Pán Ježíš náš bratr
Pán Ježíš náš bratr
Pán Ježíš náš bratr
Žid 2,11 Nebo ten, jenž posvěcuje a ti, kteří posvěceni bývají, z jednoho jsou všichni. Proto nestydí se jich nazývati bratřími, 12 Řka: Zvěstovat budu jméno tvé bratřím svým, uprostřed shromáždění prozpěvovati budu tobě. 13 A opět: Já budu v něm doufati. A opět: Aj, já a dítky, kteréž dal mi Bůh. 14 Poněvadž tedy dítky účastnost mají těla a krve, i on též podobně účasten jest jich, aby skrze smrt zahladil toho, kterýž má vládu smrti, to je ďábla, 15 A aby vysvobodil ty, kteří bázní smrti po všechen čas života svého podrobeni byli v službu. 16 Neboť nepřijal andělů, ale símě Abrahamovo přijal. 17 A proto ve všem připodobněn býti měl bratřím, aby milosrdný byl a věrný nejvyšší kněz v tom, co bylo třeba k očištění hříchů lidu. 18 Nebo že sám trpěl, byl pokoušen, může také pokušení trpícím spomáhati. 3:1 A proto, bratří svatí, povolání nebeského účastníci, spatřujte apoštola a nejvyššího kněze vyznání našeho, Krista Ježíše,
Pán Ježíš jako velekněz (Jan 20,17; Zj 5) nás posvěcuje, očišťuje od každého hříchu a považuje nás za své bratry a sestry. (v.12) vyjadřuje Ježíšovu víru v jediného pravého Boha (Jan 17,3) a je dokonavatelem víry v těch, které mu posílá nebeský Otec (Jan 6,37). (v.14). Nám připomíná společenství památky poslední večeře. (v.15-16.) Pán Ježíš je oslaven jako osvoboditel, vykupitel a po vzkříšení přijímá úlohu velekněze, který přináší oběť za lid, svým Duchem očišťuje od vyznaných hříchů a posvěcuje každého následovníka pro budoucí Boží království. V Abrahamovi (Gal 3,8) přijímá všechny, kteří se k Němu přiznají křtem a zavazují žít podle jeho příkladu. (v.17-18) Připomenuta je nejtěžší cesta, kterou šel Ježíš z lásky ke Otci a pro nás. Ve verši (Žid 3,1) je pozoruhodné, že Pán je nazván apoštolem a nejvyšším knězem „vyznání našeho“. (Víry a naděje v Boží jednání zachránit člověka). Výstižně je vyjádřena úloha Pána (Žid 3,6) „Ale Kristus, jakožto Syn, vládne nad domem svým. Kterýžto dům my jsme, jestliže tu svobodnou doufanlivost, a tu chloubu naděje až do konce pevnou zachováme.“
Bratři a sestry jedinou odpovědí na Boží a Kristovu lásku je zachovávání zákona lásky včetně přikázání (Jan 12,50;14,15; 15,10; Zj 14,12) v moci Kristova Ducha, tak jak je podané v knihách NZ. Nebiblickou tradici trojjedinosti a ustanovení jiného dne odpočinku jako cizí evangelium nelze obhájit milostí a svobodou a je třeba odmítnout.
Žijme podle víry a lásky dle příkladu našeho Pána. To vám všem přeji z celého srdce. AMEN
Kurt Müller
Žid 2,11 Nebo ten, jenž posvěcuje a ti, kteří posvěceni bývají, z jednoho jsou všichni. Proto nestydí se jich nazývati bratřími, 12 Řka: Zvěstovat budu jméno tvé bratřím svým, uprostřed shromáždění prozpěvovati budu tobě. 13 A opět: Já budu v něm doufati. A opět: Aj, já a dítky, kteréž dal mi Bůh. 14 Poněvadž tedy dítky účastnost mají těla a krve, i on též podobně účasten jest jich, aby skrze smrt zahladil toho, kterýž má vládu smrti, to je ďábla, 15 A aby vysvobodil ty, kteří bázní smrti po všechen čas života svého podrobeni byli v službu. 16 Neboť nepřijal andělů, ale símě Abrahamovo přijal. 17 A proto ve všem připodobněn býti měl bratřím, aby milosrdný byl a věrný nejvyšší kněz v tom, co bylo třeba k očištění hříchů lidu. 18 Nebo že sám trpěl, byl pokoušen, může také pokušení trpícím spomáhati. 3:1 A proto, bratří svatí, povolání nebeského účastníci, spatřujte apoštola a nejvyššího kněze vyznání našeho, Krista Ježíše,
Pán Ježíš jako velekněz (Jan 20,17; Zj 5) nás posvěcuje, očišťuje od každého hříchu a považuje nás za své bratry a sestry. (v.12) vyjadřuje Ježíšovu víru v jediného pravého Boha (Jan 17,3) a je dokonavatelem víry v těch, které mu posílá nebeský Otec (Jan 6,37). (v.14). Nám připomíná společenství památky poslední večeře. (v.15-16.) Pán Ježíš je oslaven jako osvoboditel, vykupitel a po vzkříšení přijímá úlohu velekněze, který přináší oběť za lid, svým Duchem očišťuje od vyznaných hříchů a posvěcuje každého následovníka pro budoucí Boží království. V Abrahamovi (Gal 3,8) přijímá všechny, kteří se k Němu přiznají křtem a zavazují žít podle jeho příkladu. (v.17-18) Připomenuta je nejtěžší cesta, kterou šel Ježíš z lásky ke Otci a pro nás. Ve verši (Žid 3,1) je pozoruhodné, že Pán je nazván apoštolem a nejvyšším knězem „vyznání našeho“. (Víry a naděje v Boží jednání zachránit člověka). Výstižně je vyjádřena úloha Pána (Žid 3,6) „Ale Kristus, jakožto Syn, vládne nad domem svým. Kterýžto dům my jsme, jestliže tu svobodnou doufanlivost, a tu chloubu naděje až do konce pevnou zachováme.“
Bratři a sestry jedinou odpovědí na Boží a Kristovu lásku je zachovávání zákona lásky včetně přikázání (Jan 12,50;14,15; 15,10; Zj 14,12) v moci Kristova Ducha, tak jak je podané v knihách NZ. Nebiblickou tradici trojjedinosti a ustanovení jiného dne odpočinku jako cizí evangelium nelze obhájit milostí a svobodou a je třeba odmítnout.
Žijme podle víry a lásky dle příkladu našeho Pána. To vám všem přeji z celého srdce. AMEN
Kurt Müller
Re: Pán Ježíš náš bratr
Nebiblickou tradici
A hele, nějaký odštěpek adventismu, co odmítá trojici! Copak na to Helenka? Je třeba ji tedy taky odmítnout? Nebo adventismus "ujel" až po její smrti směrem k trojici? Já myslel, že znamení konce je falešný den odpočinku a nesmrtelnost duše a ejhle-je to neděle a trojice, zajímavé.
a ustanovení jiného dne odpočinku jako cizí evangelium nelze obhájit milostí a svobodou a je třeba odmítnout.trojjedinosti
A hele, nějaký odštěpek adventismu, co odmítá trojici! Copak na to Helenka? Je třeba ji tedy taky odmítnout? Nebo adventismus "ujel" až po její smrti směrem k trojici? Já myslel, že znamení konce je falešný den odpočinku a nesmrtelnost duše a ejhle-je to neděle a trojice, zajímavé.
Re: Pán Ježíš náš bratr
"Nebiblickou tradici trojjedinosti a ustanovení jiného dne odpočinku jako cizí evangelium nelze obhájit milostí a svobodou a je třeba odmítnout."
List Gal.2,21: Nepohŕdam Božou milosťou. Lebo ak je spravodlivosť skrze zákon, potom Kristus nadarmo zomrel.
List Gal.2,21: Nepohŕdam Božou milosťou. Lebo ak je spravodlivosť skrze zákon, potom Kristus nadarmo zomrel.
Re: Pán Ježíš náš bratr
Tento verš se netýká velekněžství Ježíše..Pán Ježíš jako velekněz (Jan 20,17
Pokud je myšlen verš J 20:12, tak zde není o bratrství a sesterství nic napsánopovažuje nás za své bratry a sestry. (v.12)
ani zde není nic o dokonavateli víryje dokonavatelem víry v těch, které mu posílá nebeský Otec (Jan 6,37)
zajímavé, takový pseudoadventismus-jiný den odpočinku je odmítnut, ale je odmítnuta i Trojice, bratr White by měl radostNebiblickou tradici trojjedinosti a ustanovení jiného dne odpočinku jako cizí evangelium nelze obhájit milostí a svobodou a je třeba odmítnout.
že by další Mikimova přezdívka? Nebo snad Danyho L.?Kurt Müller
Re: Pán Ježíš náš bratr
Kurt Müller je samostatný zákoník a Mikim je jeho obdivovatel. K.M. má i svůj FB a na něm foto.
Re: Pán Ježíš náš bratr
Ty budeš nějaký puberťák co hledá na všem chybu, Kurt M. je starší bratr hodně přes 80 tak se může v číslech kludně splést, důležité je, že obsahově má 100% pravdu je to v Bibli.Neregistrovaný napísal: ↑15 Mar 2022, 08:06Tento verš se netýká velekněžství Ježíše..Pán Ježíš jako velekněz (Jan 20,17Pokud je myšlen verš J 20:12, tak zde není o bratrství a sesterství nic napsánopovažuje nás za své bratry a sestry. (v.12)ani zde není nic o dokonavateli víryje dokonavatelem víry v těch, které mu posílá nebeský Otec (Jan 6,37)zajímavé, takový pseudoadventismus-jiný den odpočinku je odmítnut, ale je odmítnuta i Trojice, bratr White by měl radostNebiblickou tradici trojjedinosti a ustanovení jiného dne odpočinku jako cizí evangelium nelze obhájit milostí a svobodou a je třeba odmítnout.že by další Mikimova přezdívka? Nebo snad Danyho L.?Kurt Müller
Žid 8:1: "Z toho, co bylo řečeno, plyne: máme velekněze, který usedl po pravici Božího trůnu"
Mat 12:50: "Neboť kdo činí vůli mého Otce v nebesích, to je můj bratr, má sestra i matka.""
Žid 12:2: "Patříce na vůdce a dokonavatele víry Ježíše, kterýžto místo předložené sobě radosti strpěl kříž, opováživ se hanby, i posadil se na pravici trůnu Božího."
Trojice je slovo, které Bible nezná a římskokatolický výmysl ze 4 století n.l. První adventisté vč. bratra Whita na trojici 100% nevěřili nebo alespoň naprostá většina. Až v roce 1931 to přitáhli do církve převlečení jezuité a vnutili to adventistům.
Na trojici dnes věří jen naprostý blb!
Re: Pán Ježíš náš bratr
A ty jsi jeden z dalších magorů co tady chodí prudit že?Neregistrovaný napísal: ↑15 Mar 2022, 18:35 Kurt Müller je samostatný zákoník a Mikim je jeho obdivovatel. K.M. má i svůj FB a na něm foto.
Re: Pán Ježíš náš bratr
No, hlavně by jsi neměl bez ověření jeho názory kopírovat a určitě je to s tou pravdou jinak. Nejsme (ani Ty ani on) nějací vlastníci 100% pravdy, naše poznání je pouze částečné, plnost teprve přijde.Kurt M. je starší bratr hodně přes 80 tak se může v číslech kludně splést, důležité je, že obsahově má 100% pravdu je to v Bibli.
Většina prvních adventistů jistě v Trojici věřila, včetně Helenky. Metodisté, z kterých vyšla, věří v Trojici.První adventisté vč. bratra Whita na trojici 100% nevěřili nebo alespoň naprostá většina. Až v roce 1931 to přitáhli do církve převlečení jezuité a vnutili to adventistům. Na trojici dnes věří jen naprostý blb!
Že nazýváš ty, kteří věří v Trojici blby, je smutné, ale svědčí to nějak o Tobě. Projevuješ se vulgárně nejen zde, ale i na jiných webech. V pozadí je zřejmě nějaký Tvůj komplex, anonymní diskuze Ti určitě vyhovují.
Vnímám, že jsi ve svých názorech velmi osamocen. Křesťanství ale není o jen o názorech, ale i o službě, společenství, sdílení...o čem se vlastně sdílíš s jinými? Co chceš vyjádřit tím, že neustále napadáš? Myslíš, že takto někoho získáš? Nemůžeš být vnitřně šťastný.
Posílám odkazy na to, jak církev adventistů vnímá učení o Trojici, vyvrací se tam třeba Tvůj názor, že je to přejato od katolíků, nebo že ho zavedli "převlečení jezuité".
https://www.ministrymagazine.org/archiv ... inity.html
https://www.adventorion.cz/UserFiles/fi ... _web_5.pdf
Měj se Mikime.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných