s malým "s" a vůbec tam není Boží, a ve Zjevení je slovo (rovněž s malým s) Boží jako jméno Ježíše. Ale to jméno z člověka Pána Ježíše nedělá "Boha" jako je jeho Otec jediný pravý Bůh, kterého máme dle Ježíše a skrze něj uctívat.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Viktorrealita a 1 neregistrovaný