Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Diskusia o cirkevnej organizácii.
Lída Rohalová
Príspevky: 911
Dátum registrácie: 10 Jan 2017, 10:40
Kontaktovať používateľa:

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa Lída Rohalová »

Mikimko napísal:Milan asi neví co se má v sobotu dělat a co ne, jinak by nemohl nepsat takovou blbost zdali mohl být v sobotu na svatbě přítomen Pán.
Jistě mohl, jenom ne Pán Ježíš, ale maximálně tak pan satan.
Příteli, to ví skutečně málokdo. S definicí zachovávání soboty podle adventismu je problém :D
Tomáš Plechatý napísal:Nominuji tento příspěvek jako kandidáta o titul ,,blud měsíce".
Já bych tomu říkala "Mikimovo evangelium" :dance2:

Daniel Pszczolka
Príspevky: 23
Dátum registrácie: 14 Jún 2017, 08:11
Kontaktovať používateľa:

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa Daniel Pszczolka »

mikim napísal:
Hosť napísal:
mikim napísal:Kde se píše v Písmu, že Bůh je přítomen na jakékoliv svatbě v sobotu?
Otočím otázku A kde se píše, že tomu tak není?
Bůh není v sobotu v Jeho svatý den přítomen na žádné zábavě na svatbě zde na zemi. Tomu nemůže věřit žádný opravdový adventista nebo žid.

[KB1613] Iz 58:13 Jestliže odvrátíš od soboty nohu svou, abys nevykonával líbosti své v den svatý můj, anobrž nazůveš-li sobotu rozkoší, a svatou Hospodinu slavnou, a budeš-li ji slaviti tak, abys nečinil cest svých, ani vykonával, co by se líbilo, ani nemluvil slova: (…mishabat…,…lashabat…)

[KB1613] Iz 58:14 Tehdy rozkoš míti budeš v Hospodinu, a uvedu tě na vysoká místa země, a způsobím to, abys užíval dědictví Jákoba otce svého; nebo ústa Hospodinova mluvila.

[KB1613] Jr 17:21 Takto praví Hospodin: Vystříhejte se s pilností, abyste nenosili břemen v den sobotní, ani vnášeli skrze brány Jeruzalémské. (…hashabat…)

[KB1613] Jr 17:22 Ani nevynášejte břemen z domů svých v den sobotní, a žádného díla nedělejte, ale svěťte den sobotní, jakž jsem přikázal otcům vašim. (…hashabat…, …hashabat…)

[KB1613] Ez 20:13 Ale dům Izraelský zpurně se postavovali proti mně na poušti, v ustanoveních mých nechodili, a soudy mými pohrdli, ješto činil-li by je kdo, jistě že by živ byl skrze ně; též soboty mé poškvrnili náramně. Pročež jsem řekl: Že vyleji prchlivost svou na ně na poušti, abych je docela vyhladil.

[KB1613] Ez 22:8 Svatými věcmi mými zhrdáš, a sobot mých poškvrňuješ. (kadashai bazit veet-shabetotai hhilalt)
Ta protiotázka byla moje, akorát jsem si neuvědomil, že nejsem přihlášený. Žádný z těch textů neodpovídá na vámi řečeny argument ani na moji protiotázku. Všechny mluví o tom, co má čí nemá dělat starozákonní Izrael, tedy člověk, v sobotu, ale nemluví o tom, co v sobotu dělá či nedělá Hospodin. A zapomněl jste na texty jako Milosrdenství chci a ne zákon. A jak ukazuje Nová smlouva, židovští vůdcové formálně sobotu zachovávali a tedy plnili všechny ty příkazy, o nichž mluvíte a zároveň byli ochotni v sobotu zosnovat zavraždění Božího syna. Takže nechejme na Hospodinu soudy a pamatujme, že Ježíš Kristus řekl: Jakými soudy soudíte, takovými budete souzeni.

Milan
Príspevky: 434
Dátum registrácie: 07 Aug 2016, 05:26
Kontaktovať používateľa:

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa Milan »

Argumentace tím, že něco v Bibli není napsáno, tudíž je to hříšné je lichá. Kde je v Bibli napsáno, že Bůh dovoluje jezdit v sobotu do sboru autem, MHD, vlakem?
Dovolávat se židovské tradice je ošidné. Jak to, že v sobotu, podle židovské tradice, nepočítáme kroky? Nebo z domu vynášíme peníze na dary. Nebo dokonce na koupi „zbožné literatury“. A pak si tato břemena neseme (vezeme) domů. Zapalujeme oheň (ať již fyzicky, nebo přeneseně-topíme, svítíme…). Krom toho, židovská tradice zahrnuje i jiné oblasti života, a v těch ji bohorovně přehlížíme. Proč jsou tedy některé tradiční židovské sobotní předpisy výjimkou?
Zmiňovaná svatba v Káni (Jan 2.kap.) ukazuje na Kristův zázrak proměny vody ve víno. Proto v něj jeho učedníci uvěřili. O sobotě v textu není ani slovo.
Jinak odkazuji na text, který jsem napsal svadobníkovi:
Židé nesměli v sobotu trhat klasy (sklízet obilí) pro utišení hladu. Ježíš v tom nevidí nic špatného. Mojžíšů zákon přikazoval porušení soboty (např.sbírání dřeva pro přípravu jídla nebo otop) trestat- dokonce i smrtí (Nu 15,32). Ježíš poukazuje na to, že v jeho přítomnosti se dějí věci, které zákon zakazuje.
V čem se příprava jídla-trhání klasů liší od přípravy jídla na svatební hostině, nebo od přípravy jídla na sborové agapé, nebo na přípravu jídla na biblickém týdnu?…když odhlédneme od bohatosti stolu. V malém můžeme, ale od dejme tomu 20 klasů, nebo 5 chlebíčků, je to už přes čáru, je to hříchem? Nebo-pro nás je to hříchem, ale když to naplánujeme mimo sobotu, zaplatíme mimo sobotu a využijeme služeb „nevěřících“, je to správné?
Je svatební obřad „práce a komedie“? Jak se to vezme. Ale obdobně je i to i se sobotní bohoslužbou. A ostatně i s jakýmkoli významným dnem, nebo obřadem v životě.
Nabízím několik otázek pro přemýšlení:
Židovská tradice nabalila na sobotní přikázání spoustu nařízení. Jak je na tom adventní tradice? Proč soudíme ty, kteří jednají jinak?
Zmiňuje Ježíš v pozitivním smyslu nějaký zákaz, související se sobotou- vyzdvihuje to, co se v sobotu dělat nesmí? Všude čteme pouze o tom, že zákazy boří. Má k tomu totiž právo, je Božím Synem.
Sobota je pro nás, adventisty důležitá. Ale neměla by nám zakrýt skutečnost, že rozpoznávací znamení Ježíšových učedníků jsou jiného kalibru.
Apoštol Pavel píše Titovi (Tit 3:5-9): On nás zachránil ne pro spravedlivé skutky, které my jsme konali, nýbrž ze svého slitování; zachránil nás obmytím, jímž jsme se znovu zrodili k novému životu skrze Ducha svatého…Tato slova jsou spolehlivá, a chci, abys tomu všemu neochvějně učil, tak aby ti, kdo uvěřili Bohu, snažili se vynikat dobrým jednáním. To je dobré a lidem prospěšné. Hloupým sporům o rodokmeny, rozbrojům a hádkám o Zákon se vyhýbej. Jsou zbytečné a k ničemu.

mikim
Príspevky: 2261
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Milan napísal:Argumentace tím, že něco v Bibli není napsáno, tudíž je to hříšné je lichá. Kde je v Bibli napsáno, že Bůh dovoluje jezdit v sobotu do sboru autem, MHD, vlakem?
Dovolávat se židovské tradice je ošidné. Jak to, že v sobotu, podle židovské tradice, nepočítáme kroky? Nebo z domu vynášíme peníze na dary. Nebo dokonce na koupi „zbožné literatury“. A pak si tato břemena neseme (vezeme) domů. Zapalujeme oheň (ať již fyzicky, nebo přeneseně-topíme, svítíme…). Krom toho, židovská tradice zahrnuje i jiné oblasti života, a v těch ji bohorovně přehlížíme. Proč jsou tedy některé tradiční židovské sobotní předpisy výjimkou?
Zmiňovaná svatba v Káni (Jan 2.kap.) ukazuje na Kristův zázrak proměny vody ve víno. Proto v něj jeho učedníci uvěřili. O sobotě v textu není ani slovo.
Jinak odkazuji na text, který jsem napsal svadobníkovi:
Židé nesměli v sobotu trhat klasy (sklízet obilí) pro utišení hladu. Ježíš v tom nevidí nic špatného. Mojžíšů zákon přikazoval porušení soboty (např.sbírání dřeva pro přípravu jídla nebo otop) trestat- dokonce i smrtí (Nu 15,32). Ježíš poukazuje na to, že v jeho přítomnosti se dějí věci, které zákon zakazuje.
V čem se příprava jídla-trhání klasů liší od přípravy jídla na svatební hostině, nebo od přípravy jídla na sborové agapé, nebo na přípravu jídla na biblickém týdnu?…když odhlédneme od bohatosti stolu. V malém můžeme, ale od dejme tomu 20 klasů, nebo 5 chlebíčků, je to už přes čáru, je to hříchem? Nebo-pro nás je to hříchem, ale když to naplánujeme mimo sobotu, zaplatíme mimo sobotu a využijeme služeb „nevěřících“, je to správné?
Je svatební obřad „práce a komedie“? Jak se to vezme. Ale obdobně je i to i se sobotní bohoslužbou. A ostatně i s jakýmkoli významným dnem, nebo obřadem v životě.
Nabízím několik otázek pro přemýšlení:
Židovská tradice nabalila na sobotní přikázání spoustu nařízení. Jak je na tom adventní tradice? Proč soudíme ty, kteří jednají jinak?
Zmiňuje Ježíš v pozitivním smyslu nějaký zákaz, související se sobotou- vyzdvihuje to, co se v sobotu dělat nesmí? Všude čteme pouze o tom, že zákazy boří. Má k tomu totiž právo, je Božím Synem.
Sobota je pro nás, adventisty důležitá. Ale neměla by nám zakrýt skutečnost, že rozpoznávací znamení Ježíšových učedníků jsou jiného kalibru.
Apoštol Pavel píše Titovi (Tit 3:5-9): On nás zachránil ne pro spravedlivé skutky, které my jsme konali, nýbrž ze svého slitování; zachránil nás obmytím, jímž jsme se znovu zrodili k novému životu skrze Ducha svatého…Tato slova jsou spolehlivá, a chci, abys tomu všemu neochvějně učil, tak aby ti, kdo uvěřili Bohu, snažili se vynikat dobrým jednáním. To je dobré a lidem prospěšné. Hloupým sporům o rodokmeny, rozbrojům a hádkám o Zákon se vyhýbej. Jsou zbytečné a k ničemu.
...Kde je v Bibli napsáno, že Bůh dovoluje jezdit v sobotu do sboru autem, MHD, vlakem?
Hloupá otázka v době před 2000 léty nebyly auta, MHD ani vlak. Jezdilo se na oslu. I Ježíš vjel na oslu do Jeruzaléma a dojel a vešel do chrámu a do chrámu židé chodili hlavně v sobotu, proto to mohla být i sobota, akorát jim tam všechno rozházel a pořádně jim vynadal... :) Dnes Židé nejezdí v sobotu autem, ale jdou do synagogy pěšky. A je to správné, dělají tak i něco jistě pro své zdraví. A to nikoliv podle Mojžíšova zákona, ale jen a pouze podle vlastní tradice a zákonů.

Jak slaví šábes židé v sobotu:
http://www.rozhlas.cz/nabozenstvi/judai ... ek--370057

...Jak to, že v sobotu, podle židovské tradice, nepočítáme kroky? Nebo z domu vynášíme peníze na dary. Nebo dokonce na koupi „zbožné literatury“. A pak si tato břemena neseme (vezeme) domů. Zapalujeme oheň (ať již fyzicky, nebo přeneseně-topíme, svítíme…). Krom toho, židovská tradice zahrnuje i jiné oblasti života, a v těch ji bohorovně přehlížíme. Proč jsou tedy některé tradiční židovské sobotní předpisy výjimkou?

Právě proto, že nejsme židé, tak nemusíme jejich tradici 100% zachovávat, ale samozřejmě si můžeme vybrat co z toho budeme navíc zachovávat a co ne. Počítání kroků, vynášení peněz, koupě náboženské literatury a odnos domů, zapalovaní ohně není součástí Mojžíšova zákona, jehož zákony, které jsou dodnes v platnosti respektujeme, protože je nikdo nezrušil a budou platit až do 2PJK.

...Zmiňovaná svatba v Káni (Jan 2.kap.) ukazuje na Kristův zázrak proměny vody ve víno. Proto v něj jeho učedníci uvěřili. O sobotě v textu není ani slovo.

Nepochopils, proč jsem verš uvedl, začíná slovy "Třetího dne a to bylo úterý, pouze sobota byla nazvána sobotou, ostatní dny byli první druhý, třetí atd. Dnes se svatby v Izraeli dělají na večer a nedělají se v sabat, aby tento nebyl nijak narušen, viz výše jak probíhá šabat u židů. O svatbě v sobotu není v Písmu jediná zmínka, ani Ježíš ani apoštolové se nezúčastnili nikdy svatby v sobotu, natož aby ji Bůh požehnal. Duchovno v sobotu nelze spojit se svatebním veselím, které je na svatbě. To by z toho šabatu byl pěkný bordel a chaos. ::dash::

...Židé nesměli v sobotu trhat klasy (sklízet obilí) pro utišení hladu.
Lukáš 6:1  I stalo se v druhou sobotu, že šel Ježíš skrze obilí. I trhali učedlníci jeho klasy, a rukama vymínajíce, jedli.
2  Tehdy někteří z farizeů řekli jim: Proč to činíte, čehož nesluší činiti v svátky?
3  I odpověděv Ježíš, řekl jim: Což jste ani toho nečtli, co jest učinil David, když lačněl, on i ti, kteříž s ním byli?
4  Kterak všel do domu Božího, a chleby posvátné vzal a jedl, a dal i těm, kteříž s ním byli, jichžto nenáleží jísti než toliko samým kněžím?
5  I řekl jim: Že jest Syn člověka pánem také i dne svátečního.

Třeba se Ježíš řídil i tímto veršem ze SZ a navíc On byl Pánem soboty, mohl si to dovolit. Klasy navíc jen trhal a nepoužívali srp! A to mohl na jakémkoliv poli s klasy, sobota - nesobota, nepočítalo se to rozhodně jako práce v sobotu:

[KB1613] Dt 23:25 Všel-li bys do obilí bližního svého, natrháš sobě klasů rukou svou, ale srpem nebudeš žíti obilí bližního svého.

...V čem se příprava jídla-trhání klasů liší od přípravy jídla na svatební hostině, nebo od přípravy jídla na sborové agapé, nebo na přípravu jídla na biblickém týdnu?…když odhlédneme od bohatosti stolu. V malém můžeme, ale od dejme tomu 20 klasů, nebo 5 chlebíčků, je to už přes čáru, je to hříchem? Nebo-pro nás je to hříchem, ale když to naplánujeme mimo sobotu, zaplatíme mimo sobotu a využijeme služeb „nevěřících“, je to správné?

Jestliže utržení 20 klasů trvá minutu a nelze to považovat za práci, pak uvaření polévky, druhého jídla na svatbu, zákusků, dort apod. či agapé trvá minimálně celé dopoledne či den, a to už se považuje za práci v sobotu. Takto dnešní sestry ve sboru vaří namísto účasti ve sboru celé dopoledne ve vedlejším domku polévku na agapé, zákusky na talířky, salát do misky atd. a drbou u toho. Jedinou přípravou jsou potraviny, které si k tomu možná připravily v pátek. Takže také vědomě hřeší (a je jim to jedno). Neohřívají již připravené, ale vytvářejí ho. Ohřívaní jídla samozřejmě hřích není. To dělají dnes v sobotu i židé a za hřích to nepovažují. Pokud využijeme služeb nevěřících v sobotu je to správné, abychom nehřešili, ale zároveň fikané a vychcané od nás, hlavně i proto, protože jsme leniví a pohodlní a využíváme služeb jiných v sobotu.

Tomáš Plechatý

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa Tomáš Plechatý »

Mikime a co si myslíš o křtu v sobotu? Ten se může?
Taky obsahuje většinou potom nějakou tu hostinu.

mikim
Príspevky: 2261
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Tomáš Plechatý napísal:Mikime a co si myslíš o křtu v sobotu? Ten se může?
Taky obsahuje většinou potom nějakou tu hostinu.
Nevím, zda se může křest dělat v sobotu, v Písmo o tom ale není jediná zmínka, že by se křest dělal někdy v sedmý den při šabatu.

Něco z historie o židovských křtech najdeš třeba zde:

http://jesus-messiah.com/html/mikva-baptisms.html

zajímavé tam je uvedeno např., že když se chceš nechat pokřtít u farizeů tak jedině úplně nahý, šel bys do toho za přítommnosti svědků? :)

Např. agapé či nějaká malá hostina v sobotu není hřích, pokud je vše připraveno dopředu a pokud tam nedochází k volné zábavě jako na svatbě. Na svatbě nebývá oslavován Bůh, ale hlavně ženich a nevěsta a nezpívají se tam kromě 2-3 svatebních písniček ve sboru na hostině většinou nejsou žádné další oslavující Boha, ale je tam veselí, tanec alá světské duc duc.

Co se týče křtu, nikde jsem se v písmu nedočetl, že po křtu stáli všichni křtěnci v řadě vedle sebe a k nim se táhla dlouhá řada gratulantů jak někde na svatbě, a každý gratulant jim dal dar, kytici, knížku, čokoládu, bonbonieru apod. co se dnes běžně dává. Tak se nedivím, že se všichni křtěnci na ten křest tak těší :D , když pak jdou domů s hromadou dárků, kterou dostanou snad jen 1x v životě.
To dávání dárků se stalo v casd trapnou abnormální komedií, která nemá snad v jiné církvi obdoby. Zeptej se Tvých rodičů nebo prarodičů zda dostávali nějaké dárky při křtu, max. tak jednu nějakou knihu za sbor a to bylo vše (pokud vůbec).
Zajímalo by mne kolik dostali dárků ti, které křtili apoštolové.

Horší na tom je, jak dlouho těm křtěncům vydrží ta nějaká "svatost", kterou "získali" při křtu. Nanejvýš pár týdnů nebo měsíců, málokomu na celý život. Křest to je dnes největší obřad v casd, nabitý program v pátek večer, hrozně moc dojímavých písniček, básniček, kázání k vyvolání u nich co nejsilnějšího pocitu skoro jako u charismatiků když se modlí. Polovina z mladých se dnes křtí jen kvůli rodičům a tvoří 99% všech nových členů v casd v ČR a na Slovensku, kdyby nebyli oni, církev by už u nás dávno vymřela, a ještě navíc vůbec nejsou mnozí obráceni a znovuzrozeni a posléze končí ve světě a z církve se nechávají vypsat v tom lepším případě, v tom horším utečou od rodičů do světa už po střední škole a málo kdo z nich se dát někdy později pokřřít. To je dnes min. 50-70% všech mladých v církvi (alespoň podle našeho sboru). Kazatel s nimi před křtem "přeletí" jednotlivé body učení casd a oni mu to všechno sežerou i z navijákem a odklepnou podepsáním křestního listu, který naší rodiče a prarodiče až do 80-90 let 20st. nikdy při křtu neviděli, žádná podrobná diskuze s kazatelem tam neprobíhá. Na co taky, když se s tím, co je vyučuje už po křtu téměř nikdy nesetkají (ani v kázáních) a nebudou to už s nikým probírat, tak na co by to měli dopodrobna studovat?
Dnešní mladí se chtějí hlavně bavit, nějaké osobní studium biblické pravdy je už vůbec nezajímá, a co víc, bavit se už více chtějí i jejich rodiče a možná je nevedou k Bohu tak jak by měli. No s duchovnem to začíná být v našich rodinách pomalu Sodoma Gomora... :) Už aby Ježíš přišel, nebo později už nebude mít možná přijít pro koho...

Neregistrovaný

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

mikim napísal:
Tomáš Plechatý napísal:Mikime a co si myslíš o křtu v sobotu? Ten se může?
Taky obsahuje většinou potom nějakou tu hostinu.
Nevím, zda se může křest dělat v sobotu, v Písmo o tom ale není jediná zmínka, že by se křest dělal někdy v sedmý den při šabatu.

Něco z historie o židovských křtech najdeš třeba zde:

http://jesus-messiah.com/html/mikva-baptisms.html

zajímavé tam je uvedeno např., že když se chceš nechat pokřtít u farizeů tak jedině úplně nahý, šel bys do toho za přítommnosti svědků? :)

Např. agapé či nějaká malá hostina v sobotu není hřích, pokud je vše připraveno dopředu a pokud tam nedochází k volné zábavě jako na svatbě. Na svatbě nebývá oslavován Bůh, ale hlavně ženich a nevěsta a nezpívají se tam kromě 2-3 svatebních písniček ve sboru na hostině většinou nejsou žádné další oslavující Boha, ale je tam veselí, tanec alá světské duc duc.

Co se týče křtu, nikde jsem se v písmu nedočetl, že po křtu stáli všichni křtěnci v řadě vedle sebe a k nim se táhla dlouhá řada gratulantů jak někde na svatbě, a každý gratulant jim dal dar, kytici, knížku, čokoládu, bonbonieru apod. co se dnes běžně dává. Tak se nedivím, že se všichni křtěnci na ten křest tak těší :D , když pak jdou domů s hromadou dárků, kterou dostanou snad jen 1x v životě.
To dávání dárků se stalo v casd trapnou abnormální komedií, která nemá snad v jiné církvi obdoby. Zeptej se Tvých rodičů nebo prarodičů zda dostávali nějaké dárky při křtu, max. tak jednu nějakou knihu za sbor a to bylo vše (pokud vůbec).
Zajímalo by mne kolik dostali dárků ti, které křtili apoštolové.

Horší na tom je, jak dlouho těm křtěncům vydrží ta nějaká "svatost", kterou "získali" při křtu. Nanejvýš pár týdnů nebo měsíců, málokomu na celý život. Křest to je dnes největší obřad v casd, nabitý program v pátek večer, hrozně moc dojímavých písniček, básniček, kázání k vyvolání u nich co nejsilnějšího pocitu skoro jako u charismatiků když se modlí. Polovina z mladých se dnes křtí jen kvůli rodičům a tvoří 99% všech nových členů v casd v ČR a na Slovensku, kdyby nebyli oni, církev by už u nás dávno vymřela, a ještě navíc vůbec nejsou mnozí obráceni a znovuzrozeni a posléze končí ve světě a z církve se nechávají vypsat v tom lepším případě, v tom horším utečou od rodičů do světa už po střední škole a málo kdo z nich se dát někdy později pokřřít. To je dnes min. 50-70% všech mladých v církvi (alespoň podle našeho sboru). Kazatel s nimi před křtem "přeletí" jednotlivé body učení casd a oni mu to všechno sežerou i z navijákem a odklepnou podepsáním křestního listu, který naší rodiče a prarodiče až do 80-90 let 20st. nikdy při křtu neviděli, žádná podrobná diskuze s kazatelem tam neprobíhá. Na co taky, když se s tím, co je vyučuje už po křtu téměř nikdy nesetkají (ani v kázáních) a nebudou to už s nikým probírat, tak na co by to měli dopodrobna studovat?
Dnešní mladí se chtějí hlavně bavit, nějaké osobní studium biblické pravdy je už vůbec nezajímá, a co víc, bavit se už více chtějí i jejich rodiče a možná je nevedou k Bohu tak jak by měli. No s duchovnem to začíná být v našich rodinách pomalu Sodoma Gomora... :) Už aby Ježíš přišel, nebo později už nebude mít možná přijít pro koho...
::dash::

svadobník

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa svadobník »

mikim napísal:
Milan napísal: ...V čem se příprava jídla-trhání klasů liší od přípravy jídla na svatební hostině, nebo od přípravy jídla na sborové agapé, nebo na přípravu jídla na biblickém týdnu?…když odhlédneme od bohatosti stolu. V malém můžeme, ale od dejme tomu 20 klasů, nebo 5 chlebíčků, je to už přes čáru, je to hříchem? Nebo-pro nás je to hříchem, ale když to naplánujeme mimo sobotu, zaplatíme mimo sobotu a využijeme služeb „nevěřících“, je to správné?.
Keď som tému soboty nadhodil, zároveň som chcel zistiť aj to, ako napreduje tento tajný, pomalý rozklad v cirkvi. A vidíš, ako je to v pokročilom štádiu? Už ani nedokážu rozlíšiť, čo je Božie a čo je ľudské. A prítomní neadventisti im tlieskajú, páči sa im tento proces, aby si prihriali svoju polievčičku a presvedčili aj ten zostatok verných, že sa mýlia, keď Božie Slovo berú vážne. Predsa to Pán Boh nemyslí tak vážne, žeby trval na svätosti soboty! Nemôže byť predsa taký malicherný! Ako som to raz počul vysvetľovať v rádiu7 od nejakého doktora, ktorý tvrdil, že je predsa jedno, v ktorý deň pre nás je sobotou. Dôležité je, aby sme niektorý deň týždňa svätili ako sobotu. Originál satanské. Týmto smerom napreduje tento rozhovor. A keď s nimi nesúhlasíš, tak ťa musia "vyhlásiť za bludára", alebo z neznalosti písma za "mikimovo evanjelium".

Neznalci nevedia, že krst je svätý úkon. Aj tomu tak hovoríme, že "svätý krst" ktorý tak isto, ako kázanie evanjelia, má byť, alebo môže byť súčasťou sobotnej bohoslužby. Sobota bola daná na takúto činnosť a nie na varenie jedla pre svadobných hostí a šitie svadobných šiat! Čo sa týka tých darov, netreba preháňať, že by ich bolo toľko, žeby mali problém to zaniesť domov. Ale netvrdím ani to, že to musí byť! Je to proste úkon, ktorý sa v priebehu rokov nalepil na nás, ale sa to ani z ďaleka nemôže porovnávať s porušovaním Božej soboty! To vyhovuje iba tím, ktorí ju porušujú už dávno, lebo to, čo hovorí Boh, pre nich neznamená nič.

Tomáš Plechatý

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa Tomáš Plechatý »

Pro svadobníka:

Píšeš, o tajném pomalém rozkladu církve, o svodu zůstatku věrných od Boží pravdy, originál satanském způsobu jednání a přítomných neadventistech, kteří tleskají, aby si přihřáli polívčičku.

Nuž Já jsem jeden z přítomných neadventistů (bývalý přesněji).
Polívčičku si tu nepřihřívám, své názory neskrývám, své jméno se nestydím zveřejnit a hájím své pochopení biblí.
A Svadobníku já znám učení adventistů.

Problém je, že ty znáš asi jen učení adventistů.

Nejen že přikázání o Sobotě podle bible nikdy nebylo určeno křesťanům z pohanů a těm ze židů bylo zdobrovolněno, ale ani Trojandělské poselství není žádným posláním adventistů (hlásat to měli andělé).
A CASD není církví ostatků.

Zrovna jsem o tom vydal článek.
Takže jestli jsi připraven nejen na anonymní lamentování nad upadajícím stavem církve a jak bylo dřív lépe,(Kazatel 7, 10)
ale i na konfrontaci víry nad biblí, tak tě zvu.
http://adventismus.cz
Snad se nebojíš.

Tomáš Plechatý

Lída Rohalová
Príspevky: 911
Dátum registrácie: 10 Jan 2017, 10:40
Kontaktovať používateľa:

Re: Výbor SZ pracoval dva roky bez mandátu! Všetky jeho rozhodnutia sú neplatné!

Neprečítaný príspevok od používateľa Lída Rohalová »

Tomáš Plechatý napísal:Polívčičku si tu nepřihřívám, své názory neskrývám, své jméno se nestydím zveřejnit a hájím své pochopení biblí.
Nuže, slovo muže.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných