Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
Zaujímavá práca od bývalého adventistického kazateľa, ktorý sa v roku 2013 stal členom Rímskokatolíckej cirkvi.
http://www.cestaviry.cz/wp-content/uplo ... 3%A1ce.pdf
http://www.cestaviry.cz/wp-content/uplo ... 3%A1ce.pdf
Re: Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
Lejsal byl celý život římský katolík, pak na chvíli adventista a loni či předloni se vrátil do náruče římskokatolického antikrista a šelmy, a jako Ing. a namátkou neumí psát ani česky, takže je divné, že mu to vůbec prošlo na vysoké škole..., když ani neví, že Kristovi služby se nepíše, ale správně má být Kristovy, str. 80:
Poselství prvního anděla chápe E. G. Whiteová jako počátek druhé fáze Kristovi služby v nebi, respektive soud, který tam započal 22. 10. 1844 a probíhá dodnes. Souzeni jsou všichni lidé a až skončí, přijde Kristus s odplatou zpět. Výzvu anděla, abychom začali brát vážně vztah s Bohem, chápe jako činnost adventního hnutí.
Z hlediska Písma svatého, zejména spisů Nového zákona, je ale zřejmé, že se soudem je to jinak. Tak především je třeba si uvědomit, že Zjevení sv. Jana, nebylo sepsáno s dovětkem „otevřít a číst až v polovině 19. století.“ Podle knihy samotné, jde o text aktuální již v době svého sepsání.245 Pokud tedy autor zvěstuje, že nastala hodina Božího soudu, nejde o událost, která nastane až v daleké budoucnosti, ale jde o současnost.
On ani nezná Písmo, že vyšetřující (tříbící) soud probíhá od roku 1844 dodnes a není schopen to v Písmu ani vidět, natož pochopit. Ale to bychom od řkatolíka, jehož neznalost je tristní chtěli moc, že?
Celé to dávám jako nový článek k pochopení...
Poselství prvního anděla chápe E. G. Whiteová jako počátek druhé fáze Kristovi služby v nebi, respektive soud, který tam započal 22. 10. 1844 a probíhá dodnes. Souzeni jsou všichni lidé a až skončí, přijde Kristus s odplatou zpět. Výzvu anděla, abychom začali brát vážně vztah s Bohem, chápe jako činnost adventního hnutí.
Z hlediska Písma svatého, zejména spisů Nového zákona, je ale zřejmé, že se soudem je to jinak. Tak především je třeba si uvědomit, že Zjevení sv. Jana, nebylo sepsáno s dovětkem „otevřít a číst až v polovině 19. století.“ Podle knihy samotné, jde o text aktuální již v době svého sepsání.245 Pokud tedy autor zvěstuje, že nastala hodina Božího soudu, nejde o událost, která nastane až v daleké budoucnosti, ale jde o současnost.
On ani nezná Písmo, že vyšetřující (tříbící) soud probíhá od roku 1844 dodnes a není schopen to v Písmu ani vidět, natož pochopit. Ale to bychom od řkatolíka, jehož neznalost je tristní chtěli moc, že?
Celé to dávám jako nový článek k pochopení...
Re: Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
Martin Lejsal je můj bratr v Pánu Ježíši. Co na tom, že nyní jiného vyznání, kdo jsem, abych soudil jeho cestu za Pánem...
Pro mikima: Pán Ježíš podle Matoušova evangelia (Mt 5,22) praví: Já však vám pravím, že již ten, kdo se hněvá na svého bratra, bude vydán soudu; kdo snižuje svého bratra, bude vydán radě; a kdo svého bratra zatracuje, propadne ohnivému peklu.
Pro mikima: Pán Ježíš podle Matoušova evangelia (Mt 5,22) praví: Já však vám pravím, že již ten, kdo se hněvá na svého bratra, bude vydán soudu; kdo snižuje svého bratra, bude vydán radě; a kdo svého bratra zatracuje, propadne ohnivému peklu.
Re: Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
M. Lejsal jako řkatolík není žádný můj bratr v Kristu nikdy nebyl a nikdy se svým falešným podáním víry nebude. Jinak já jsem ho někde soudil, já ho osobně ani neznám? Já jsem jen napsal, že tomu nerozumí a píše nesmysly, čili soudím, jen to co jsem si od něj přečetl.
Pro Milana:
Jan 7:24 Nesuďte podle osoby, ale spravedlivý soud suďte.
Pro Milana:
Jan 7:24 Nesuďte podle osoby, ale spravedlivý soud suďte.
Re: Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
Hlavné je, že ty máš pravé podanie viery! To je asi fenomén adventistov "mať pravdu" a každý iný sa mýli a má falošné učenie.mikim napísal:M. Lejsal jako řkatolík není žádný můj bratr v Kristu nikdy nebyl a nikdy se svým falešným podáním víry nebude. Jinak já jsem ho někde soudil, já ho osobně ani neznám? Já jsem jen napsal, že tomu nerozumí a píše nesmysly, čili soudím, jen to co jsem si od něj přečetl.
Pro Milana:
Jan 7:24 Nesuďte podle osoby, ale spravedlivý soud suďte.
Re: Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
to je fakt, ty nejsi ani bratr a už vůbec ne v Kristu... pokud bys byl vzorový adventista, jak se tu prezentuješ, nechtěl bych mít s adventisty společné, ani písmena v jejich názvu...mikim napísal:M. Lejsal jako řkatolík není žádný můj bratr v Kristu nikdy nebyl a nikdy se svým falešným podáním víry nebude. Jinak já jsem ho někde soudil, já ho osobně ani neznám? Já jsem jen napsal, že tomu nerozumí a píše nesmysly, čili soudím, jen to co jsem si od něj přečetl.
Pro Milana:
Jan 7:24 Nesuďte podle osoby, ale spravedlivý soud suďte.
Re: Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
To jak se prezentuji je moje věc na žádného vzorového adventistu si nehraju, píšu jen to v co věřím a upozorňuji na nebiblické bajky a tradice, kterým věříš třeba TY jako neadventista.
Re: Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
Krásna ukážka, v týchto, aj v predošlých slovách na pána Lejsu, v podobe tohoto kresťana - adventistu.mikim napísal:To jak se prezentuji je moje věc...
Lásku Kristovu je cítiť z každého jeho príspevku a demonštruje ako nežije už on ale žije v ňom Kristus.
Re: Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
...přesně tak, žije ve mne Kristus a Kristus přišel odhalit nepravdy, které se zde na zemi již v Jeho době učili, Kristus nepřišel dát všem lidem na zemi svůj pokoj, ale MEČ!!! A tím mečem byla Jeho PRAVDA, kterou dal nám prostřednictvím Písma proti těm, kteří pravdu překrucují a jedním z nich je i současný římský katolík Lejsal.Hosť napísal:Krásna ukážka, v týchto, aj v predošlých slovách na pána Lejsu, v podobe tohoto kresťana - adventistu.mikim napísal:To jak se prezentuji je moje věc...
Lásku Kristovu je cítiť z každého jeho príspevku a demonštruje ako nežije už on ale žije v ňom Kristus.
2 Petrův 2:1 Bývali pak i falešní proroci v lidu, jakož i mezi vámi budou falešní učitelé, kteříž chytře uvedou sekty zatracení, i toho Pána, kterýž je vykoupil, zapírajíce, uvodíce na sebe rychlé zahynutí.
1 Janův 4:1 Nejmilejší, ne každému duchu věřte, ale zkušujte duchů, jsou-li z Boha; nebo mnozí falešní proroci vyšli na svět.
Matouš 10:34 Nedomnívejte se, že bych přišel pokoj dáti na zemi. Nepřišelť jsem, abych pokoj uvedl, ale meč.
Efezským 6:17 A lebku spasení vezměte, i meč Ducha, jenž jest slovo Boží,
Židům 4:12 Živáť jest zajisté řeč Boží a mocná, a pronikavější nad všeliký meč na obě straně ostrý, a dosahujeť až do rozdělení i duše i ducha i kloubů i mozku v kostech, a rozeznává myšlení i mínění srdce.
Žalmy 149:6 Oslavování Boha silného bude ve rtech jejich, a meč na obě straně ostrý v rukou jejich,
Re: Martin Lejsal: Analýza specifických teologických témat v díle Drama věků od E. G. Whiteové
Hodnotis toho, kto pisal ale nie co napisal.
Pekne si to napisal aj vhodne verse odcitoval. Vsetko sa to hodi na EGW.
Pekne si to napisal aj vhodne verse odcitoval. Vsetko sa to hodi na EGW.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní