2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
To neumíš myslet a mluvit sám za sebe?
Nebo nechceš?
Ty přece věříš adventnímu výkladu.
Když ti namítám důvody proč s tím nesouhlasím, tak se ve tvé hlavě neobjeví ani jedna myšlenka reakce, kterou bys mi sám za sebe odpověděl?
Já jsem oficiální verzi výkladu adventismu (Daniele8) nastudoval dostatečně a po kritickém zhodnocení jí opouštím a uvedl jsem proto důvody. Nemusím si dostudovávat, aby mi to z ráje do ráje dovysvětlili.
A ani nebudu. Rozhodně ne dřív, než mi někdo ukáže důvod. Na moje současné námitky ses zatím nevyjádřil, proč bych měl já něco dostudovávat.
Je to obráceně, na tahu jsi ty, nebo ti lidé z ráje do ráje. Vy jste se nikdo nevyjádřil v později vzniknutým námitkám proti CASD výkladu Da8.
Nebo nechceš?
Ty přece věříš adventnímu výkladu.
Když ti namítám důvody proč s tím nesouhlasím, tak se ve tvé hlavě neobjeví ani jedna myšlenka reakce, kterou bys mi sám za sebe odpověděl?
Já jsem oficiální verzi výkladu adventismu (Daniele8) nastudoval dostatečně a po kritickém zhodnocení jí opouštím a uvedl jsem proto důvody. Nemusím si dostudovávat, aby mi to z ráje do ráje dovysvětlili.
A ani nebudu. Rozhodně ne dřív, než mi někdo ukáže důvod. Na moje současné námitky ses zatím nevyjádřil, proč bych měl já něco dostudovávat.
Je to obráceně, na tahu jsi ty, nebo ti lidé z ráje do ráje. Vy jste se nikdo nevyjádřil v později vzniknutým námitkám proti CASD výkladu Da8.
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
Sorry, ale teď nemám čas na to, abych ti podrobně odpovídal, každopádně odkazy jsem ti poslal, jestli ti to nestačí, tak hledej jinde, mě osobně to stačí až až, je to víc než podrobné...Ty ve všem, ale musíš hledat mouchy a vymýšlet nesmyslné konstrukce.Tomáš Plechatý napísal:To neumíš myslet a mluvit sám za sebe?
Nebo nechceš?
Ty přece věříš adventnímu výkladu.
Když ti namítám důvody proč s tím nesouhlasím, tak se ve tvé hlavě neobjeví ani jedna myšlenka reakce, kterou bys mi sám za sebe odpověděl?
Já jsem oficiální verzi výkladu adventismu (Daniele8) nastudoval dostatečně a po kritickém zhodnocení jí opouštím a uvedl jsem proto důvody. Nemusím si dostudovávat, aby mi to z ráje do ráje dovysvětlili.
A ani nebudu. Rozhodně ne dřív, než mi někdo ukáže důvod. Na moje současné námitky ses zatím nevyjádřil, proč bych měl já něco dostudovávat.
Je to obráceně, na tahu jsi ty, nebo ti lidé z ráje do ráje. Vy jste se nikdo nevyjádřil v později vzniknutým námitkám proti CASD výkladu Da8.
Pokud musíš potřebuješ nějakou super odpověď přesně jen a pouze na tvoje otázky, musíš si ji najít někde jinde nebo počkat, až ti na ni někdo odpoví, pokud ti vůbec někdo bude chtít odpovědět, když ty otázky jsou navíc špatně položené.
Tak někdy příště.
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
Tomáš Plechatý napísal:To neumíš myslet a mluvit sám za sebe?
Nebo nechceš?
Ty přece věříš adventnímu výkladu.
Když ti namítám důvody proč s tím nesouhlasím, tak se ve tvé hlavě neobjeví ani jedna myšlenka reakce, kterou bys mi sám za sebe odpověděl?
Já jsem oficiální verzi výkladu adventismu (Daniele8) nastudoval dostatečně a po kritickém zhodnocení jí opouštím a uvedl jsem proto důvody. Nemusím si dostudovávat, aby mi to z ráje do ráje dovysvětlili.
A ani nebudu. Rozhodně ne dřív, než mi někdo ukáže důvod. Na moje současné námitky ses zatím nevyjádřil, proč bych měl já něco dostudovávat.
Je to obráceně, na tahu jsi ty, nebo ti lidé z ráje do ráje. Vy jste se nikdo nevyjádřil v později vzniknutým námitkám proti CASD výkladu Da8.
Ahoj studente...
jak budeš mít čas zkus si stáhnout a projet tyto dvě prezentace, které se zabývají i Danielem 8 kap., zase se možná dozvíš něco nového jako já (občas to tam je německy, ale to si nevšímej a jeď dál):
http://www.zrajedoraje.cz/prezentace-da ... i-svatyne/
http://www.zrajedoraje.cz/prezentace-de ... iele-8-12/
Kdo studuje, nezlobí...

-
- Príspevky: 2689
- Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
- Kontaktovať používateľa:
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
Předobraz - stín je zkreslený pokud ho "vtlačím" do nebe.
Žd 10:1
CSP Poněvadž Zákon má pouhý stín budoucího dobra, ne samu podobu těch skutečností, nemůže každoročně stejnými oběťmi, jež jsou stále přinášeny, nikdy učinit dokonalými ty, kdo s nimi přistupují.
Předobraz - výrobek člověka je metaforou, která ukazuje na Krista v Něm dochází zrušení opony.
Žd 10:20
CSP cestou novou a živou, kterou nám otevřel skrze oponu, to jest skrze své tělo,
Všechno co "dotáhneme" doslovně do nebe ze země, kromě Krista je degradace Boha na lidskou úroveň.
Mají to být jen metafory k pochopení podstaty Kristova díla.
Žd 10:1
CSP Poněvadž Zákon má pouhý stín budoucího dobra, ne samu podobu těch skutečností, nemůže každoročně stejnými oběťmi, jež jsou stále přinášeny, nikdy učinit dokonalými ty, kdo s nimi přistupují.
Předobraz - výrobek člověka je metaforou, která ukazuje na Krista v Něm dochází zrušení opony.
Žd 10:20
CSP cestou novou a živou, kterou nám otevřel skrze oponu, to jest skrze své tělo,
Všechno co "dotáhneme" doslovně do nebe ze země, kromě Krista je degradace Boha na lidskou úroveň.
Mají to být jen metafory k pochopení podstaty Kristova díla.
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
ambassador napísal:Předobraz - stín je zkreslený pokud ho "vtlačím" do nebe.
Žd 10:1
CSP Poněvadž Zákon má pouhý stín budoucího dobra, ne samu podobu těch skutečností, nemůže každoročně stejnými oběťmi, jež jsou stále přinášeny, nikdy učinit dokonalými ty, kdo s nimi přistupují.
Předobraz - výrobek člověka je metaforou, která ukazuje na Krista v Něm dochází zrušení opony.
Žd 10:20
CSP cestou novou a živou, kterou nám otevřel skrze oponu, to jest skrze své tělo,
Všechno co "dotáhneme" doslovně do nebe ze země, kromě Krista je degradace Boha na lidskou úroveň.
Mají to být jen metafory k pochopení podstaty Kristova díla.
Židům 10:1 Zákon zajisté, maje stín budoucího dobrého, a ne sám obraz pravý těch věcí, jednostejnými, kteréž po všecka léta obětují, obětmi nikdy nemůž přistupujících dokonalých učiniti.
2 Sic jinak zdaliž by již nepřestaly obětovány býti, protože by již neměli žádného svědomí z hříchu ti, jenž obětují, jsouce jednou očištěni?
3 Ale při těch obětech připomínání hříchů děje se každého roku.
4 Neboť možné není, aby krev býků a kozlů shladila hříchy.
5 Protož vcházeje na svět, dí: Obětí a darů nechtěl jsi, ale tělo jsi mi způsobil.
6 Zápalných obětí, ani obětí za hřích jsi neoblíbil.
7 Tehdy řekl jsem: Aj, jduť, (jakož v knihách psáno jest o mně), abych činil, ó Bože, vůli tvou.
8 Pověděv napřed: Že obětí a darů, a zápalů, i obětí za hřích, (kteréž se podle Zákona obětují), nechtěl jsi, aniž jsi jich oblíbil,
Tady se jedná zcela jasně o zákon Mojžíšův a jeho část o obětech!!! Pouze tuto část Mojžíšova zákona Ježíš přibil na kříž,ostatní zákony a ustanovení z knihy Mojžíšova zákona platily i nadále co existovali židé jako národ. Jinak by z knihy zákona Mojžíšova ap. (nejen) Pavel židy i pohany nevyučoval po smrti Ježíše Krista a nepsal ve stejné kapitole toto:
Židům 10:28 Kdož by koli pohrdal Zákonem Mojžíšovým, bez lítosti pode dvěma neb třemi svědky umírá.
Nejedná se zde Žd 10.1 tudíž o Desatero, které má věčnou platnost, protože o jeho přikázáních zde není jediná zmínka ani před ani za uvedenými verši v dané kapitole. Naopak se o nich mluví později u Jakuba jako o stále platných přikázáních podle kterých budeme souzeni.
Zákon Mojžíšův se změnil jen částečně, když přestaly platit obětní zákony, vše ostatní nám Bůh zapsal do našeho srdce a do naší mysli.
Židům 10:16 Tatoť jest smlouva, kterouž učiním s nimi po těch dnech, praví Pán: Dám zákony své v srdce jejich, a na myslech jejich napíši je,
-
- Príspevky: 2689
- Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
- Kontaktovať používateľa:
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
Kristus nic na kříž nepřibil, ON sám byl přibit na kříž za naše hříchy. Tím se stalo, že část Moj. zákona přestala mít didaktickou potřebu. Současně Zákon - Desatero ztratilo výkonnou odsuzující, trestající moc nad člověkem. Vzhledem k tomu, že člověku byla udělana Milost.mikim napísal: ...........Pouze tuto část Mojžíšova zákona Ježíš přibil na kříž,..........
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
Z evangelií sice nemáme žádnou zprávu, že by umírající Ježíš ještě fyzicky vytáhl nějakou část zákona a přibil ji tam spolu se sebou.ambassador napísal:Kristus nic na kříž nepřibil, ON sám byl přibit na kříž za naše hříchy. Tím se stalo, že část Moj. zákona přestala mít didaktickou potřebu. Současně Zákon - Desatero ztratilo výkonnou odsuzující, trestající moc nad člověkem. Vzhledem k tomu, že člověku byla udělana Milost.mikim napísal: ...........Pouze tuto část Mojžíšova zákona Ježíš přibil na kříž,..........
Ale v listu Koloským s o tom byť asi ne doslovně mluví.
,,Když jste ještě byli mrtvi ve svých vinách a duchovně neobřezáni, probudil nás k životu spolu s ním a všechny viny nám odpustil.
Vymazal dlužní úpis, jehož ustanovení svědčila proti nám, a zcela jej zrušil tím, že jej přibil na kříž." (Kol 2,13-14)
Otázka může znít, to je (byl) zač ten dlužní úpis. Podle Mikima to byl pouze ceremoniální zákon.
Já tvrdím, že úpis jehož ustanovení svědčila proti nám sedí na celý zákon, možná na desatero obzvláště. Protože stručné znění desatera obsahuje ustanovení, která nejvíce svědčí proti nám.
Navíc je to list Koloským - tedy původem pohanům. Pochopím, když proti nim svědčí ustanovení ,,nezabiješ" ,,nebudeš mít jiného Boha přede mnou". Nepochopím ale proč by mělo proti zákona neznalým Kolosanům svědčit např. ,,budeš slavit svátek stánků" nebo ,,nebudeš osívat pole dvojím druhem obilí"
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
mikim napísal:...........Pouze tuto část Mojžíšova zákona Ježíš přibil na kříž,..........
Čo je hriech?ambassador napísal:Kristus nic na kříž nepřibil, ON sám byl přibit na kříž za naše hříchy. Tím se stalo, že část Moj. zákona přestala mít didaktickou potřebu. Současně Zákon - Desatero ztratilo výkonnou odsuzující, trestající moc nad člověkem. Vzhledem k tomu, že člověku byla udělana Milost.
Porušenie ktorého zákona bol hriech? Porušenie ktorého zákona nebol hriech?Biblia (1Ján 3,4) napísal:Každý, kto pácha hriech, porušuje zákon, lebo hriech je porušenie zákona.
-
- Príspevky: 2689
- Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
- Kontaktovať používateľa:
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
Dlužní úpis je nějaký konkrétní dluh a tento dluh muže vyřešit jen ten kdo dlužnou částku zaplatí. Je to metafora na naši hříšnou situaci.Je převzata ze soudní sféry. Ta metafora v sobě skrývá hlavní myšlenku, že "¨náš dluh" vyřešil jednou pro vždy Kristus svou zástupnou smrtí.
Re: 2300 večerů a jiter ve světle starožidovského poznání + Počátek vyšetřujícího soudu v roce 1844
Dlh nie je metafora na hriech?
Konkrétny dlh v dlžnom úpise, ako metafora, nie je dlh z hriechu ako prestúpenia zákona?
Konkrétny dlh v dlžnom úpise, ako metafora, nie je dlh z hriechu ako prestúpenia zákona?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný