Vstupuji k Otci svému a Otci vašemu
Vstupuji k Otci svému a Otci vašemu
Vstupuji k Otci svému a Otci vašemu
Jan 20:17 Ježíš jí řekl: Nedotýkej se mne; nebo jsem ještě nevstoupil k Otci svému. Ale jdi k bratřím mým, a pověz jim: Vstupuji k Otci svému, a k Otci vašemu, k Bohu svému, a k Bohu vašemu.
Pán Ježíš po svém vzkříšení vzkazuje po Marii svým učedníkům, že vystupuje k nebeskému Otci jako náš bratr. (Máme společného nebeského Otce). (Zj 5)
Osobnost Pána Ježíše byla ve své době významná pro vyvolený lid, který očekával Mesiáše. Jeho slova, život a láska je významná pro lidi ve všech dobách, které následovaly. Pro život člověka je Pán Ježíš svým působením, smrtí na kříži a vzkříšením jedinečnou nadějí na věčný život v Božím království. Vícekrát jsem se setkal s lidmi, kteří zprávu o vzkříšení a věčném životě označovali za pohádku.
Nejcennější zprávou evangelia o Božím království je zvěstování Boží lásky v Ježíši Kristu. Láska jako vztah Stvořitele k člověku vložená do celého stvoření. Láska jako jedinečný vztah mezi lidmi je nádhernou nabídkou pro život člověka. Láska Pána Ježíše k svému Otci a k lidem, ke svým bratřím a sestrám byla vítězstvím nad krutou smrtí. Bez vzkříšení by tato smrt ztratila svůj cíl, 1 Kor 15,13.14), osvobození člověka od svévole hříchu, pýchy, nenávistí a svého Já a otevření cesty do Božího království. Úloha Pána Ježíše po odchodu k Otci je neméně významná, protože Duchem svého Otce a Duchem svým (Řím 8,9) působí na své následovníky. Bez této služby by bylo obtížné se do nebeského království dostat. Krásně to vystihl v evangeliu Jana (Jan 15,4-9).
Jakkoliv je odpůrce Dobra poražený nepřítel, nevzdává se a snaží se svést Kristovy následovníky. Ovlivnil neúplně obrácené následovníky Pána Ježíše, kteří v 2. – 4. stol. hlásali „soupodstatnost Pána Ježíše se svým Otcem“. (Koncil r.325). (Pán Ježíš je bohem jako jeho Otec). Později k tomu ještě přivzali osobnost Ducha svatého. (r. 381). Obecná církev šla ještě dál a stvořila královnu nebes.
Nepochybuji o obrovském významu Pána Ježíše pro nás, ale nepokládám za biblické postupné nahrazování úcty k jedinému pravému Bohu (Jan 17,3), úctou k Pánu Ježíši. Pán Ježíš svým životem a smrtí oslavil svého Otce. (Jan 12,28; 17,1-5).
Úvodní text sděluje, že Pán Ježíš je našim bratrem, člověkem a nebeský Otec je jeho Bohem. (1 Tim 2,5). Za jeho obětavou lásku a vítězství na kříži ho nebeský Otec vzkřísil, povýšil na svou pravici a podřídil mu anděly. (Žd 1,6). Syn člověka má mnoho titulů: Boží syn, Pán, král, Mistr (učitel) a BRATR, není roven svému Otci. Přesvědčte se sami v nádherném Janovu evangeliu.
Marie, jdi k mým bratřím a řekni jim, že vstupuji k Bohu svému a Bohu vašemu, který je našim společným Otcem. AMEN
K. Müller
Jan 20:17 Ježíš jí řekl: Nedotýkej se mne; nebo jsem ještě nevstoupil k Otci svému. Ale jdi k bratřím mým, a pověz jim: Vstupuji k Otci svému, a k Otci vašemu, k Bohu svému, a k Bohu vašemu.
Pán Ježíš po svém vzkříšení vzkazuje po Marii svým učedníkům, že vystupuje k nebeskému Otci jako náš bratr. (Máme společného nebeského Otce). (Zj 5)
Osobnost Pána Ježíše byla ve své době významná pro vyvolený lid, který očekával Mesiáše. Jeho slova, život a láska je významná pro lidi ve všech dobách, které následovaly. Pro život člověka je Pán Ježíš svým působením, smrtí na kříži a vzkříšením jedinečnou nadějí na věčný život v Božím království. Vícekrát jsem se setkal s lidmi, kteří zprávu o vzkříšení a věčném životě označovali za pohádku.
Nejcennější zprávou evangelia o Božím království je zvěstování Boží lásky v Ježíši Kristu. Láska jako vztah Stvořitele k člověku vložená do celého stvoření. Láska jako jedinečný vztah mezi lidmi je nádhernou nabídkou pro život člověka. Láska Pána Ježíše k svému Otci a k lidem, ke svým bratřím a sestrám byla vítězstvím nad krutou smrtí. Bez vzkříšení by tato smrt ztratila svůj cíl, 1 Kor 15,13.14), osvobození člověka od svévole hříchu, pýchy, nenávistí a svého Já a otevření cesty do Božího království. Úloha Pána Ježíše po odchodu k Otci je neméně významná, protože Duchem svého Otce a Duchem svým (Řím 8,9) působí na své následovníky. Bez této služby by bylo obtížné se do nebeského království dostat. Krásně to vystihl v evangeliu Jana (Jan 15,4-9).
Jakkoliv je odpůrce Dobra poražený nepřítel, nevzdává se a snaží se svést Kristovy následovníky. Ovlivnil neúplně obrácené následovníky Pána Ježíše, kteří v 2. – 4. stol. hlásali „soupodstatnost Pána Ježíše se svým Otcem“. (Koncil r.325). (Pán Ježíš je bohem jako jeho Otec). Později k tomu ještě přivzali osobnost Ducha svatého. (r. 381). Obecná církev šla ještě dál a stvořila královnu nebes.
Nepochybuji o obrovském významu Pána Ježíše pro nás, ale nepokládám za biblické postupné nahrazování úcty k jedinému pravému Bohu (Jan 17,3), úctou k Pánu Ježíši. Pán Ježíš svým životem a smrtí oslavil svého Otce. (Jan 12,28; 17,1-5).
Úvodní text sděluje, že Pán Ježíš je našim bratrem, člověkem a nebeský Otec je jeho Bohem. (1 Tim 2,5). Za jeho obětavou lásku a vítězství na kříži ho nebeský Otec vzkřísil, povýšil na svou pravici a podřídil mu anděly. (Žd 1,6). Syn člověka má mnoho titulů: Boží syn, Pán, král, Mistr (učitel) a BRATR, není roven svému Otci. Přesvědčte se sami v nádherném Janovu evangeliu.
Marie, jdi k mým bratřím a řekni jim, že vstupuji k Bohu svému a Bohu vašemu, který je našim společným Otcem. AMEN
K. Müller
-
- Príspevky: 1376
- Dátum registrácie: 30 Sep 2018, 10:46
- Kontaktovať používateľa:
Re: Vstupuji k Otci svému a Otci vašemu
Takže neúplne obrátení nasledovníci Pána Ježiša uctievajú Ježiša nad všetko a úplne obrátení nasledovníci Pána Ježiša to odmietajú? Absurdné! Z logiky predsa vyplýva, že je to naopak, že.mikim napísal: ↑05 Nov 2022, 21:24 Jakkoliv je odpůrce Dobra poražený nepřítel, nevzdává se a snaží se svést Kristovy následovníky. Ovlivnil neúplně obrácené následovníky Pána Ježíše, kteří v 2. – 4. stol. hlásali „soupodstatnost Pána Ježíše se svým Otcem“. (Koncil r.325). (Pán Ježíš je bohem jako jeho Otec). Později k tomu ještě přivzali osobnost Ducha svatého. (r. 381). Obecná církev šla ještě dál a stvořila královnu nebes.
Takže odporca dobra, zvádza neúplne obrátených Kristových nasledovníkov tak, aby až príliš uctievali Krista? Kde je určená miera uctievania Krista, kedy by to bolo na spasenie a kedy už na zatratenie? Chcem argument z Písma Mikim, kedy je uctievanie Krista na zatratenie!
Naopak - Jána14:6 A Ježiš mu povedal: Ja som cesta i pravda i život; nikto neprijde k Otcovi, len skrze mňa.
Teda prídu k Otcovi, skrz uctievanie a teda nasledovanie Krista. Otázka stojí, kto koho zvádza? Teda ten, kto učí proti uctievaniu Krista nad všetko, alebo ten, kto učí, aby sme Krista – to Otcove Slovo, čo sa stalo telom uctievali nad všetko a teda ho plne nasledovali.
Re: Vstupuji k Otci svému a Otci vašemu
Každé dieťa vie že môže prísť k svojmu otcovi ak bude chcieť a to bez prostredníkov. Preto sa na Boha používa prirovnanie Otca, aby sme aj k nemu mohli prísť priamo, ak budeme chcieť, pretože tak ako pozemský otec sa neodopiera tak ani nebeský. Prečo sa nás teda Ježiš snažil presvedčiť, že to nie je možné ? Ja tomu nerozumiem.Viktorrealita napísal: ↑13 Nov 2022, 10:51 Naopak - Jána14:6 A Ježiš mu povedal: Ja som cesta i pravda i život; nikto neprijde k Otcovi, len skrze mňa..
Re: Vstupuji k Otci svému a Otci vašemu
Máme se modlit jen k Bohu Otci a jeho jediného uctívat jak řekl Ježíš satanovi.
Bůh slyší každou modlitbu k němu i bez toho, že bychom v ní zmínili jméno Ježíše Krista.
Stejně tak vyslyšel modlitbu Kornélia k němu, ano Kornélius Ježíše ještě neznal a není nikde uvedeno, že by se k němu nebo skrze něho (Ježíše) pak začal nově modlit.
Každopádně Bůh slyší každou modlitbu spravedlivého, který sám ze sebe činí dobré skutky. Pokud se někdo modlí přímo k Bohu a na závěr dodává ve jménu Ježíše Krista pak by to neměl být problém. Problém je to ve chvíli kdy se dotyčný modlí přímo k Ježíši namísto k Bohu a Boha v modlitbě úplně vynechá.
Skut 10:21-36: "Petr tedy sešel dolů k těm mužům a řekl: "Já jsem ten, kterého hledáte. Proč jste za mnou přišli?" Oni odpověděli: "Posílá nás setník Kornélius, muž spravedlivý, který věří v jediného Boha a má dobrou pověst u všeho židovského lidu. Zjevil se mu anděl a rozkázal mu, aby tě pozval do svého domu a vyslechl, co mu máš říci." Petr je zavedl dovnitř a nechal je u sebe přes noc. Hned druhého dne se s nimi Petr vydal na cestu a ještě několik bratří z Joppe ho doprovázelo. Nazítří přišli do Cesareje. Kornélius je očekával a spolu s ním jeho příbuzní a nejbližší přátelé. Když chtěl Petr vejít, vyšel mu Kornélius vstříc, padl na kolena a poklonil se mu. Ale Petr jej přinutil vstát a řekl: "Vstaň, vždyť i já jsem jen člověk." Za rozhovoru vešli dovnitř a Petr shledal, že je tam shromážděno mnoho lidí. Promluvil k nim: "Dobře víte, že židům není dovoleno stýkat se s pohany a navštěvovat je. Mně však Bůh ukázal, abych si o žádném člověku nemyslel, že styk s ním poskvrňuje nebo znečišťuje. Proto jsem také bez váhání přišel, když jste pro mne poslali, a nyní se ptám, jaký jste k tomu měli důvod." Kornélius odpověděl: "Jsou to právě tři dny, co jsem se v tuto chvíli modlil ve svém domě odpolední modlitbu, a náhle stál přede mnou muž v zářícím rouchu a řekl: `Kornélie, Bůh vyslyšel tvou modlitbu a ví o tvých dobrých skutcích. Vyprav posly do Joppe a povolej odtud Šimona, kterému říkají Petr. Bydlí v domě koželuha Šimona u moře.´ Hned jsem tedy pro tebe poslal a ty jsi ochotně přišel. Nyní jsme tu všichni shromážděni před Bohem a chceme slyšet vše, co ti Pán uložil." A Petr se ujal slova: "Nyní skutečně vidím, že Bůh nikomu nestraní, ale v každém národě je mu milý ten, kdo v něho věří a činí, co je spravedlivé. To je ta zvěst, kterou Bůh poslal synům izraelským, když vyhlásil pokoj v Ježíši Kristu. On je Pánem všech."
Bůh slyší každou modlitbu k němu i bez toho, že bychom v ní zmínili jméno Ježíše Krista.
Stejně tak vyslyšel modlitbu Kornélia k němu, ano Kornélius Ježíše ještě neznal a není nikde uvedeno, že by se k němu nebo skrze něho (Ježíše) pak začal nově modlit.
Každopádně Bůh slyší každou modlitbu spravedlivého, který sám ze sebe činí dobré skutky. Pokud se někdo modlí přímo k Bohu a na závěr dodává ve jménu Ježíše Krista pak by to neměl být problém. Problém je to ve chvíli kdy se dotyčný modlí přímo k Ježíši namísto k Bohu a Boha v modlitbě úplně vynechá.
Skut 10:21-36: "Petr tedy sešel dolů k těm mužům a řekl: "Já jsem ten, kterého hledáte. Proč jste za mnou přišli?" Oni odpověděli: "Posílá nás setník Kornélius, muž spravedlivý, který věří v jediného Boha a má dobrou pověst u všeho židovského lidu. Zjevil se mu anděl a rozkázal mu, aby tě pozval do svého domu a vyslechl, co mu máš říci." Petr je zavedl dovnitř a nechal je u sebe přes noc. Hned druhého dne se s nimi Petr vydal na cestu a ještě několik bratří z Joppe ho doprovázelo. Nazítří přišli do Cesareje. Kornélius je očekával a spolu s ním jeho příbuzní a nejbližší přátelé. Když chtěl Petr vejít, vyšel mu Kornélius vstříc, padl na kolena a poklonil se mu. Ale Petr jej přinutil vstát a řekl: "Vstaň, vždyť i já jsem jen člověk." Za rozhovoru vešli dovnitř a Petr shledal, že je tam shromážděno mnoho lidí. Promluvil k nim: "Dobře víte, že židům není dovoleno stýkat se s pohany a navštěvovat je. Mně však Bůh ukázal, abych si o žádném člověku nemyslel, že styk s ním poskvrňuje nebo znečišťuje. Proto jsem také bez váhání přišel, když jste pro mne poslali, a nyní se ptám, jaký jste k tomu měli důvod." Kornélius odpověděl: "Jsou to právě tři dny, co jsem se v tuto chvíli modlil ve svém domě odpolední modlitbu, a náhle stál přede mnou muž v zářícím rouchu a řekl: `Kornélie, Bůh vyslyšel tvou modlitbu a ví o tvých dobrých skutcích. Vyprav posly do Joppe a povolej odtud Šimona, kterému říkají Petr. Bydlí v domě koželuha Šimona u moře.´ Hned jsem tedy pro tebe poslal a ty jsi ochotně přišel. Nyní jsme tu všichni shromážděni před Bohem a chceme slyšet vše, co ti Pán uložil." A Petr se ujal slova: "Nyní skutečně vidím, že Bůh nikomu nestraní, ale v každém národě je mu milý ten, kdo v něho věří a činí, co je spravedlivé. To je ta zvěst, kterou Bůh poslal synům izraelským, když vyhlásil pokoj v Ježíši Kristu. On je Pánem všech."
Re: Vstupuji k Otci svému a Otci vašemu
Takže Pán Ježiš Kristus nejakym spôsobom sa stal poslom, ktorý vyhlásil rozšírenie pokoja (požehnania ?) od Boha na iné nezidovske národy.
Re: Vstupuji k Otci svému a Otci vašemu
Či Peter bol tým poslom ? Spočíval pokoj v Tom, že sa prestali segregovat Židia ? Ak Ježišov Otec je i nas Otec, sme potom bratia ?
Re: Vstupuji k Otci svému a Otci vašemu
Mar 3:31-35: "Tu přišla jeho matka a jeho bratři. Stáli venku a vzkázali mu, aby k nim přišel. Kolem něho seděl zástup; řekli mu: "Hle, tvoje matka a tvoji bratři jsou venku a hledají tě." Odpověděl jim: "Kdo je má matka a moji bratři?" Rozhlédl se po těch, kteří seděli v kruhu kolem něho, a řekl: "Hle, moje matka a moji bratři! Kdo činí vůli Boží, to je můj bratr, má sestra i matka.""Sasko Jasko napísal: ↑19 Nov 2022, 17:08 Či Peter bol tým poslom ? Spočíval pokoj v Tom, že sa prestali segregovat Židia ? Ak Ježišov Otec je i nas Otec, sme potom bratia ?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní