Souhlasim s tebou.ambassador napísal: ↑13 Feb 2018, 14:11 Rozdíl mezi tvým postojem (a tobě podobných) je v motivaci k dobrému životu. Ty zřejmě patříš ke křesťanům, kteří svůj motiv hledají v zachovávání desatera, jakémusi podřizování liteře zákona.
Já patřím ke křesťanům, kteří se nechávají motivovat bezhříšným životem Ježíše Krista, který smrtí na kříži mění můj život.
Věřím, že Milost v Kristu Ježíši je ta měnící moc skrze Ducha Svatého. V tomto směru žiji pod milostí.
Ty se soustřeďuješ na zákon, já se soustřeďuji na Milost.-
Ty potřebuješ milost jen na jedno procento, protože 99% zákona zachováváš.
Ty se sám kontroluješ zákonem, aby jsi nekonal zlo.
Já se nechávám proměňovat milostí našeho Boha a potřebuji milost na každý okamžik svého života, na každou myšlenku a každý čin. Je to dáno tím, že pro své skutky nemám samohodnocení a naopak v životě a slovech Ježíše Krista poznávám svou trvalou nedostatečnost.
Své hříchy vnímáš jen jako nějaké občasné ujetí. Já osobně takový rozdíl u sebe nedělám, jestliže jsem něco vůči druhému řekl, napsal nebo udělal bez lásky, pak je to hřích, nemám potřebu zlehčovat své hříšné projevy. Své hříšné projevy bagatelizuješ a projevy druhých zveličuješ.
Proč se tak dívám na svůj život? Spatřil jsem v Kristu celý smysl zákona včetně Desatera Je to představeno i v příběhu bohatého mládence. Všechno "konal", ale ta podstata mu chyběla. Neměl lásku k Bohu, ani k člověku. Jen si myslel, že zachovává desatero.
Pro mě nebude žádný problém být s tebou v Božím Království.
Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
-
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
- Kontaktovať používateľa:
Re: Jaká je motivace?
Re: Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
Krasne slova.Karol Schneider napísal: ↑15 Feb 2018, 21:13 ovoce ducha je láska, radost, pokoj, trpělivost, laskavost, dobrota, víra, mírnost, sebeovládání.
Apropo list Galatskym. Ako zacina ? Pavol sa stavia proti Kefasovi a karha ho.
No keď prišiel Kéfas do Antiochie, postavil som sa zoči-voči proti nemu, lebo si zaslúžil pokarhanie.
Kto je ten Kefas, ktoreho Pavol karha ? Nie je to nahodou ten Kefas, na ktorom Jezis postavil svoju cirkev ?
A ja ti hovorím: Ty si Kéfas a na tej skale postavím svoju Cirkev a pekelné brány ju nepremôžu
Vskutku zaujimave.
Re: Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
Ap. Pavel:log napísal: ↑15 Feb 2018, 22:18Krasne slova.Karol Schneider napísal: ↑15 Feb 2018, 21:13 ovoce ducha je láska, radost, pokoj, trpělivost, laskavost, dobrota, víra, mírnost, sebeovládání.
Apropo list Galatskym. Ako zacina ? Pavol sa stavia proti Kefasovi a karha ho.
No keď prišiel Kéfas do Antiochie, postavil som sa zoči-voči proti nemu, lebo si zaslúžil pokarhanie.
Kto je ten Kefas, ktoreho Pavol karha ? Nie je to nahodou ten Kefas, na ktorom Jezis postavil svoju cirkev ?
A ja ti hovorím: Ty si Kéfas a na tej skale postavím svoju Cirkev a pekelné brány ju nepremôžu
Vskutku zaujimave.
Skutky apoštolské 23:6 A věda Pavel, že tu byla jedna strana saduceů a druhá farizeů, zvolal v radě: Muži bratří, já jsem farizeus, syn farizeův; pro naději a z mrtvých vstání já tuto k soudu stojím.
Filipským 3:5 obřezán osmého dne, z rodu izraelského, z pokolení Benjamínova, Hebrej z Hebrejů; jde-li o zákon - farizeus;
Ježíš:
Matouš 16:11 I kterakž pak nerozumíte, že ne o chlebu mluvil jsem vám, pravě: Varujte se od kvasu farizejského a saducejského?
12 Tedy srozuměli, že neřekl, aby se varovali od kvasu chleba, ale od učení farizeů a saduceů.
-
- Príspevky: 2689
- Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
- Kontaktovať používateľa:
Re: Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
Lepší, ukázkovou předlohu pro výuku na teologických školách si nedovedu představit. Je to praktická ukázka, jak se nemá pracovat s textem. Je dokonce tak zřetelná, že to bije do očí.mikim napísal: ↑15 Feb 2018, 23:08
Ap. Pavel:
Skutky apoštolské 23:6 A věda Pavel, že tu byla jedna strana saduceů a druhá farizeů, zvolal v radě: Muži bratří, já jsem farizeus, syn farizeův; pro naději a z mrtvých vstání já tuto k soudu stojím.
Filipským 3:5 obřezán osmého dne, z rodu izraelského, z pokolení Benjamínova, Hebrej z Hebrejů; jde-li o zákon - farizeus;
Ježíš:
Matouš 16:11 I kterakž pak nerozumíte, že ne o chlebu mluvil jsem vám, pravě: Varujte se od kvasu farizejského a saducejského?
12 Tedy srozuměli, že neřekl, aby se varovali od kvasu chleba, ale od učení farizeů a saduceů.
Spojovat tyto jednotlivé texty do jedné myšlenkové souvislosti je popření víry v Písmo Svaté. Je to postupný odklon od křesťanství.. Co lze ještě očekávat od takového myšlenkového proudu?
Ap. Pavel se rozcházel s židovstvím v přijetí Krista jako Vykupitele.
Ve vypjaté situaci, kdy mu šlo o život, použil svých znalostí rozložení židovské komunity na různé proudy.
V tomto případě proud farizeů a saduceů. Základní odlišnost je v tom, že saduceové nevěřili ve vzkříšení. Toto ap. Pavel využil, protože on věřil ve vzkříšení jako farizeové ke kterým dříve ortodoxně patřil. Tím se mu podařilo vrazit klín mezi žalobníky a oni se mezi sebou začali hádat.
Použít tento příběh proti Pavlovi a být ještě neohrabaně bigotním zastáncem zákona, tak jako Pavel před obrácením, tak to je velmi průhledné.
Další text o obřezání, kde opět píše o svých kořenech a proti tomu postavit texty z evangelií, kde Ježíš varuje před učením farizeů s kterým se Pavel rozešel tam u Damašku.je ukázková forma zneužití Bible a popření křesťanství.
Neznalost židovství je matka, která plodí takovéto nesmysli.
Napsat tyto verše do vlákna o zákoně je absurdní a ukázkou toho, jak se zakladatel vlákna nechá strhnout podle toho kam právě věje vítr ze světa filosofie bez základních znalostí židovského terénu.
Re: Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
Řekl bych, že Saul (Pavel) byl žid a farizej neustále až do konce svého života, jeho obrácením se nic v tomto nezměnilo. A Ježíš nás samozřejmě před farizeji varuje a to platilo i do budoucna. Proto jsem tyto verše zveřejnil. Ale tys ten opět nepochopil, protože ten navazoval na ten od Loga...o tom kdo je Pavel a jak se choval povýšeně k Petrovi.ambassador napísal: ↑16 Feb 2018, 14:13Lepší, ukázkovou předlohu pro výuku na teologických školách si nedovedu představit. Je to praktická ukázka, jak se nemá pracovat s textem. Je dokonce tak zřetelná, že to bije do očí.mikim napísal: ↑15 Feb 2018, 23:08
Ap. Pavel:
Skutky apoštolské 23:6 A věda Pavel, že tu byla jedna strana saduceů a druhá farizeů, zvolal v radě: Muži bratří, já jsem farizeus, syn farizeův; pro naději a z mrtvých vstání já tuto k soudu stojím.
Filipským 3:5 obřezán osmého dne, z rodu izraelského, z pokolení Benjamínova, Hebrej z Hebrejů; jde-li o zákon - farizeus;
Ježíš:
Matouš 16:11 I kterakž pak nerozumíte, že ne o chlebu mluvil jsem vám, pravě: Varujte se od kvasu farizejského a saducejského?
12 Tedy srozuměli, že neřekl, aby se varovali od kvasu chleba, ale od učení farizeů a saduceů.
Spojovat tyto jednotlivé texty do jedné myšlenkové souvislosti je popření víry v Písmo Svaté. Je to postupný odklon od křesťanství.. Co lze ještě očekávat od takového myšlenkového proudu?
Ap. Pavel se rozcházel s židovstvím v přijetí Krista jako Vykupitele.
Ve vypjaté situaci, kdy mu šlo o život, použil svých znalostí rozložení židovské komunity na různé proudy.
V tomto případě proud farizeů a saduceů. Základní odlišnost je v tom, že saduceové nevěřili ve vzkříšení. Toto ap. Pavel využil, protože on věřil ve vzkříšení jako farizeové ke kterým dříve ortodoxně patřil. Tím se mu podařilo vrazit klín mezi žalobníky a oni se mezi sebou začali hádat.
Použít tento příběh proti Pavlovi a být ještě neohrabaně bigotním zastáncem zákona, tak jako Pavel před obrácením, tak to je velmi průhledné.
Další text o obřezání, kde opět píše o svých kořenech a proti tomu postavit texty z evangelií, kde Ježíš varuje před učením farizeů s kterým se Pavel rozešel tam u Damašku.je ukázková forma zneužití Bible a popření křesťanství.
Neznalost židovství je matka, která plodí takovéto nesmysli.
Napsat tyto verše do vlákna o zákoně je absurdní a ukázkou toho, jak se zakladatel vlákna nechá strhnout podle toho kam právě věje vítr ze světa filosofie bez základních znalostí židovského terénu.
Už ten jeho úvod je jen z jeho úst bez svědků a to si může vymyslet každý, že se mu zjevil Kristus..., já mu to osobně nevěřím, protože se v mnohém učení staví proti Kristu a to by mu jistě takto Kristus nově nesdělil a přitom shodil ostatní apoštoly:
Galatským 1:12 Vždyť já jsem je nepřevzal od žádného člověka ani se mu nenaučil od lidí, nýbrž zjevil mi je sám Ježíš Kristus.
Galatským 1:15 Ale ten, který mě vyvolil už v těle mé matky a povolal mě svou milostí, rozhodl se
16 zjeviti mně svého Syna, abych radostnou zvěst o něm nesl všem národům. Tehdy jsem nešel o radu k žádnému člověku,
17 ani jsem se nevypravil do Jeruzaléma k těm, kteří byli apoštoly dříve než já, nýbrž odešel jsem do Arábie a potom jsem se zase vrátil do Damašku.
18 Teprve o tři léta později jsem se vydal do Jeruzaléma, abych se seznámil s Petrem, a zůstal jsem u něho dva týdny.
19 Nikoho jiného z apoštolů jsem neviděl, jen Jakuba, bratra Páně.
20 Před tváří Boží vás ujišťuji, že to, co vám píšu, není lež.
21 Potom jsem odešel do končin Sýrie a Kilikie.
22 V církvích Kristových v Judsku mne osobně neznali;
23 jen slyšeli, že ten, který dříve pronásledoval církev, nyní zvěstuje víru, kterou předtím chtěl vyhubit;
24 a děkovali za mne Bohu.
Já mu nevěřím to v čem se rozchází s učením Pána Ježíše Krista a to rozhodně nemůže mít od něj, ale posbíral lži od od různých jiných křesťanů, které kdy navštívil a pak je prezentoval jako "pravdu od Ježíše".
Sám se prohlásil apoštolem, nikdo ho nejmenoval a ostatní apoštolové mu moc nevěřili.
-
- Príspevky: 2689
- Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
- Kontaktovať používateľa:
Re: Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
S učením Ježíše Krista se ap. Pavel rozchází jen podle tvých nesprávných dedukcí, založených na informačním balastu.
Apoštolská posloupnost je záležitost ŘK církve, jak se ti jen rychle hodí toto jejich apoštolské jmenování.
Tvé nevěření velké části NZ je tvůj osobní postoj a současně je to tvá zodpovědnost za vliv, který šíříš ve vztahu k Písmu Svatému.
Otázkou je od koho bereš ty své informace, když podle tebe apoštol musí být jmenován člověkem.
Epištolu Galatským napsal v určitém čase, proto mohl jmenovat jen Jakuba. Zapomínáš na časové rozpětí událostí informací v Písmu. Např. je na I sněmu v Jeruzalémě. Koho tam asi viděl, s kým se tam asi setkal a kdy se to stalo? Vytrháváš informace z Bible a děláš si s tím co chceš (cochcárna, jak by to jeden trefně napsal).
Vlastně nehledáš objektivní pravdu. Pouze se snažíš zneuctít ap. Pavla, který stojí za založením konkrétních křesťanských sborů. Později některé sbory-církve Jan ve Zj. jmenuje v sedmičkové soustavě. K tomu máš nějaký důvod, dle toho ti nepasuje do tvé "politiky".
Apoštolská posloupnost je záležitost ŘK církve, jak se ti jen rychle hodí toto jejich apoštolské jmenování.
Tvé nevěření velké části NZ je tvůj osobní postoj a současně je to tvá zodpovědnost za vliv, který šíříš ve vztahu k Písmu Svatému.
Otázkou je od koho bereš ty své informace, když podle tebe apoštol musí být jmenován člověkem.
Epištolu Galatským napsal v určitém čase, proto mohl jmenovat jen Jakuba. Zapomínáš na časové rozpětí událostí informací v Písmu. Např. je na I sněmu v Jeruzalémě. Koho tam asi viděl, s kým se tam asi setkal a kdy se to stalo? Vytrháváš informace z Bible a děláš si s tím co chceš (cochcárna, jak by to jeden trefně napsal).
Vlastně nehledáš objektivní pravdu. Pouze se snažíš zneuctít ap. Pavla, který stojí za založením konkrétních křesťanských sborů. Později některé sbory-církve Jan ve Zj. jmenuje v sedmičkové soustavě. K tomu máš nějaký důvod, dle toho ti nepasuje do tvé "politiky".
-
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
- Kontaktovať používateľa:
Re: Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
Obrátený katolík Autorita pápeža http://obratenykatolik.sk/?page_id=165log napísal: ↑15 Feb 2018, 22:18Krasne slova.Karol Schneider napísal: ↑15 Feb 2018, 21:13 ovoce ducha je láska, radost, pokoj, trpělivost, laskavost, dobrota, víra, mírnost, sebeovládání.
Apropo list Galatskym. Ako zacina ? Pavol sa stavia proti Kefasovi a karha ho.
No keď prišiel Kéfas do Antiochie, postavil som sa zoči-voči proti nemu, lebo si zaslúžil pokarhanie.
Kto je ten Kefas, ktoreho Pavol karha ? Nie je to nahodou ten Kefas, na ktorom Jezis postavil svoju cirkev ?
A ja ti hovorím: Ty si Kéfas a na tej skale postavím svoju Cirkev a pekelné brány ju nepremôžu
Vskutku zaujimave.
Re: Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
Ach ti Svedkovia. Stale tie iste nakopirovane "myslienky" od slova do slova dokola a dokola. Aby ste sa z toho nezblaznili. Ty si mala skala a ty si velka skala a ty si stredne velka skala. Moja hlava )))Karol Schneider napísal: ↑16 Feb 2018, 18:12 Obrátený katolík Autorita pápeža http://obratenykatolik.sk/?page_id=165
-
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 01 Apr 2017, 11:56
- Kontaktovať používateľa:
Re: Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
Aky Svedkovia. To napisal obrateny katoliklog napísal: ↑16 Feb 2018, 22:33Ach ti Svedkovia. Stale tie iste nakopirovane "myslienky" od slova do slova dokola a dokola. Aby ste sa z toho nezblaznili. Ty si mala skala a ty si velka skala a ty si stredne velka skala. Moja hlava )))Karol Schneider napísal: ↑16 Feb 2018, 18:12 Obrátený katolík Autorita pápeža http://obratenykatolik.sk/?page_id=165


Re: Platnost BOŽÍHO ZÁKONA & Víra a Skutky
Aki Svedkovia ? Hovorim konkretne o Tebe. A co sa mi na Tebe nepaci ? Ze vkladas do textu to, co tam nie je. Vers nepouziva ziadne pridavne mena "velky" ci "maly" ci "stredne velky". Tvaris sa ako univerzitny profesor na grectinu ale v Atenach by si si ani zmrzlinu nekupil. Okrem toho Jezis hovoril arameisky a pravdepodobne pouzival meno Kefa(s).Karol Schneider napísal: ↑18 Feb 2018, 23:00Aky Svedkovia. To napisal obrateny katoliklog napísal: ↑16 Feb 2018, 22:33Ach ti Svedkovia. Stale tie iste nakopirovane "myslienky" od slova do slova dokola a dokola. Aby ste sa z toho nezblaznili. Ty si mala skala a ty si velka skala a ty si stredne velka skala. Moja hlava )))Karol Schneider napísal: ↑16 Feb 2018, 18:12 Obrátený katolík Autorita pápeža http://obratenykatolik.sk/?page_id=165. Co sa ti napaci odhalenie podvodu rimsko katolikov, ich falsovanie a prekrucovanie textu Bozieho slova odporujuce ako povodnemu textu, tak aj kontextu ale aj dalsiemu uceniu Bozieho slova ?
![]()
Prosim prepac ze uz nebudem dalej na Teba v tejto teme reagovat ale dostali sme sa uz daleko mimo temu tohto vlakna a nechcem viac rusit povodnu temu. A Ty sa tiez mozes boju medzi svedkami a katolikmi venovat na inych strankach alebo v inom vlakne.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných